eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarłówOdbudowa drogi gminnej nr 004186 T Słupia Nadbrzeżna Kolonia przez wieś - II etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Tarłów: Odbudowa drogi gminnej nr 004186 T Słupia Nadbrzeżna Kolonia przez wieś - II etap.
Numer ogłoszenia: 270694 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tarłów , ul. Rynek 2, 27-515 Tarłów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8385111, faks 015 8385120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarlow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi gminnej nr 004186 T Słupia Nadbrzeżna Kolonia przez wieś - II etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowywana będzie droga gminna nr 004186 T od km 0 + 300 do km 1 + 243 tj długości - 943 mb, w zakresie: szerokość pasa jezdnego - 3,00 m + rozjazdy -20 m2 , dwustronne pobocz szerokości 0,50 m. Technologia wykonania robót: -wzmocnienie podbudowy kruszywem kamiennym o śr.gr.warstwy - 4 cm - warstwa profilująco-wiążąca z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej gr.- 2 cm - Warstwa ścieralna(jezdna) z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej gr.- 2 cm - pobocza z kruszywa kamiennego 0-31,5 mm. Razem : jezdnia + rozjazd + pobocza = 3792 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Należy wpłacić wadium w wysokości - 3 000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia- - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w drogownictwie w zakresie umożliwiającym wykonanie zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności , oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP- - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, - dokumentów potwierdzających , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i kadrą pracowniczą zdolną do wykonania zamówienia i znajduje się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarlow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Tarłowie ul. Rynek 2 pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Tarłowie Tarłow ul. Rynek 2..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji Biuro ds. Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych w Warszawie..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.