eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychymodernizacja lodowiska przy ul. de Gaulle'a w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-14

POZYCJA 27071

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tychy: modernizacja lodowiska przy ul. de Gaulle'a w Tychach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Tychy, do kontaktów: mgr inż. Joanna Kudela mgr Jan Cofała, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344, e-mail: poczta@umtychy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umtychy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.umtychy.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja lodowiska przy ul. de Gaulle'a w Tychach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tychy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn.: Modernizacja lodowiska przy ul. de Gaulle a w Tychach. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. a/sporządzenie projektów budowlano - wykonawczych modernizacji lodowiska : - branża budowlana, obejmująca m.in. naprawę ścian zewnętrznych filarów żelbetowych, wzmocnienie i zabezpieczenie konstrukcji stalowej dachu, likwidację drewnianych okładzin ścian i wykonanie okładzin z materiałów niepalnych, wymianę drewnianych siedzisk widowni na siedziska unoszone, przystosowanie kształtu trybun dla widzów do aktualnych przepisów, remont pomieszczeń szatni, natrysków i wc, naprawę schodów, wymianę drzwi i balustrad, zakup, dostawę i montaż barierek kierunkowych przy wejściach dla widzów, zakup, dostawę i montaż urządzeń dostępu do lodowiska ( naliczanie opłat), wymianę okładzin dźwiękoszczelnych na filarach i innych elementach żelbetowych, ocieplenie ścianek kolankowych dachu, ograniczenie powierzchni przeszklonej, wymianę stolarki okiennej na szczelną z współczynnikiem przenikania ciepła równym 1,0 dostosowanie obiektu do korzystania przez osoby niepełnosprawne, naprawę elewacji, zakup, dostawę i montaż profesjonalnych band wraz z ławkami dla zawodników, trenerów, sędziów - branża instalacyjna, obejmująca instalację centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej, instalację przeciwpożarową, kanalizacji sanitarnej,, instalację technologiczną układu chłodzenia tafli lodowiska, wentylacji oraz węzeł cieplny. - branża instalacyjna elektryczna wewnętrzna, obejmująca rozdzielnie n.n., tablice bezpiecznikowe, baterie akumulatorów, wewnętrzne linie zasilające, instalację oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych 230 V, instalację oświetlenia ewakuacyjnego i kierunkowego, przeszkodowego, telefoniczną i komputerową, nagłośnienie hali, instalację przeciwnapadową i przeciwwłamaniową, zegarowa, instalację monitoringu wizyjnego, instalację dla obsługi kamer telewizyjnych, instalację siłowa 230/400V, instalację odgromową, kanał kablowy, ochronę przeciwporażeniową i przepięciową, system monitorów wspomagających nad taflą lodowiska -branża instalacyjna elektryczna zewnętrzna, obejmująca stację transformatorową, sieć S.N. 20kV, sieć rozdzielczą n.n. z oświetleniem zewnętrznym, pomiar energii zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym dla zadania p.n. modernizacja lodowiska, autorstwa app Autorskiej Pracowni Projektów architekt Zbigniew Dyjas z siedzibą w Tychach przy ul. Jaracza 22a , audytem energetycznym budynku MOSiR \ Lodowisko przy ul. de Gaulle a w Tychach \ autorstwa Fundacji na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii, oraz Ekspertyzą Techniczną dla potrzeb modernizacji lodowiska, określającą stan techniczny oraz nośność konstrukcji stalowego przekrycia autorstwa Pracowni Projektowej Fullbet i Oceną techniczną, dotyczącą stanu i nośności kratowej przestrzennej konstrukcji stalowej dachu budynku lodowiska MOSiR w Tychach autorstwa J.Przybyłki i uwagami zawartymi w piśmie MOSiR znak D-41100/63/07 z dnia 10.04.2007 r. przekazanymi przez Zamawiającego wraz z czynnościami poprzedzającymi projektowanie ( aktualizacja w niezbędnym zakresie podkładów geodezyjnych do celów projektowych z mapą własnościową i wypisem z rejestru gruntów) oraz czynnościami towarzyszącymi projektowaniu w zakresie niezbędnym do uzyskania przez Zamawiającego decyzji wymaganych przepisami prawa budowlanego przed realizacją robót (w tym m.innymi : uzyskanie zgód właścicieli gruntów na wejście w teren na czas prowadzenia robót, uzgodnienia ZUD); b/wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem modernizacji lodowiska w zakresie objętym programem funkcjonalno-użytkowym, w oparciu o wymienione w pkt a./ projekty budowlano-wykonawcze autorstwa Wykonawcy. II. Oprócz czynności związanych ze sporządzeniem projektów budowlano-wykonawczych oraz z wykonaniem zamówionych robót budowlanych Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek: a/świadczenia usług geodezyjnych (siłami własnymi lub przez uprawnioną osobę trzecią) w zakresie wymaganym przepisami do prawidłowego prowadzenia i geodezyjnego udokumentowania inwestycji [wytyczenie i utrwalenie w terenie osi głównych obiektów budowlanych naziemnych i podziemnych ,charakterystycznych punktów projektowanych obiektów, reperów oraz pomiary powykonawcze z naniesieniem na mapę zasadniczą (mapy numeryczne) na podstawie pomiarów geodezyjnych wykonanych w otwartym wykopie ]. b/zagwarantowania nadzorów specjalistycznych (użytkownicy uzbrojenia terenu) nad realizacją robót budowlanych . c/opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz oznakowanie obiektu wraz z wyposażeniem obiektu w wynikający z w/w instrukcji sprzęt p.poż ppoż. oznakowaniem. d/rozruch i regulację wszystkich zamontowanych urządzeń, opracowanie instrukcji obsługi zamontowanych urządzeń i zasad korzystania z instalacji znajdujących się w obiekcie, szkolenie obsługi, uzyskanie branżowych odbiorów technicznych tym odbiorów Urzędu Dozoru Technicznego. III. