eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onowo PomorskiePrzebudowa i remont dróg osiedlowych - Mileszewy Osiedle - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2014-08-13

Jab³onowo Pomorskie: Przebudowa i remont dróg osiedlowych - Mileszewy Osiedle - etap I
Numer og³oszenia: 270588 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 220270 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Jab³onowo Pomorskie, ul. G³ówna 28, 87-330 Jab³onowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 69 76 800, faks 56 79 001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa i remont dróg osiedlowych - Mileszewy Osiedle - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg osiedlowych w miejscowo¶ci Mileszewy o d³ugo¶ci 335 m Stan projektowany - geometria , usytuowanie , technologia wykonania robót nawierzchniowych.. Zaprojektowano przebudowê dróg osiedlowych stanowi±cych g³ówny ci±g komunikacyjny obs³uguj±cy zabudowê mieszkaniow± osiedla - wg za³±czonego rysunku - projekt zagospodarowania. Pozostawiono przebieg dróg jak istniej±ce obecnie , z nieznaczn± korekt± geometrii (³uki poziome) w miejscach zakrêtów i skrzy¿owañ. Spadki pod³u¿ne i pochylenia poprzeczne zachowano zgodne z istniej±cymi - z korekt± wyboi i wybrzuszeñ. Pozostawiono szeroko¶æ jezdni i pieszojezdni oraz zatok usytuowanych wzd³u¿ ich krawêdzi - jak istniej±ce z korekt± sytuacyjn± i wysoko¶ciow± zakoñczeñ. Roboty przygotowawcze . Wykonawstwo robót drogowych rozpocz±æ od wytyczenia osi jezdni i krawêdzi istniej±cego pasa drogowego, gdy¿ tylko w tym obszarze bêdzie realizowane przedsiêwziêcie. Roboty przygotowawcze na projektowanym odcinku drogi polegaj± na rozbiórce nawierzchni jezdni lub pieszojezdni na odcinku z najbardziej zdeformowan± nawierzchni± z trylinki oraz ca³o¶ci obramowania w obszarze dróg objêtych opracowaniem. Materia³ z rozbiórki; - krawê¿niki w 100% z³o¿yæ na palety i odwie¼æ na sk³adowisko z przeznaczeniem do recyklingu - kostkê betonow± t. trylinka z³o¿yæ na paletach po oczyszczeniu i wysegregowaniu materia³u przeznaczonego do ponownego wbudowania , wg stanu istniej±cego w terenie oko³o 65% kostki bêdzie nadawa³o siê do wbudowania. Pozosta³a kostkê odwie¼æ na sk³adowisko z przeznaczeniem do recyklingu. - przeprofilowaæ pod³o¿e pieszojezdni i jezdni zgrubnie wraz z zagêszczeniem. Roboty ziemne i odwodnieniowe. Odwodnienie drogi pozostawiono bez zmian - istniej±ce odwodnienie powierzchniowe do lokalnej kanalizacji deszczowej . Roboty polegaj± na regulacji wysoko¶ciowej studni rewizyjnych oraz wpustowych ,usytuowanych w p³aszczy¼nie robót z dostosowaniem ich usytuowania wysoko¶ciowego do nowej nawierzchni drogowej. Ponadto przewidziano ca³kowit± odbudowê 3 szt. studni wpustowych wraz z podej¶ciami do istniej±cych studni rewizyjnych lokalnej kanalizacji deszczowej. Roboty nawierzchniowe -podbudowa na pow. 1861,0 m2 Ze wzglêdu na ca³kowite zu¿ycie istniej±cego obramowania ci±gów jezdnych przewidziano jego odbudowê ,która obejmuje rozbiórkê istniej±cego krawê¿nika betonowego, jego usuniêcie i wbudowanie nowego krawê¿nika betonowego na nadbudowanej ³awie betonowej (z betonu C12/15) o gr. 10 cm z oporem o gr. 15 cm. Obramowanie ci±gu jezdnego przewidziano krawê¿nikiem wystaj±cym +12-15cm o przekroju 15*30*100cm , z zastosowaniem krawê¿nika obni¿onego ( wystaj±cego ponad krawêd¼ nawierzchni jezdni +4cm) o wym. 15*22*100cm. na odcinkach przejazdowych do gara¿y i przyjezdniowych zatok postojowych . Obramowanie drogi ³±cznikowej o szer. 3,0m, pomiêdzy drog± wewn±trzosiedlow± a dr. nr 543, zakoñczonej zjazdem publicznym przewidziano krawê¿nikiem t. opornik o wym. 12*25*100cm, na ³awie betonowej nadbudowanej w miejscu istniej±cej ³awy po rozebranym krawê¿niku. £±czna d³ugo¶æ krawê¿nika - 724,1 mb Istniej±c± nawierzchniê ci±gów komunikacyjnych jezdnych wykonan± z p³yt betonowych t. trylinka o gr. 13cm, u³o¿on± na podbudowie z kruszywa naturalnego przewidziano do maksymalnego wykorzystania jako pod³o¿e pod projektowan± nawierzchniê bitumiczn± z jej dostosowaniem w zakresie poziomu, równo¶ci i no¶no¶ci do obci±¿eñ ruchowych przewidzianych na w/w drogach. Na ci±gu pieszojezdnym rozpoczynaj±cym siê w km 0+000 - dz. nr 542 przebiegaj±cym dz. nr 541 i 540 - do km 0+112 przewidziano pozostawienie istniej±cej nawierzchni z trylinki jako podbudowy z jej wyprofilowaniem warstw± profilowo-wyrównawcz± o gr. 5-9 cm z mieszanki o f. 0/31,5mm z kruszywa ³amanego w ilo¶ci 40% i naturalnego w ilo¶ci 60%. Od km 0+112- do km 0+270 ze wzglêdu na istniej±c± zabudowê mieszkaniow± wraz z infrastruktur± chodników i wej¶æ , nie ma mo¿liwo¶ci zmiany poziomu nawierzchni w zakresie wiêkszym ni¿ 2-4 cm dlatego przewidziano wykonanie rozbiórki nawierzchni z trylinki. Trylinkê z rozbiórki -przekazaæ protokolarnie zamawiaj±cemu lub wspólnie z nim sporz±dziæ protokó³ okre¶laj±cy powstanie w czasie rozbiórki gruzu i dopiero wtedy dokonaæ jego usuniêcia na sk³adowisko specjalistyczne do recyklingu. Na w/w odcinku nale¿y wyprofilowaæ i zagê¶ciæ pod³o¿ê pozosta³e po rozbiórce i dokonaæ nadbudowy nowej warstwy podbudowy o gr. 15cm , z kruszywa ³±manego f. 0/31,5mm lub 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie . W miejscach wyst±pienia w pod³o¿u gruntu spoistego wysadzinowego lub w±tpliwego , wbudowaæ warstwê odcinaj±c± o gr. 5-10cm. Od km 0+270 - do km 0+297,5 przewidziano pozostawienie istniej±cej nawierzchni z trylinki jako podbudowy z jej wyprofilowaniem warstw± profilowo-wyrównawcz± o gr. 5-9 cm z mieszanki o f. 0/31,5mm z kruszywa ³amanego w ilo¶ci 40% i naturalnego w ilo¶ci 60%. Na doje¿dzie do dr. nr 543 w km 0+001,8-0+37,6 przewidziano wykonanie rozbiórki nawierzchni z trylinki. Trylinkê z rozbiórki -przekazaæ protokolarnie zamawiaj±cemu lub wspólnie z nim sporz±dziæ protokó³ okre¶laj±cy powstanie w czasie rozbiórki gruzu i dopiero wtedy dokonaæ jego usuniêcia na sk³adowisko specjalistyczne do recyklingu. Na w/w odcinku nale¿y wyprofilowaæ i zagê¶ciæ pod³o¿ê pozosta³e po rozbiórce i dokonaæ nadbudowy nowej warstwy podbudowy o gr. 15cm , z kruszywa ³±manego f. 0/31,5mm lub 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie . W miejscach wyst±pienia w pod³o¿u gruntu spoistego - wysadzinowego lub w±tpliwego , wbudowaæ warstwê odcinaj±c± o gr. 5 - 10cm. Roboty nawierzchniowe - nawierzchnia bitumiczna z mieszanki mineralnoasfaltowej o gr. 6 cm - na pow. 1861,0 m2 Na wykonanej - wyprofilowanej i zagêszczonej podbudowie przewidziano u³o¿enie naw. bitumicznej, dwuwarstwowej z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. - 6 cm w tym : - warstwa wi±¿±co-wzmacniaj±ca gr. 3cm - mieszanka MMA z zastosowaniem kruszywa f. 0/12,8 Mm , - warstwa ¶cieralna gr. 3cm - mieszanka MMA z zastosowaniem kruszywa f. 0/8 mm . Pomiêdzy warstw± wi±¿±c± i ¶cieraln± nale¿y zastosowaæ skropienie zwi±zania miêdzywarstwowego emulsj± asfaltow± przy zu¿yciu 0,4 kg/m2. W trakcie prowadzenia robót nawierzchniowych - mog± wyst±piæ materia³y odpadowe ze ¶cinków nawierzchni bitumicznej. Odpady usuwa wykonawca robót na w³asne przyzak³adowe sk³adowisko z przeznaczeniem do recyklingu..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiêbiorstwo Drogowo Budowlane Sp. z o.o., ul. D³uga 27, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 212195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 265990,05

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 265990,05 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 265990,05

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.