To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2014-08-13
Jab³onowo Pomorskie: Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Jab³onowo Pomorskie
Numer og³oszenia: 270364 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 215048 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 69 76 800, faks 56 79 001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Jab³onowo Pomorskie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Droga gminna Konojady O¶r. Edukacji, odc. d³. 0,436 km - dr. gm. nr 1815C - dr. Konojady OE, dz. nr 118 o-Konojady -dr nr G 0144C. Na drodze zaprojektowano wykonanie robót modernizacyjnych w sk³ad których wchodz± : - wykonanie nawierzchni jezdni jako bitumicznej cienkowarstwowej na pow. 1871,8 m2+73,1 m2 nawierzchni na zjazdach - 9 szt, - pozostawiono bez zmian geometriê jezdni o nawierzchni brukowej z warstw± wyrównawcz± z mieszanki kruszywa naturalnego, ³amanego i ¿u¿la o szer. ok. 3,5 m w km 0+000-0+292 i szeroko¶ci± korony drogi wynosz±c± 6,0-7,0 m z niezmienion± lokalizacj± zjazdów po obydwu stronach jezdni, - przewidziano poszerzenie jezdni do szer. 5,0m w strefie skrzy¿owañ i rozjazdów z wykonaniem podbudowy zasadniczej na poszerzeniu z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm - przewidziano wykonanie pe³nej konstrukcji jezdni - nawierzchnia + podbudowa w km 0+292-0+389 poszerzenie jezdni do szer. 5,0m z wykonaniem podbudowy zasadniczej z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15 cm Spadki pod³u¿ne drogi - wynosz± od 0,5 - 4,5%. Jezdnia po przebudowie, na ca³ej d³ugo¶ci, bêdzie posiada³a nawierzchniê asfaltow± cienkowarstwow± o szer. 3,5 m, o spadku daszkowym i jednostronnym - 2,5% oraz szeroko¶æ 5,0m w strefach dojazdów do skrzy¿owañ i rozjazdu. Odwodnienie jezdni - powierzchniowe za pomoc± sp³ywu do krawêdzi jezdni z infiltracj± w grunt pobocza oraz do istniej±cych odbiorników wód deszczowych. Przewidziano roboty nawierzchniowe : - wykonanie nawierzchni asfaltowej cienkowarstwowej ,w formie dywanika z mieszanki mineralnoasfaltowej wykonanej w technologii trójwarstwowego powierzchniowego utrwalenia podbudowy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie emulsj± asfaltow± i grysami o frakcji : w-wa 1- grys 8-16 mm, w-wa 2- grys 6,3-12,8 mm, w-wa 3- grys 5-8 mm, z zamkniêciem warstw± powierzchniowego utrwalenia - w formie tzw. regeneracji , grysem kamiennym f. 2-5mm i emulsj± asfaltow± - na pow. 1871,8 m2: - wykonanie wzmocnienia podbudowy z kruszywa ³amanego ,na pow. 2089,8 m2 , w-wa górna podbudowy -wzmacniaj±ca o gr. 7cm, uk³adana mechanicznie jednowarstwowo w technologii nadbudowanie w-wy wyrównawczo - wzmacniaj±cej podbudowy z mieszanki kruszywa ³amanego lub mieszanki kruszyw : naturalnego -34% i kruszywa ³amanego - 66% f. 0-31,5 mm , - przeprofilowanie i zagêszczenie pod³o¿a oraz poszerzenie podbudowy do szer. okre¶lonej na rysunkach PBW wraz z wykonaniem warstw podbudowy wyrównawczej o gr. okre¶lonej na przekrojach normalnych - pogrubienie ¶rednio o 3 cm na ca³ej szer. istniej±cej jezdni - 4,0m zwi±zane z korekt± spadków poprzecznych. -wykonanie koryta o g³. 20 cm, warstwy odcinaj±cej o gr. 5 cm-z piasku drobnego, dolnej w-wy podbudowy o gr. 15 cm, z kruszywa ³amanego f. 0-31,5mm , stabilizowanego mechanicznie , na powierzchniach nie posiadaj±cych warstw konstrukcyjnych nawierzchni tj. poszerzeniu jezdni, zjazdach oraz jezdni w km 0+292-0+389. oraz regulacjê urz±dzeñ obcych w obszarze jezdni-studni kanalizacyjnych i oznakowanie skrzy¿owania z drog± powiatow± znakami pionowymi .Ca³o¶æ kruszywa u¿ytego do warstw podbudowy mo¿e byæ o identycznych parametrach tj. mo¿e sk³adaæ siê z mieszanki kruszywa ³amanego lub mieszanki kruszyw : naturalnego -34% i kruszywa ³amanego -66% f. 0-31,5 mm . 2. Droga gminna nr G 0113C P³owê¿ek , odc. d³. 0,440 km - dr. nr G 0112C - dr. nr G 0113C dz. nr 57 o-Adamowo , zaprojektowano wykonanie robót modernizacyjnych w sk³ad których wchodz± : - wykonanie nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej na pow. 2193,6 m2: - pozostawiono bez zmian geometriê i szeroko¶æ jezdni o nawierzchni ulepszonej - z wykonan± wcze¶niej podbudow± z kruszywa ³amanego i bruku o szer. ok. 5,0 m i szeroko¶ci± korony drogi wynosz±c± 7,0m z niezmienion± lokalizacj± zjazdów po obydwu stronach jezdni. Spadki pod³u¿ne drogi - wynosz± od 0,5 - 4,5%. Jezdnia po przebudowie, na ca³ej d³ugo¶ci, bêdzie posiada³a nawierzchniê asfaltow± cienkowarstwow± o szer. 4,5 m, o spadku daszkowym 2,5% na odcinkach prostych i ³ukach poziomych o promieniu wiêkszym od 70m . Odwodnienie jezdni - powierzchniowe za pomoc± sp³ywu do krawêdzi jezdni z infiltracj± w grunt pobocza oraz do istniej±cych odbiorników wód deszczowych. Przewidziano roboty nawierzchniowe polegaj±ce na - wykonaniu nawierzchni asfaltowej cienkowarstwowej o szer. 4,5m ,w formie dywanika z mieszanki mineralno-asfaltowej wykonanej w technologii trójwarstwowego powierzchniowego utrwalenia podbudowy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie emulsj± asfaltow± i grysami o frakcji : w-wa 1- grys 8-16 mm, w-wa 2- grys 6,3-12,8 mm, w-wa 3- grys 5-8 mm, z zamkniêciem warstw± powierzchniowego utrwalenia - w formie tzw. regeneracji grysem kamiennym f. 2-5mm i emulsj± asfaltow± na pow. 2314,6 m2. - po uprzednim wykonaniu wzmocnienia podbudowy z kruszywa ³amanego , na szer. 5,0 m na pow. 2413,6 m2 , w-wa górna -wzmacniaj±ca o gr. 7cm, uk³adana mechanicznie jednowarstwowo w technologii nadbudowanie w-wy wyrównawczo-wzmacniaj±cej podbudowy z mieszanki kruszywa ³amanego lub mieszanki kruszyw : naturalnego -34% i kruszywa ³amanego- 66% f. 0-31,5 mm , - po przeprofilowaniu i zagêszczeniu pod³o¿a - podbudowy z kruszywa ³amanego na szer. 6,0 m. - wbudowaniu korytek ¶ciekowych wzd³u¿ krawêdzi jezdni ,u podnó¿a skarpy w istniej±cym terenie na d³. 160 mb. 3. Droga gminna osiedlowa- P³owê¿ OMW -dz. nr 216 , odc. d³. 0,247 km zaprojektowano robót modernizacyjnych w sk³ad których wchodz± : - wykonanie nawierzchni bitumicznej cienkowarstwowej na pow. 1003,5 m2: - pozostawiono bez zmian geometriê i szeroko¶æ jezdni o nawierzchni ulepszonej-z wykonan± wcze¶niej podbudow± z kruszywa ³amanego ¿wiru i bruku o szer. ok. 4,0 m i szeroko¶ci± korony drogi wynosz±c± 5,0m z niezmienion± lokalizacj± zjazdów po obydwu stronach jezdni. Spadki pod³u¿ne drogi - wynosz± od 0,5 - 4,5%. Jezdnia po przebudowie, na ca³ej d³ugo¶ci, bêdzie posiada³a nawierzchniê asfaltow± cienkowarstwow± o szer. 4,0m , obramowan± jednostronnie krawê¿nikiem betonowym starou¿ytecznym, o spadku jednostronnym 2,5% na -odcinek na prostej . Odwodnienie jezdni - powierzchniowe za pomoc± sp³ywu do krawêdzi jezdni - nieobramowanej i infiltracja w pobocze. Przewidziano roboty nawierzchniowe polegaj±ce na : - przebudowie istniej±cego obramowania jezdni od strony zabudowy osiedlowej - demonta¿ istniej±cego krawê¿nika - na d³. 242mb i ponowne jego wbudowanie zgodnie z projektowanymi rozwi±zaniami sytuacyjno-wysoko¶ciowymi , ewentualnie brakuj±cy krawê¿nik starou¿yteczny dostarczy na plac budowy zamawiaj±cy, - wykonaniu nawierzchni asfaltowej cienkowarstwowej o szer. 4,0m ,w formie dywanika z mieszanki mineralno-asfaltowej wykonanej w technologii trójwarstwowego powierzchniowego utrwalenia podbudowy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie emulsj± asfaltow± i grysami o frakcji : w-wa 1- grys 8-16 mm, w-wa 2- grys 6,3-12,8 mm, w-wa 3- grys 5-8 mm, z zamkniêciem warstw± powierzchniowego utrwalenia - w formie tzw. regeneracji grysem kamiennym f. 2-5mm i emulsj± asfaltow± - na pow. 1003,5 m2 - po uprzednim wykonaniu wzmocnienia podbudowy z kruszywa ³amanego , na szer. 4,15 m , w-wa górna - wzmacniaj±ca o gr. 7cm - w tym wliczono warstwê podbudowy o gr. 6 cm zwiêkszona grubo¶ciowo o 1 cm z powodu konieczno¶ci wykonania uzupe³nienia wyboi o g³. ok. 6cm na 10% powierzchni , uk³adana mechanicznie jednowarstwowo w technologii nadbudowanie w-wy wyrównawczo-wzmacniaj±cej podbudowy z mieszanki kruszywa ³amanego lub mieszanki kruszyw : naturalnego -34% i kruszywa ³amanego 66% f. 0-31,5 mm - na pow. 1040,5 m2 - po przeprofilowaniu i zagêszczeniu pod³o¿a - podbudowy z kruszywa ³amanego na szer. 4,25 m. 4. Odcinek drogi gm. nr G 0162C o d³. 0,702 km kat D w m. Lembarg dz. 510 zaprojektowano: - pozostawiono niezmieniony sposób w³±czenia do dr. wojewódzkiej - jako przejazd istniej±c± p³aszczyzn± zjazdu o naw. bitumicznej - pozostawiono niezmienione spadki pod³u¿ne jezdni z nieznaczn± korekt± p³ynno¶ci niwelety pod³u¿nej - spadki wynosz± od 0,5 - 4,5%, - konieczno¶æ wykorzystania istniej±cej nawierzchni ulepszonej - ¿wirowo-¿u¿lowej jako podbudowy wymusi³a zachowanie istniej±cych spadków pod³u¿nych, - pozostawiono bez zmian istniej±cy przebieg trasy drogi w planie z korekt± geometriê jezdni w zakresie szeroko¶ci nawierzchni jezdni , przyjmuj±c za podstawow± szeroko¶æ - jezdnia o szer. 3,5m - przewidziano - zaprojektowano wykonanie utwardzonych poboczy o szer. 2*0,25m wzd³u¿ jezdni o szer. 3,5m , - przewidziano - zaprojektowano za poboczem utwardzonym wykonanie poboczy gruntowych o szer. 2*0,5m Niweletê osi jezdni zaprojektowano jako wpisan± w istniej±cy teren w celu wykorzystania istniej±cej nawierzchni jako pod³o¿a nie wymagaj±cego korytowania. Ze wzglêdu na podwy¿szenie niwelety nawierzchni od 7 cm do 15 cm ,w stosunku do stanu istniej±cego, na poboczu wyst±pi± nasypy o wys. oko³o 0,1 m . Grunt potrzebny na podwy¿szenie poboczy i poszerzenie korony do projektowanej szeroko¶ci bêdzie uzyskany z pasa drogowego w wyniku prowadzonych robót ziemnych zwi±zanych z wykonywaniem profilowania poboczy i pieszojezdni. Stan projektowany -konstrukcja nawierzchni drogi oraz technologia robót . Zaprojektowano nastêpuj±c± konstrukcjê korony dr. z okre¶leniem technologii jej wykonania: - dokonaæ profilowania mechanicznego z zagêszczeniem pod³o¿a, na powierzchni istniej±cej nawierzchni nieulepszonej z kruszyw ró¿nego rodzaju - na szer. oko³o 3,5 m-4,0m - wykonaæ warstwê wzmacniaj±co-profilow± podbudowy w obszarze pieszojezdni , na szer. 4,0m wraz z podbudow± zasadnicz± w miejscach gdzie nie wystêpuje ¿adna podbudowa lub nawierzchnia. - na pozosta³ej czê¶ci korony tj. na szeroko¶ci 50 cm -ukszta³towaæ pobocza gruntowe. - wykonaæ nawierzchniê pieszojezdni o szer. 3,5m ,w formie dywanika bitumicznego cienkowarstwowego..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
- Przedsiêbiorstwo Drogowo Budowlane Sp. z o.o, ul. D³uga 27, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 456153,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 423665,87
Oferta z najni¿sz± cen±: 423665,87 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 423665,87
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cz±stkowe nawierzchni dróg na terenie miasta i gminy Warka
- Przebudowa ul. Bukowej w Przasnyszu (II etap)
- Budowa ulicy Pszenicznej w Puszczykowie
- Remonty cz±stkowe nawierzchni ulic na terenie miasta Przemy¶la w 2025 r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1574D, ulica O³awska w miejscowo¶ci Jaczkowice, km 0+000 - 0+874
- Przebudowa drogi gminnej nr 130235C w m. Podobowice w km od 0+000 do 0+966
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.