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac (w tym odtworzenie nawierzchni dróg, chodników). Ofertę należy przygotować z uwzględnieniem dokumentacji stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Wartość nakładów poniesionych w 2007 r. nie może przekroczyć 12 016 000 PLN. Zamawiający zastrzega sobie prawo użytkowania tafli lodowiska w trakcie prowadzenia robót, w terminach od 15 lipca 2007 r. do 31 marca 2008 r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p. - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy P. z. p.) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS albo KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy P. z. p. oraz w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P. z .p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy P. z. p.): 1) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - Dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wymagana jest: a) osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie kierowania i projektowania, b) osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej w zakresie kierowania i projektowania, c) osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie kierowania i projektowania. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i ważnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zadań o podobnym charakterze- projekt z wykonawstwem- o wartości minimum 10 000 000,00 PLN każde brutto. Na potwierdzenie wykonania wymaganych robót należy dołączyć dokument potwierdzający należyte ich wykonanie (np protokół odbioru wykonanych robot, faktura). Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy P. z. p.): 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 500 000,00 zł. Z treści polisy musi wynikać fakt opłacenia albo należy dołączyć do oferty dowód opłacenia. 2) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 5 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: -załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, -załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zestawienie zbiorcze wartości prac, -załącznik nr 1b do SIWZ - wypełniony harmonogram dyrektywny, -załącznik nr 3 do SIWZ - parafowany na każdej stronie wzór umowy, -dowód wniesienia wadium, -pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 200 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p. - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy P. z. p.) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS albo KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy P. z. p. oraz w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P. z .p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy P. z. p.): 1) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - Dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wymagana jest: a) osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie kierowania i projektowania, b) osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej w zakresie kierowania i projektowania, c) osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie kierowania i projektowania. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i ważnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zadań o podobnym charakterze- projekt z wykonawstwem- o wartości minimum 10 000 000,00 PLN każde brutto. Na potwierdzenie wykonania wymaganych robót należy dołączyć dokument potwierdzający należyte ich wykonanie (np protokół odbioru wykonanych robot, faktura). Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy P. z. p.): 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 500 000,00 zł. Z treści polisy musi wynikać fakt opłacenia albo należy dołączyć do oferty dowód opłacenia. 2) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 5 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: -załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, -załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zestawienie zbiorcze wartości prac, -załącznik nr 1b do SIWZ - wypełniony harmonogram dyrektywny, -załącznik nr 3 do SIWZ - parafowany na każdej stronie wzór umowy, -dowód wniesienia wadium, - pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p. - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy P. z. p.) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS albo KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy P. z. p. oraz w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P. z .p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy P. z. p.): 1) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - Dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wymagana jest: a) osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej w zakresie kierowania i projektowania, b) osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej w zakresie kierowania i projektowania, c) osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie kierowania i projektowania. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i ważnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zadań o podobnym charakterze- projekt z wykonawstwem- o wartości minimum 10 000 000,00 PLN każde brutto. Na potwierdzenie wykonania wymaganych robót należy dołączyć dokument potwierdzający należyte ich wykonanie (np protokół odbioru wykonanych robot, faktura). Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy P. z. p.): 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 500 000,00 zł. Z treści polisy musi wynikać fakt opłacenia albo należy dołączyć do oferty dowód opłacenia. 2) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 5 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: -załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, -załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zestawienie zbiorcze wartości prac, -załącznik nr 1b do SIWZ - wypełniony harmonogram dyrektywny, -załącznik nr 3 do SIWZ - parafowany na każdej stronie wzór umowy, -dowód wniesienia wadium, - pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2007 godzina 10:15. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.06.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta Tychy Al Niepodległości 49 sala nr 101 43- 100 Tychy.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10/05/2007 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.