eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszówŚwiadczenie usług transportowych dla potrzeb realizacji projektu pt. Kuźnia umysł i ciała - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Pszowie oraz projektu pn. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Pszów: Świadczenie usług transportowych dla potrzeb realizacji projektu pt. Kuźnia umysł i ciała - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Pszowie oraz projektu pn. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 27044 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pszów/Zespół Obsługi Placówek Oświaty w Pszowie , ul. Traugutta 48, 44-370 Pszów, woj. śląskie, tel. 32 455 90 55, faks 32 453 12 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych dla potrzeb realizacji projektu pt. Kuźnia umysł i ciała - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Pszowie oraz projektu pn. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych dla potrzeb realizacji projektu pt. Kuźnia umysłu i ciała - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Pszowie oraz projektu pn. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi transportowej dla uczniów/uczennic wraz z opiekunami: a) Szkoły Podstawowej nr 1 im. Lucjana Szenwalda w Pszowie, ul. Traugutta 12; 44 - 370 Pszów b) Gimnazjum w Pszowie, ul. Niepodległości 99, 44 - 370 Pszów; c) Szkoły Podstawowej nr 2 w Pszowie, ul. Karola Miarki 16, 44 - 370 Pszów; d) Szkoły Podstawowej nr 3 w Pszowie, ul. Armii Krajowej 56, 44 - 370 Pszów. 3. Powyższe adresy stanowią wykaz miejsc, w których dzieci w Pszowie będą wsiadały i wysiadały. 4. Przedmiot zamówienia składa się z 4 Części (Szczegółowy opis poszczególnych części zawarty jest w SIWZ). 5. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zapewnienia miejsc siedzących w jednym pojeździe dla wszystkich osób przewożonych na danej trasie. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia grup wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia na kilka pojazdów. 2) Zapewnienia najwyższej jakości wykonania zamówienia pojazdami sprawnymi technicznie, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3) Wykazania się należytą starannością przy realizacji zobowiązań umowy. 4) Ustanowienia przedstawiciela odpowiedzialnego za realizację postanowień umowy. 5) Wskazania numerów telefonów kontaktowych oraz adresu e-mail niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6) W przypadku awarii środka transportu, zapewnienia zastępczego środka transportu, który będzie spełniał warunki techniczne i jakościowe z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawnych dotyczących przedmiotu zamówienia. 7) Posiadania wszystkich wymaganych prawem ubezpieczeń, aktualnych przez okres obowiązywania umowy (jeżeli w trakcie trwania umowy ubezpieczenie wygaśnie, Wykonawca obowiązany jest do zawarcia nowego i okazania potwierdzenia jego nabycia Zamawiającemu). 6. Dodatkowe informacje: 1) Szczegółowe harmonogramy wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie świadczenia usługi transportowej w ramach poszczególnych wycieczek/wyjazdów zostaną opracowane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy i uzyskaniu informacji o terminach wycieczek/wyjazdów, z uwzględnieniem następujących okresów: a) pierwszy harmonogram będzie obejmował okres od lutego 2014 r. do czerwca 2014 r. i zostanie przekazany Wykonawcy najpóźniej do 10 dni roboczych od podpisania umowy, b) drugi harmonogram będzie obejmował okres od września 2014 r. do stycznia 2015 r., c) trzeci harmonogram będzie obejmował okres od lutego 2015 r. do czerwca 2015 r. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w szczegółowych harmonogramach wyjazdów, o których zobowiązuje się poinformować Wykonawcę. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość odwołania usługi transportowej najpóźniej na jeden dzień przed planowanym terminem wyjazdu bez ponoszenia przez niego negatywnych konsekwencji, w tym wszelkiego rodzaju kosztów. W takim przypadku Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą ustali nowy termin wykonania usługi transportowej. 4) W jeden dzień może odbywać się więcej niż jeden wyjazd. 5) Wyjazdy mogą odbywać się zarówno w dni powszednie, jak i wolne od pracy w okresie roku szkolnego 2013/2014 oraz 2014/2015 począwszy od lutego 2014 r., z wyłączeniem wakacji, przerw świątecznych, ferii zimowych. 6) Zamawiający w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia (maksymalnie o 2 osoby) ilości uczestników w ramach poszczególnych wycieczek/wyjazdów w stosunku do planowanej ilości osób określonej w pkt. 3.1.4 specyfikacji. Ilość uczniów może ulec również zmniejszeniu w stosunku do planowanej ilości określonej w pkt. 3.1.4. specyfikacji. 