To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Cewice: Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Cewice
Numer ogłoszenia: 270621 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394270 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Cewice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczący projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy (Dz. U. 118 poz.1233 z 2004r. z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012 r. poz. 647) 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona: a) dokumentację formalno - prawną prac nad studium, b) opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących zasób materiałów wyjściowych i analiz, c) opracowanie ekofizjograficzne d) propozycje studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy e) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko f) analizę uwag dotyczących projektu studium oraz przygotowanie stanowiska Wójta Gminy dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, g) inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych, h) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projekty pism zgodnie z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, i) ogłoszenia, obwieszczenia, wykazy zestawienia, wystąpienia, uchwały i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, j) prezentację projektu studium i uczestnictwo w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań; prezentację projektu studium podczas posiedzeń komisji Rady Gminy i Gminnej Komisji Urbanistycznej, prezentacji projektu studium podczas sesji Rady Gminy. k) uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych, l) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, m) analizę otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, n) przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem studium do publicznego wglądu uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji o) analizę złożonych uwag do wyłożonego projektu studium, sporządzenie wykazu wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, p) wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień q) przedłożenie Radzie Gminy Cewice projektu studium po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami, r) przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu studium wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych s) udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności zmiany suikzp z przepisami prawnymi wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia zmiany suikzp należą do wykonawcy. 3. Kompletne opracowanie, stanowiące przedmiot odbioru, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu składać się będzie z następujących opracowań: a) z projektu Studium przeznaczonego do uchwalenia - w części tekstowej i graficznej - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, b) ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego - w części tekstowej i graficznej (plansze kolorowe) w skali 1:10000 - po 2 egz. + 2 egz. na płycie CD/DVD, oraz 1 egz. formatu A-3 w kolorze - forma książkowa, c) z części graficznej Studium w skali 1:10000 w wersji kolorowej, na utwardzonym i zabezpieczonym przed zniszczeniem podłożu - 1 egz., d) z teczek dokumentów formalno - prawnych i materiałów związanych ze sporządzeniem Studium - 2 egz., e) z opracowania ekofizjograficznego - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, f) z prognozy oddziaływania na środowisko - 2 egz. + 1 egz. na płycie CD/DVD, g) z 2 kompletów opracowań uzupełniających niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy, w tym wymaganych przepisami szczególnymi lub przez organy uzgadniające, 3. Wersje elektroniczne powinny być złożone na nośniku CD lub DVD w formie zapisu PDF (tekst), JPG (rysunki) do publikacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MARIA JURCZYSZYN PRACOWNIA PROJEKTOWA ARCHITEKTONICZNO- URBANISTYCZNA
- PRACOWNIA PROJEKTOWA ARCHITEKTONICZNO-URBANISTYCZNA MARIA JURCZYSZYN, UL. WINOGRADY 38/2, 61-663 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67650,00
Oferta z najniższą ceną: 67650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147600,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.