Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Grabica: ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO - ŁADOWARKI WRAZ Z OSPRZĘTEM,
GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE
Numer ogłoszenia: 270354 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grabica , Grabica 66, 97-306 Grabica, woj. łódzkie, tel. 044 6161188, faks 044 6161188.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrabica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO - ŁADOWARKI WRAZ Z OSPRZĘTEM, GMINA GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki w wersji podstawowej wraz z dodatkowym osprzętem na potrzeby Gminy Grabica. 2. Wymagania techniczne koparko-ładowarki i osprzętu: - masa maszyny pomiędzy 7 400, a 8 600 kg; - moc maszyny pomiędzy 95, a 100 kM; - silnik wysokoprężny, z turbodoładowaniem z wtryskiem bezpośrednim, czterocylindrowy; pojemności nie mniejszej niż 4 400 cm/sze.; - silnik spełniający europejskie normy zmniejszania emisji spalin CE-STAGE2; - czterobiegowa skrzynia biegów, mechanicznie synchronizowana; - cztery biegi do jazdy w przód i cztery biegi do jazdy w tył; - mosty napędowe przystosowane do pracy przy dużych obciążeniach z zwolnicami planetarnymi w piastach kół; - kąt wahania osi przedniej 16 stopni; - przednie koła o średnicy 18 cali, tylne koła o średnicy 28 cali; - tensometryczny system sterowania pomp; - zespół pomp hydraulicznych, wielo-tłoczkowych o zmiennym przepływie; - ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym minimum 240 bar; - minimalna wydajność układu hydraulicznego 160 l na min; - kabina spełniająca wymagania norm ROPS/ FOPS, wyposażona w dwoje drzwi, otwieraną tylną szybę, wycieraczkę szyby przedniej i tylnej; - układ wydechowy maszyny umieszczony z boku kabiny, aby nie ograniczał widoczności operatorowi; - łyżka przednia, otwierana hydraulicznie, z widłami do załadunku palet; - łyżka przednia z szybkozłączem hydraulicznym; - pług o szerokości min. 2800 mm; - pług sterowany hydraulicznie, o kącie uchyłu nie mniejszym niż 30 stopni; - pług z wymienną okładziną gumową w dolnej części; - pług z podwójnymi kompensatorami sprężynowymi; - pojemność łyżki przedniej nie mniejsza niż 1,0 m3; - wysięgnik łyżki przedniej wyposażonej w system łyżki pływającej oraz funkcje powrotu do kopania; - udźwig ramienia ładowarki na pełnej wysokości nie mniejszy niż 3900 kg; - siła odspajania łyżki ładowarki nie mniejsza, niż 6400 kg; - wysięgnik tylnego ramienia kopiącego w konstrukcji eliptycznej z ramieniem teleskopowym; - wyposażony w instalacje do młota hydraulicznego oraz szybkozłącze mechaniczne do szybkiej wymiany łyżek, zapewniające możliwości przyłączenia kosiarki bijakowej - należy wskazać przynajmniej dwóch producentów kosiarek, które będą mogły pracować z oferowaną koparko - ładowarką; - siła odspajania ramienia kopiącego nie mniejsza niż 4000 kg; - siła odspajania łyżki na ramieniu kopiącym nie mniejsza 6100 kg; - głębokość kopania nie mniejsza niż 6 metrów; - maszyna wyposażona w łyżki 600 mm, trapezową i skarpową uchylaną hydraulicznie; - maszyna wyposażona w system monitoringu satelitarnego; - maszyna w pełnej specyfikacji drogowej spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami - Prawo o Ruchu Drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.); - radio, apteczka, światło ostrzegawcze, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy; - pełna dokumentacja techniczna, katalog części, certyfikat CE. Wykonawca w ramach wykonywanej dostawy zobowiązany jest do: a) przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia dla 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi i eksploatacji maszyny, b) udzielenia pisemnej gwarancji w zakresie 5000 mth lub 60 miesięcy w zależności, która z tych okoliczności wystąpi pierwsza. Okres gwarancji zaczyna się w następnym dniu po odbiorze przedmiotu umowy. c) rozszerzenia okresu rękojmi za wady fizyczne do 60 miesięcy. Okres rękojmi zaczyna się w następnym dniu po odbiorze przedmiotu umowy. d) bezpłatnych dojazdów do Zamawiającego ekipy serwisowej na obowiązkowe przeglądy gwarancyjne koparko-ładowarki w okresie obowiązywania gwarancji. e) wykonywania następujących obowiązków w okresie trwania gwarancji: - bezpłatnego usuwania wszelkich zgłoszonych przez Zamawiającego telefonicznie i potwierdzonych pisemnie lub faxem wad w ramach gwarancji - wszystkie naprawy przedmiotu zamówienia wykonywane będą we wskazanym przez Wykonawcę punkcie serwisowym zlokalizowanym nie dalej niż 150 km lub u Zamawiającego. - zmiana serwisu gwarancyjnego, o którym mowa powyżej wymaga pisemnego powiadomienia Zamawiającego przy zachowaniu warunków odległości stacji od siedziby Zamawiającego bez konieczności sporządzenia aneksu do zawartej umowy. - usunięcia awarii pojazdu w czasie 48 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego potwierdzonego pisemnie lub faxem na wskazany w ofercie numer. Do czasu, o którym mowa powyżej nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.350,00 PLN (słownie: pięć tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12.09.2011r. do godz. 10:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.): a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Wadium w wysokości określonej w ppkt. 1 należy wnieść: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej o.Grabica Nr r-ku: 81 89730003 0090 0090 0068 0006. tytułem: WADIUM w postępowaniu znak 271.1.9.2011 (dostawa koparko-ładowarki) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. b) w formie innej niż pieniądz (poręczeniach lub gwarancjach) oryginał dokumentu należy przekazać za pokwitowaniem do pok. nr 21 Urzędu Gminy w Grabicy przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ (tj. we właściwej formie, terminie i kwocie) zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 Pzp. 6. UWAGA! a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust.4a ustawy Pzp). b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. 2 dostawy koparko - ładowarki o wartości nie mniejszej niż 280.000,00 zł brutto. Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
opis (specyfikacja techniczna) przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem wszystkich warunków podanych przez Zamawiającego (zawierająca co najmniej te warunki) wraz z podaniem marki, typu, producenta oraz podstawowych danych (jak np.: pojemność, moc silnika, itp.),
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych lub stosowne pełnomocnictwo(a)-w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy np. ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru; - pełnomocnictwo dla lidera w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia-podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; - dowód wniesienia wadium w wysokości: 5.350,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100) zgodnie z pkt. IX ppkt.4 SIWZ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminagrabica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grabica, 97-306 Grabica pok. 22 po złożeniu pisemnego wniosku i uiszczeniu opłaty w wysokości 6,00 zł. Istnieje również możliwość przesłania SIWZ pocztą polską po pokryciu kosztów przesyłk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: URZĘDZIE GMINY GRABICA 97-306 GRABICA POK. nr 10, I PIĘTRO.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanej koparki kołowej.
- Zakup i dostawa nowej minikoparki dla potrzeb ZUP Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu, fabrycznie nowej koparki kołowej klasy 11 t.
- Świadczenie usług sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2025
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.