Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-12
Parchowo: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Parchowie, ul. Kartuska 19A
Numer ogłoszenia: 270675 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Parchowie , ul. Kartuska 19a, 77-124 Parchowo, woj. pomorskie, tel. 0-59 82114467, faks 0-59 82114467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.edupage.org
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zsp.edupage.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Parchowie, ul. Kartuska 19A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół w Parchowie, ul. Kartuska 19A, w okresie od podpisania umowy do 31.12.2014 z możliwością składania ofert częściowych, szczegółowo wg załącznika nr 1 do niniejszej specyfikacji, tj. formularza ofertowego, w którym określono: nazwy towarów, jednostki miary, szczegółowy opis towaru oraz prognozowane zapotrzebowanie ilościowe w okresie realizacji zamówienia.2. Dostarczane artykuły muszą być oznakowane zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym, każde opakowanie musi zawierać, co najmniej następujące dane:nazwę produktu i rodzaj, wykaz składników,termin przydatności do spożycia, masę netto,warunki przechowywania, nazwę i adres producenta.3. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, których termin ważności upływa nie wcześniej niż 5 dni po dacie dostawy oraz z cechami podanymi w SIWZ.4. Poszczególne zamówienia będą składane telefonicznie. Dostawa artykułów spożywczych nastąpi po uprzednim złożeniu zamówienia przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego i odbywać się będzie w n/w terminach:dowóz pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, codziennie w godzinach 5.00 - 8.00,dowóz pozostałych artykułów spożywczych -w godzinach 8.00 - 13.00,5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy.6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.7. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.8. Dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany, co miesiąc przez GUS. 9. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spoż, warzywa, owoce, jaja itp.)10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów.11. Jaja, przy każdej dostawie, muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dn. 20.01.2004r o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. nr 33, poz. 288 z późn. zm.)12. Mięso i wędliny muszą być dostarczane w czystych, zamkniętych pojemnikach do przewozu mięsa i wędlin. Mięso surowe nie może być przewożone razem z wędlinami.13. Mrożonki mają być dostarczane do szkoły w formie nie rozmrożonej.14. Oferowane artykuły spożywcze muszą być wysokiej jakości pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) jak i odżywczych.15. Dopuszcza się zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia - nie częściej niż raz na kwartał- w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, publikowany co miesiąc przez GUS..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających zamówienia uzupełniające w wielkości do 20% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 03.14.25.00 - Jaja 15.90.00.00 - Napoje, tytoń i produkty podobne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie tego warunku wymagane jest przedłożenie:1.Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.2.Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie tego warunku wymagane jest przedłożenie:1.Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie tego warunku wymagane jest przedłożenie:1.Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie tego warunku wymagane jest przedłożenie:1.Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na spełnienie tego warunku wymagane jest przedłożenie:1.Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.2.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.3.Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pisemne zobowiązania tych podmiotów składa Wykonawca, któremu zostanie powierzone do realizacji dany przedmiot zamówienia, przy podpisaniu umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dotyczy zmiany urzędowej stawki podatku VAT-na dostawy objęte umową dopuszcza się zmianę ceny za realizację przedmiotu zamówienia według zasady,że do wartości netto przedmiotu zamówienia doliczona zostanie nowa wartość podatku VAT.2.Zakwestionowane zostanie przez służby sanitarne pomieszczenia przeznaczone do przygotowywania, wydawania i spożywania posiłków.3.Nastąpi zmiana liczby dożywianych dzieci oraz zmiana liczby dni dożywiania. Zamawiający w tej sytuacji nie ponosi prawnej ani materialnej odpowiedzialności za niewykonanie całości przedmiotu zamówienia,a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie zrealizowania pełnego zamówienia. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru.4.Dotyczy zmiany cen produktów stanowiących przedmiot zamówienia -nie częściej niż raz na kwartał - w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, publikowany co miesiąc przez GUS.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Parchowie pokój nr 5, w godz.8:00 do 14:00 lub na wniosek Wykonawcy o jej przekazanie listowne..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół w Parchowie, 77-124 Parchowo, ul. Kartuska 19A, pokój nr 5 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PARCHOWO
więcej: przetargi PARCHOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.