Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-11
Lubień: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Gminy Lubień w trakcie roku szkolnego 2013/2014.
Numer ogłoszenia: 270546 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubniu , Lubień 50, 32-433 Lubień, woj. małopolskie, tel. 18 2682123, faks 18 2682123.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Gminy Lubień w trakcie roku szkolnego 2013/2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych z terenu Gminy Lubień w trakcie roku szkolnego 2013/2014. Szczegółowy opis zamówienia przestawia załącznik nr 8 do S.I.W.Z. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie obejmuje IV części w ramach ,których dożywiani będą uczniowie z czterech szkół podstawowych i czterech gimnazjów z terenu GminyLubień: część I - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Lubniu łącznie ok. 48 uczniów, część II - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Krzeczowie łącznie ok. 26 uczniów, część III - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Skomielnej Białej łącznie ok. 68 uczniów, część IV - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Tenczynie łącznie ok.110 uczniów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca w opisanym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu tj. zał. nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca wykaże się wykonaniem zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia, tj. wykonaniem co najmniej jednego zamówienia z zakresu żywienia dzieci i młodzieży szkolnej przez okres co najmniej 1 roku szkolnego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z załączeniem dowodu potwierdzającego, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca w opisanym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu tj. zał. nr 4 do SIWZ .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę w ofercie oświadczeń, dokumentów szczegółowo wymienionych i opisanych w punkcie 10 SIWZ .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca w opisanym zakresie złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu tj. zał. nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy dopuszcza się wprowadzenie zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: - nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego, - nastąpi ograniczenie przedmiotu umowy przez Zamawiającego, - wystąpi konieczność zmiany kluczowych osób, np. osób reprezentujących Strony w umowie, - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie, - zmianie uległy stawki podatku VAT, - wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany są korzystne dla zamawiającego,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubniu
adres : 32- 433 Lubień 50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubniu 32-433 Lubień 50 (pok. nr 24).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla uczniów szkół podstawowych w Mieście Zielonka
- Zakup usługi gastronomicznej wraz z obsługą podczas dwóch spotkań z przedstawicielami maz. powiatowych/miejskich urzędów pracy w celu omówienia kwestii dotyczących realizacji KFS w woj. maz.
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia podczas półkolonii letnich w Rzeszowskim Domu Kultury
- Organizacja 1 (jednego) jednodniowego szkolenia pn: "Estetyka i funkcjonalność opakowania produktu"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.