To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-27
Łobez: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów papierniczo-biurowych, sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz doposażenie pracowni obsługi konsumenta w ramach projektu Przygotuj się
na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 27018 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337205 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Łobeskiego, ul. Konopnickiej 41, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3976099, faks 091 3975603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów papierniczo-biurowych, sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz doposażenie pracowni obsługi konsumenta w ramach projektu Przygotuj się na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów papierniczo-biurowych, sprzętu komputerowego i elektronicznego oraz doposażenie pracowni obsługi konsumenta w ramach projektu Przygotuj się na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na zadania: Cześć Nr 1 - Materiały biurowo-papiernicze Cześć Nr 2 - Pomoce dydaktyczne Cześć Nr 3 - Doposażenie pracowni obsługi konsumenta Cześć nr 4 - Sprzęt komputerowy i elektroniczny 2. Szczegółowe zestawienie przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do siwz. 3. Dostarczane materiały mają być fabrycznie nowe, należytej jakości, pozbawione wad i obciążeń prawami osób trzecich. 4. Materiały dydaktyczne stanowiące przedmiot umowy muszą posiadać aktualne atesty i certyfikaty na bezpieczeństwo i zgodność z wymaganiami polskich i europejskich norm. Wymagane przez Zamawiającego atesty i certyfikaty Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 32.34.24.12 - Głośniki 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach projektu Przygotuj się na przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały biurowo-papiernicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER IKA 90 IWONA STEMPIEŃ KRZYSZTOF STEMPIEŃ SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER IKA 90 sp.j. Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. Kamienska 23, 72-300 Gryfice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14016,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3829,35
Oferta z najniższą ceną: 3829,35 / Oferta z najwyższą ceną: 6972,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pomoce dydaktyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wroclaw, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9093,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8460,00
Oferta z najniższą ceną: 8460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8460,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Sprzęt komputerowy i elektroniczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EPsoft, ul. Brodnicka 18, 71-044 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32723,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31632,00
Oferta z najniższą ceną: 31632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35800,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Zestawy komputerowe dla Katedry Animacji PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Dostawa 11 zestawów komputerowych
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Dostawa prasy dla jednostek Politechniki Warszawskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz laserów przemysłowych
- Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS, dysków do macierzy oraz routera w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.