eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Dostawę węgla EKO-RET w ilości 450 ton na sezon grzewczy 2009-2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Stąporków: Dostawę węgla EKO-RET w ilości 450 ton na sezon grzewczy 2009-2010
Numer ogłoszenia: 270616 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Piłsudskiego 132A, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 37 42 090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę węgla EKO-RET w ilości 450 ton na sezon grzewczy 2009-2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa węgla EKO RET na sezon grzewczy 2009/2010 w ilości 450 ton. 1.Węgiel EKO RET o uziarnieniu od 8-25 mm o zawartości siarki poniżej 0,6% i zawartości popiołu poniżej 6 % oraz wartości opałowej powyżej 26 MJ /kg 2.Pierwsza dostawa do 30.09.2009 r, w ilości 250 ton, następne dostawy według potrzeb zamawiającego w ciągu 7 dni od daty zamówienia. 3.Przy każdej dostawie - certyfikat jakości. 4.Transport wliczony w cenę węgla. 5.Cena nie ulegnie zmianie po podpisaniu umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Dostawca wnosi wadium w wysokości 1% ustalonej warości szacunkowej zamówienia / załącznik nr 5 do SIWZ/ w pieniądzu lub innych poręczeniach i gwarancjach zgodnych z ustawą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy nr 77849400032001004489450001. Wadium musi być wniesione nie pózniej niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin zawiązania z ofertą zawarto umowę w sprawie zamówienia zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek dostawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert który został wykluczony z postępowania którego oferta została odrzucona Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana : odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na wa runkach określonych w złożonej ofercie zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie dostawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Przystępując do przetargu Dostawca zobowiązany jest do złożenia właściwie przygotowanej i podpisanej oferty wraz z niezbędnymi załącznikami. 2.W przetargu mogą wziąć udział dostawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia spełnienie następujących warunków: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych jednolity tekst /Dz.U z 2006 r Nr 164 poz 1163 z póż. zm./ zapoznali się i akceptują warunki określone w niniejszej Specyfikacji wykonają zamówienie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty podpisania umowy 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - dostawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba ze niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dostawca nie ponosi odpowiedzialności; - dostawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; - dostawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidzianej prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia ofert osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużeniem okresu związania ofertą. Potwierdzeniem spełnienia w/w warunków będzie złożenie przez dostawcę dokumentów przewidzianych Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od dostawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2.Parafowany wzór umowy wg załącznika nr 2. 3.Oświadczenie Dostawcy o spełnianiu wymagań art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - wg załącznika nr 3. 4.Dokument dopuszczający Dostawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 5.W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa regulująca współpracę tych podmiotów. 6.Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie spoleczne lub zdrowotn, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych w ciągu 3 lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością wymienionym w niniejszych warunkach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorów - załącznik nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip Stąporków.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 132 a sekretariat pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 132 a sekretariat pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.