eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › remont mostu nad rzeką Nysa Kłodzka w ciągu drogi krajowej nr 41 w km 0+021 w m. Nysa



Ogłoszenie z dnia 2007-05-14

POZYCJA 27051

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: remont mostu nad rzeką Nysa Kłodzka w ciągu drogi krajowej nr 41 w km 0+021 w m. Nysa Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, do kontaktów: - w sprawach merytorycznych : Tadeusz Kaczkowski ; - w sprawach proceduralnych : Krystyna Witek, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468, e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opole.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont mostu nad rzeką Nysa Kłodzka w ciągu drogi krajowej nr 41 w km 0+021 w m. Nysa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Odcinek w ciągu drogi krajowej nr 41 w m. Nysa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Remont mostu nad rzeką Nysa Kłodzka w ciągu drogi krajowej nr 41 w km 0+021 w m. Nysa. Charakterystyka obiektu : - most trzyprzęsłowy o długości teoretycznej 100,66m (30,90+38,86+30,90m), - szerokość całkowita mostu - 13,36m Zamówienie obejmuje wszelkie roboty określone szczegółowo w Tomie III , IV i V niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia takich jak : Zakres remontu mostu. Etap I - remont I chodnika, jezdni na dojazdach, naprawa spodu konstrukcji mostu, - montaż i demontaż oznakowania tymczasowego robót, - rozbiórka istniejącej nawierzchni i izolacji na chodniku, - demontaż poręczy mostowej i krawężników do ponownego wbudowania, - rozbiórka żelbetowych desek gzymsowych, - wykonanie powierzchniowych napraw betonu chodników pod izolację, - wykonanie izolacji zgrzewalnej na chodniku, - montaż krawężników kamiennych, desek gzymsowych z polimerobetonu, - montaż istniejącej poręczy po zabezpieczeniu antykorozyjnym, - wykonanie nawierzchni na chodniku i przy krawężniku z asfaltu twardolanego, - iniekcja rys na wspornikach pochodnikowych i przyczółkach, - rozkucie odspojonego betonu na spodach belek przęsła i podporach oraz naprawy zaprawami PCC, - zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych szlamem PCC, - wykonanie elastycznej powłoki malarskiej wspornika chodnikowego i boku belek, - wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni oraz chodników z kostki brukowej na dojazdach do mostu, Etap II - naprawa II chodnika mostu, nawierzchni na dojazdach oraz naprawa spodu konstrukcji, - zakres robót jak w etapie I. Etap III - wykonanie dylatacji bitumicznych szczelnych na jezdni, - odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego, - wykonanie i demontaż tymczasowego oznakowania robót, - wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Charakterystyka obiektu : - most trzyprzęsłowy o długości teoretycznej 100,66m (30,90+38,86+30,90m), - szerokość całkowita mostu - 13,36m Zakres jak podano w pkt. II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 24.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 24.000 PLN (słownie złotych: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100 złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp ; - 2.1.1 posiadają średni przychód za ostatnie 3 pełne lata obrotowe ( 2004 , 2005 , 2006 ), a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000 zł ; - 2.1.2 dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł ; - 2.1.3 posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 2,0 mln zł ; - 2.2 dysponują osobami : - na stanowisku kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia do kierowania robotami mostowymi i co najmniej 5 letnie doświadczenie na takim stanowisku ( po uzyskaniu uprawnień ) oraz mogącego się wykazać doświadczeniem kierowania robotami nad co najmniej 2 zadaniami o podobnym charakterze tj. remontami z naprawą powierzchni betonowych spodu konstrukcji ; - kierownika robót mostowych posiadającego stosowne uprawnienia do kierowania robotami mostowymi i co najmniej 5 letnie doświadczenie na danym stanowisku (po uzyskaniu uprawnień) - kierownika robót drogowych posiadającego stosowne uprawnienia do kierowania robotami drogowymi i co najmniej 5 letnie doświadczenie na danym stanowisku (po uzyskaniu uprawnień ); - specjalistę ds. geodezyjnych ( uprawnienia geodezyjne nr.4 ) i co najmniej 5 letnie doświadczenie po uzyskaniu uprawnień . - 2.3 dysponują niżej wymienionym sprzętem : - komplet rusztowań podwieszanych , przestawnych o pow. 3,0 x 15 ,0 m - 1 kompl., wytwórnię mas asfalty twardolanego lub możliwość zakupu masy asfaltu twardo lanego-1 szt ,zestaw do układania asfaltu twardolanego -1 szt , agregat sprężarkowy - 2 szt; -agregat prądotwórczy - 2 szt.; -piaskarka do piaskowania konstrukcji betonowych -2szt ;-żuraw samochodowy do 30 Mg -1 szt , - spawarka elektryczna wirująca 300 A - 1 szt.; -zestaw elektronarządzi do napraw powierzchni betonu - 2 kpl ; -zestaw do iniekcji ciśnieniowej - 1 szt - 2.4 posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu ( zakończeniu ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej: - 3 remontów mostów lub wiaduktów z wykonaniem napraw powierzchni betonowych spodu konstrukcji w tym co najmniej jeden remont mostu o rozpiętości przęsła min. 15,0 m Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1 bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 pełne lata obrotowe ( 2004 , 2005 , 2006 ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za wszystkie pełne lata obrotowe . W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu . ; 2.2 informacja banku lub /i spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 2.3 polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności ; 2.4 informacją o osobach na stanowiska : kierownika budowy i kierowników robót branżowych i ich doświadczeniach wraz z uprawnieniami oraz potwierdzeniem przynależności do Krajowej Izby Inżynierów ; 2.5 wykaz posiadanego sprzętu ; 2.6 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęci a niniejszego postępowania zadań o podobnym charakterze i złożoności wg warunku 7.2.4. ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl oraz www.opole.gddkia.gov.pl- dokum. proj. , specyfikacje techniczne i przedmiary. Opłata: 130 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: po uprzednim zapotrzebowaniu za zaliczeniem pocztowym lub przelewem na konto zamawiającego - nr 27 1500 1575 1215 7004 7708 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego , pok. nr 15 - sala konferencyjna , parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Numer sprawy nadany przez zamawiającego: GDDKiA-O/Op-R-2/39-418/18/07 . Data przekazania ogłoszenia o zamówieniu do prezesa Urzędu - 10.05.2007 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.