7) Wszystkie obowiązki i czynności (np. dojazd do miejsca rozpoczęcia świadczenia usługi i powrót do zajezdni po zakończeniu usługi przez Wykonawcę, opłaty parkingowe, niezbędne ubezpieczenie, postoje kierowców, wyżywienie i noclegi dla kierowców i inne koszty) wynikające z zakresu zamówienia Wykonawca zapewni na swój koszt i w swoim zakresie. 8) Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas świadczenia usługi. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody Zamawiającego lub osób trzecich, w tym przewożonych uczniów wraz z opiekunami, powstałe w związku z realizacją zamówienia. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli podczas realizacji usługi. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany trasy przejazdu. Powyższa zmiana dokonana będzie z zachowaniem maksymalnej ilość kilometrów do wykonania w ramach określonej trasy określonej w pkt. 3.1.4 specyfikacji. 11) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody, które mogą wynikać z ruchu pojazdów oraz działania lub zaniechania personelu Wykonawcy w trakcie realizacji transportu. 12) Opiekę nad uczniami w czasie usługi transportowej w ramach poszczególnych wycieczek/wyjazdów organizuje i zapewnia Zamawiający. 13) Przewozy uczniów nie będą łączone ze świadczeniem przez wykonawcę innych usług, a w szczególności podczas wykonywania dowożenia uczniów wykonawca nie będzie dokonywał przewozów innych osób niż objętych umową..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonywanie transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności: Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierowcami, którzy spełniają wymagania określone przez ustawę z 6 września 2001 r. (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1265 ze zm.), w liczbie: 1) w przypadku składania oferty na jedną część - min. 2 kierowców 2) w przypadku składania oferty na dwie części - min. 3 kierowców, 3) w przypadku składania oferty na trzy części - min. 4 kierowców, 4) w przypadku składania oferty na wszystkie cztery części - min. 5 kierowców

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2) wynikającym ze zmian obowiązujących przepisów prawnych w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 3) wynikającym ze zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji Pośredniczącej lub instytucji kontrolującej prawidłowość realizacji Projektu; 4) będących następstwem działania siły wyższej. 2. Zmiany w zakresie: 1) zmiany kierowców wskazanych w Wykazie osób stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy; 2) zmiany trasy wycieczki/wyjazdu; 3) zmiany podwykonawcy; nie pociągają za sobą konieczności sporządzenia pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmpszow.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Zespół Obsługi Placówek Oświaty w Pszowie, ul. Traugutta 48, 44-370 Pszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi transportowe dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 w Pszowie w ramach projektu Kuźnia umysłu i ciała - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Pszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: 1. Wycieczkę do Planetarium w Chorzowie, 2. Wycieczkę do Krakowa, 3. Wycieczkę do Katowic, 4. Wycieczkę do Zamku w Ogrodzieńcu, 5. Dwie wycieczki do Rydułtów, 6. Wyjazdy na basen do Połomi. Szczegółowe opisy wycieczek zawarte są w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi transportowe dla uczniów Gimnazjum w Pszowie w ramach projektu Kuźnia umysłu i ciała - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Pszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: 1. Dwudniową wycieczkę do Warszawy, 2. Wycieczkę do Ogrodu Doświadczeń w Krakowie, 3. Dwa wyjazdy do Teatru w Bielsku - Białej, 4. Wycieczkę na wydział RTV w Katowicach, 5. Wyjazdy na basen do Połomi, 6. Dwa wyjazdy do kina w Rybniku. Szczegółowe opisy wycieczek zawarte są w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi transportowe dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 w Pszowie w ramach projektu Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: 1. Wycieczkę do Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie, 2. Wycieczkę do Planetarium w Chorzowie, 3. Wyjazdy na basen do Połomi, 4. Dwa wyjazdy do Teatru w Bielsku - Białej, 5. Dwa wyjazdy do Teatru w Bielsku - Białej, 6. Wycieczkę do Pszczyny. Szczegółowe opisy wycieczek zawarte są w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi transportowe dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w Pszowie w ramach projektu Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje: 1. Wycieczkę do Ogrodu Doświadczeń w Krakowie, 2. Dwa wyjazdy do Multikina w Rybniku, 3. Wyjazdy na basen do Połomi, 4. Dwa wyjazdy do Dom Kultury w Rybniku Niewiadomiu. Szczegółowe opisy wycieczek zawarte są w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.