eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego ON w podziale na dwa zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Wrocław: Dostawa benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego ON w podziale na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 27054 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu , ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego ON w podziale na dwa zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych w asortymencie benzyny bezołowiowej oznaczonej symbolem 95 oraz oleju napędowego oznaczonego symbolem ON, dla potrzeb samochodu służbowego Wydziału Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego we Wrocławiu oraz samochodów i sprzętu służbowego Obwodów Drogowych w Mirosławicach i Sulimowie w podziale na dwa zadania : ZADANIE 1- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach znajdującego się przy ul. Czerńczyckiej 1, 55-050 Sobótka, w ilości do 24 000 litrów, oraz dla Wydziału Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego we Wrocławiu w ilości do 200 litrów, łącznie 24 200 litrów, w tym: Benzyna bezołowiowa 95 - 4 200 litrów, Olej napędowy - 20 000 litrów. ZADANIE 2 - Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie znajdującego się przy ul. Kochanowskiego 36, 55-010 Święta Katarzyna , w ilości do 12 800 litrów, oraz dla Wydziału Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego we Wrocławiu w ilości do 200 litrów, łącznie 13 000 litrów, w tym: Benzyna bezołowiowa 95 - 3 000 litrów, Olej napędowy - 10 000 litrów . 2. KOD CPV PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 09 13 21 00-4 - benzyna bezołowiowa 09 13 41 00-8 - olej napędowy. 3. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: 1) Oferowane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wszystkie obowiązujące normy i wymagania, w szczególności wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r., Nr 221, poz. 1441), musi być zgodne z polskimi normami oraz nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń. 2) Wykonawca musi dysponować miejscem poboru paliw - stacją (stacjami) paliw odpowiednio: a) dla ZADANIA 1 - w odległości nie większej niż 15 km od miejscowości Mirosławice, gmina Sobótka, Powiat Wrocławski, b) dla ZADANIA 2 - w odległości nie większej niż 15 km od miejscowości Sulimów, gmina Święta Katarzyna, Powiat Wrocławski. 3) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić dostawę paliwa dobrej jakości i za każde odstępstwo ponosi odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego. 4) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie (dostawy) zamówienia w okresie wykonywania umowy, 5) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4. WARUNKI SPRZEDAŻY PALIWA: 1) Sprzedaż paliwa odbywać się będzie na stacjach paliwowych Wykonawcy poprzez: a) tankowanie do zbiorników pojazdów mechanicznych, b) tankowanie do pojemników dostarczanych przez Zamawiającego. 2) Sprzedaż paliwa odbywać się będzie, sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 3) Sprzedaż paliw odbywać się będzie w sposób bezgotówkowy, rachunkiem zbiorczym za 7 - dniowy okres rozliczeniowy, płatny przelewem. 4) Podstawą do rozliczenia za zakup paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będzie cena za 1 litr paliwa obowiązująca na stacjach paliw Wykonawcy w dniu zakupu, pomniejszona o wskaźnik obniżki cen (rabatu) podany w ofercie. 5) Płatność za okres rozliczeniowy, o którym mowa w pkt. 3 wynosi 14 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury Zamawiającemu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawców wadium dla żadnej z części przedmiotu zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dostaw paliwa w asortymencie benzyny bezołowiowej oznaczonej symbolem 95 oraz oleju napędowego oznaczonego symbolem ON w łącznej ilości odpowiadającej ilości paliwa na zadanie, na które Wykonawca składa ofertę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że nastąpi jedna z poniższych okoliczności: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia), b) przypadki losowe, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, c) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, d) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy e) zmiany będące następstwem działania organów administracji. f) w przypadku nie wykorzystania całego zakresu umowy w terminie jej obowiązywania - termin zostanie przedłużony o czas potrzebny do wykorzystania całego zakresu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w pok. 103, I p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, w Biurze Obsługi na parterze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Obwodu Drogowego w Mirosławicach znajdującego się przy ul. Czerńczyckiej 1, 55-050 Sobótka, w ilości do 24 000 litrów, oraz dla Wydziału Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego we Wrocławiu w ilości do 200 litrów, łącznie 24 200 litrów, w tym: Benzyna bezołowiowa 95 - 4 200 litrów, Olej napędowy - 20 000 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Obwodu Drogowego w Sulimowie znajdującego się przy ul. Kochanowskiego 36, 55-010 Święta Katarzyna , w ilości do 12 800 litrów, oraz dla Wydziału Dróg i Transportu Starostwa Powiatowego we Wrocławiu w ilości do 200 litrów, łącznie 13 000 litrów, w tym: Benzyna bezołowiowa 95 - 3 000 litrów, Olej napędowy - 10 000 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.