Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-13
Czarne: Zakup i dostawa papieru offsetowego i tektury jednostronnie bielonej na potrzeby produkcji Pomorskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej POMERANIA w Czarnem w podziale na II części
Numer ogłoszenia: 270696 - 2015; data zamieszczenia: 13.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" , ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja gospodarki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa papieru offsetowego i tektury jednostronnie bielonej na potrzeby produkcji Pomorskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej POMERANIA w Czarnem w podziale na II części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: w części I - papieru offsetowego białego do obustronnego wielobarwnego zadruku w arkuszach w formatach A1 i B1 w następujących gramaturach i ilościach: Papier offsetowy 70g/m2,format A1 - 14 310 kg Papier offsetowy 70g/m2,format B1- 653 kg Papier offsetowy 140g/m2,format A1 - 11704 kg Papier offsetowy 140g/m2,format B1 - 2842 kg Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w jednej dostawie w ciągu 3 miesięcy od daty podpisania umowy po wcześniejszym zamówieniu. Dostawę Wykonawca wykona z uwzględnieniem wyszczególnionych gramatur i formatów papieru o właściwej jakości, zgodnej z podanymi normami. Na dostawę papieru wykonawca ma do maksymalnie 20 dni roboczych ( podlega ocenie). w części II - Wielowarstwowej tektury makulaturowej ( karton GD2) - jednostronnie powlekana, bielona o szarym spodzie: charakteryzująca się wysoką sztywnością , białością i odpornością na pękanie podczas zginania. Przeznaczona do wielobarwnego i obustronnego zadruku offsetowego, wykrawania i bigowania. Gramatura : 300g/m2 - 6510 kg w arkuszach o wymiarach 70*100cm ( B1 ). Wykonawca dostarczy towar w jednej dostawie po uprzednim zamówieniu złożonym w okresie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy z uwzględnieniem wyszczególnionych wymiaru towaru o właściwej jakości, zgodnej z obowiązującymi normami. Termin realizacji dostawy wynosi 15 dni roboczych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00-6, 22.99.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, podpisane przez te podmioty (oryginał).Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów ,które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy określonym w pkt.7.1 i 7.3 SIWZ. W celu potwierdzenia, że dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: w części II postepowania próbki oferowanych produktów (zgodne z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ oraz zgodne z opisem pkt.3.1 SIWZ) - po min 5 arkuszy formatu B1(70*100cm), które poddane będą ocenie i punktacji - zgodnie z roz.14 SIWZ. w części I postępowania - na wezwanie zamawiającego - arkusze papieru celem sprawdzenia i weryfikacji jego właściwości oraz zgodności ze specyfikacją. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający ,w sytuacji uzasadnionej zmiana przepisów prawa oraz wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron, przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy; zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w stosunku do obowiązującej w dniu zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę cen jednostkowych do wysokości wynikającej ze zmienionej stawki VAT. Zamiana ta wymaga pisemnej zgody obu stron. zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości całości przedmiotu umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. zmiana terminu wykonania zamówienia - w przypadku wystąpienia okoliczności o których zamawiający nie wiedział w dniu podpisania umowy, a są dla niego korzystne
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pigbzamowieniapubliczne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PIGB Pomerania ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2015 godzina 10:00, miejsce: PIGB Pomerania ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne,sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Część I papieru offsetowego białego do obustronnego wielobarwnego zadruku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier offsetowy 70g/m2,format A1 - 14 310 kg Papier offsetowy 70g/m2,format B1- 653 kg Papier offsetowy 140g/m2,format A1 - 11704 kg Papier offsetowy 140g/m2,format B1 - 2842 kg Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w jednej dostawie w ciągu 3 miesięcy od daty podpisania umowy po wcześniejszym zamówieniu. Dostawę Wykonawca wykona z uwzględnieniem wyszczególnionych gramatur i formatów papieru o właściwej jakości, zgodnej z podanymi normami. Na dostawę papieru wykonawca ma do maksymalnie 20 dni roboczych ( podlega ocenie)- dokładny opis w rozdziale 14 SIWZ . Proponowany termin dostawy wykonawca zobowiązany jest wpisać w formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Nie uzupełnienie tego zapisu spowoduje, że zamawiający uzna iż wykonawca zapewnia 20 dniowy termin dostawy i ten termin zostanie poddany ocenie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00-6, 22.99.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Wielowarstwowej tektury makulaturowej jednostronnie powlekana, bielona o szarym spodzie:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wielowarstwowej tektury makulaturowej ( karton GD2) - jednostronnie powlekana, bielona o szarym spodzie: charakteryzująca się wysoką sztywnością , białością i odpornością na pękanie podczas zginania. Przeznaczona do wielobarwnego i obustronnego zadruku offsetowego, wykrawania i bigowania. Gramatura : 300g/m2 - 6510 kg w arkuszach o wymiarach 70*100cm ( B1 ). Wykonawca dostarczy towar w jednej dostawie po uprzednim zamówieniu złożonym w okresie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy z uwzględnieniem wyszczególnionych wymiaru towaru o właściwej jakości, zgodnej z obowiązującymi normami. Termin realizacji dostawy wynosi 15 dni roboczych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.00.00-6, 22.99.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.