eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicewykonywanie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystości stałych i płynnych) z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie od dnia 01.02.2012r. do dnia 31.12.2012r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-27

Gliwice: wykonywanie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystości stałych i płynnych) z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie od dnia 01.02.2012r. do dnia 31.12.2012r.
Numer ogłoszenia: 27036 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 436740 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o, ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystości stałych i płynnych) z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie od dnia 01.02.2012r. do dnia 31.12.2012r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych (nieczystości stałych) z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach w okresie od dnia 01.02.2011r. do dnia 31.01.2012r. 2.Wykonawca usługi zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów. 3.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie powierzonych i w toku wykonywania usługi pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. 4.Do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku. 5.Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. 6.Wykonawca jest zobowiązany wywozić śmieci w miejsca do tego celu przeznaczone, tj. tzw. wysypiska śmieci działające legalnie, posiadające odpowiednie zezwolenia i atesty wymagane przepisami obowiązującymi w Polsce, wystawiające dowody przyjęcia odpadu stałego i płynnego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania dostarczenia przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy jak i w takcie jej realizacji przedmiotowych dokumentów. Nie wywiązanie się Wykonawcy z niniejszego obowiązku traktowane będzie jako uchylanie się od zawarcia umowy, bądź skutkować będzie jej rozwiązaniem z winy Wykonawcy, w trybie natychmiastowym. 7.Do faktury za wywóz śmieci i-lub nieczystości płynnych Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo dołączyć potwierdzenie z wysypiska i -lub oczyszczalni ścieków, że odpady zostały przyjęte. Brak przedmiotowego dokumentu spowoduje nie wypłacenie należnego wynagrodzenia. 8.Wykonawca winien posiadać minimum następujący sprzęt, mający aktualne badania techniczne, oraz oznakowany w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługi (logo firmy, nazwa firmy, etc.): a: Śmieciarka z załadunkiem przednim typu FL - 3 sztuki, b: Śmieciarka bezpyłowa - 1 sztuka, c: Samochód ciężarowy (skrzyniowy) - 1 sztuka, d: Samochód asenizacyjny - 1 sztuka. e: Szczegółowe dane o posiadanym sprzęcie Wykonawca winien wskazać, sporządzając druk pt. wykaz posiadanego sprzętu. 9.Wykonawca który wygra przetarg, zobowiązany jest do dostarczenia odpowiednich kontenerów i pojemników w miejsca z których zostały usunięte przez poprzednią firmę. Operacja wymiany musi zostać zakończona w ciągu 1 doby, licząc od godziny 5.00 dnia następnego, od daty wejścia w życie umowy. Harmonogram oraz lista miejsc ustawienia kontenerów dostępna jest u osoby koordynującej realizację umowy po stronie Zamawiającego (wpisana we wzorze umowy). Niewykonanie operacji w podanym wyżej terminie spowoduje naliczenie kar umownych w wysokości 0,5 % szacunkowej wartości umownej całego zamówienia, za każdą kolejną dobę spóźnienia. 10.Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Wykonawca będzie zobowiązany wskazać obowiązujące przez okres trwania umowy miejsce zbiórki przedmiotowego sprzętu wraz z określeniem warunków jego odbioru (terminów - min. 4 razy w roku, adresu - na terenie Miasta Gliwice, godzin przyjęcia - minimum 8 godzin bez przerwy, warunków finansowych). Na podstawie tych informacji, Zamawiający przygotuje stosowane zawiadomienie-a dla swoich Klientów. 11.Oferowana cena obok wytycznych ilościowych winna dodatkowo uwzględniać: a: zainstalowanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego kontenerów o pojemnościach wskazanych w wykazach ilościowych pojemników i ujęć ściekowych:, stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ (wszelkie propozycje zmian w zakresie rodzaju pojemnika należy uzgodnić pisemnie w formie zapytania do SIWZ), b: wywóz odpadów wielkogabarytowych z pojemników o których mowa wyżej, c: bieżący wywóz odpadów wielkogabarytowych nie mieszczących się w pojemnikach (np. meble, urządzenia gospodarstwa domowego, itp.), d: ustawienie pojemników segregacyjnych (szkło, papier, plastik) wraz z zapewnieniem częstotliwości ich opróżniania minimum 1 raz w miesiącu (zamawiający wskaże miejsca ustawienia pojemników w zależności od zaistniałych potrzeb; obecne ustawienie obrazuje wykaz stanowiący załącznik do SIWZ), e: konieczność zwiększenia częstotliwości pełnionych usług w przypadku stwierdzenia nadmiernego przepełniania pojemników i zbiorników fekalnych, f: uporządkowanie miejsca po wykonaniu usługi; g: odstawieniu opróżnionych pojemników na miejsca ich stałej lokalizacji, h: uzyskanie potwierdzenia wykonania usługi wywozu przez administratora Zamawiającego, i: przedstawienie Zamawiającemu dowodów przyjęcia odpadów w miejsca składowania. 12.Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu funkcjonalności obiektu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług przez użytkowników (klientów Zamawiającego), Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi. 13.Częstotliwość wykonywania usług: a: zamawiający wymaga od Wykonawcy takiego stanu napełnienia pojemników i czystości we wszystkich lokalizacjach zleconych do wywozu nieczystości stałych by stan przepełnienia pojemników i czystości nie budził żadnych zastrzeżeń, b: zamawiający wymaga od Wykonawcy takiego stanu czystości we wszystkich lokalizacjach zleconych do wywozu nieczystości, by stan przepełnienia zbiorników i czystości wokół (wynikających z czynności opróżniania) nie budził żadnych zastrzeżeń, c: za należyte wykonanie usługi przyjmuje się taki stan napełnienia pojemników i czystości wokół podstawionych pojemników, dla którego nie sporządzono protokołu wnoszącego zastrzeżenia do jakości świadczonej usługi, d: podstawowym kryterium oceny realizacji usługi będzie efekt końcowy (ma być czysto wokół kontenerów, kontenery nie mogą być przepełnione). 14.Wykaz nieruchomości objętych umową wraz z wykazem miejsc usytuowania pojemników (kontenerów) i zbiorników fekalnych stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Częstotliwość wywozu zostanie ustalona z poszczególnymi Rejonami Obsługi Mieszkańców. Dane teleadresowe terenowych jednostek Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej: www.zbm.gliwice.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.51.35.00 - Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS GLIWICE Sp. z o.o., Kaszubska 2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 722428,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 748482,79

  • Oferta z najniższą ceną: 748482,79 / Oferta z najwyższą ceną: 748482,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.