Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-12
Bytom: Zielona szkoła w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 270733 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Mikołaja Kopernika , ul. Bolesława Chrobrego 9, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 0-32 281 30 35, faks 0-32 281 22 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spnr4.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zielona szkoła w roku szkolnym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia:Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów klas III - zielonej szkoły nad Morzem Bałtyckim w woj. pomorskim.2.Wymagania co do obiektu :1)obiekt winien być położony nie dalej niż 200 m od morza w linii prostej,2)obiekt winien być ogrodzony, dozorowany 24 h na dobę,3)budynek maksymalnie trzykondygnacyjny ( dwa piętra plus parter)4)wymagane jest zakwaterowanie całej grupy w jednym budynku,5)wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego,6)pokoje 2,3,4, osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (bieżąca ciepła woda) z pojedynczymi łóżkami/tapczanami (nie piętrowymi),7)ogrzewanie budynku w dni chłodne,8)nie dopuszcza się zakwaterowania grupy w pokojach z balkonami9)wymagane są oddzielne pokoje z łazienkami dla każdego wychowawcy,10)stołówka winna znajdować się w budynku zamieszkałym przez grupę,11)obiekt musi być wyposażony w basen, znajdujący się w budynku zamieszkałym przez grupę,12)obiekt winien być wyposażony w salę TV, sale (-ę) mieszczące sprzęt typu: bilard, stoły do ping-ponga, piłkarzyki itp., oraz 3 sale do prowadzenia zajęć dydaktycznych w budynku mieszkalnym;13)wymagana jest możliwość korzystania z boiska do gier zespołowych (piłka nożna, siatkówka, koszykówka, kometka), plac zabaw, miejsce na ognisko, kryty basen na terenie ośrodka w miejscu zakwaterowania dzieci;3.Wyżywienie : 4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja ( śniadanie i kolacja w formie szwedzkiego stołu) przygotowywane zgodnie z zasadami HACCP, zapewnienie uczestnikom przez cały dzień nieograniczonego dostępu do napojów.4.Wykonawca winien zapewnić program rekreacyjno - sportowy obejmujący :1)cztery wycieczki ( minimum dwie całodniowe), wymagane zwiedzanie Trójmiasta ( wraz z przewodnikiem) oraz Półwyspu Helskiego, pozostałe wyjazdy wg uznania Wykonawcy 2)zapewnienie kosztów wstępu do zwiedzanych obiektów ( wymagane wyszczególnienie w ofercie zwiedzanych miejsc),3)zaopatrzenie uczestników w suchy prowiant na drogę powrotną oraz na wszystkie wycieczki całodniowe,4)2 ognisko z pieczeniem kiełbasek,5)nieodpłatne korzystanie z placu zabaw,6)4 dyskoteki,7)minimum 4 wejścia na kryty basen, kąpiel pod nadzorem ratownika 8)opieka rezydenta( rezydent zakwaterowany w tym samym obiekcie)9)zabawy integracyjne, program animacyjny10)dyplomy i drobne upominki dla uczestników (np. słodycze, drobne zabawki i, art. szkolne, drobny sprzęt sportowy),11)sprzęt sportowy do dyspozycji grupy (piłki, skakanki, paletki do badmintona i tenisa stołowego).5.W ramach programu profilaktyki zdrowotnej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić : 1)całodobową opiekę medyczną tj. : pielęgniarkę na miejscu 24 h na dobę, lekarza - na każde wezwanie,2)pielęgniarka zatrudniona przez wykonawcę, zakwaterowana razem z grupą 3)podstawowe leki: przeciwbólowe, przeciwgorączkowe, opatrunkowe.6.Zamawiający przewiduje, iż na zieloną szkołę wyjedzie 52 dzieci + 4 opiekunów(1 opiekun na 15 uczniów). Cena pobytu opiekunów jest wkalkulowana w cenę pobytu dzieci.Ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem.7.Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników zielonej szkoły od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie pobytu i podróży.8.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić transport autokarem klasy lux (klimatyzacja, WC, video) w obydwie strony (z Bytomia do ośrodka i z ośrodka do Bytomia) w tym:1. zapewnić obsługę min. dwóch doświadczonych kierowców, 2. zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji, zezwoleń, licencji,3.w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt.Miejsce wyjazdu i powrotu - budynek Szkoły Podstawowej nr 4 położony w Bytomiu przy ul. Chrobrego 9. Wykonawca zobowiązany jest do pomocy przy załadunku bagażu do autokaru i jego rozładunku do pokoi dzieci.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom zielonej szkoły suchy prowiant na drogę powrotną..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku :Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi obejmujące zorganizowanie tzw. zielonej szkoły oraz przedłoży dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane należycie. 3.Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków w zakresie określonym w art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.4.Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI specyfikacji. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokumenty wymienione w części X pkt 6 lit.c,d,e siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień nin. umowy w stosunku do treści oferty za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany : 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć,3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany ceny jednostkowej brutto i w konsekwencji wynagrodzenia Wykonawcy brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wskazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.Zmiany umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spnr4.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 4 w Bytomiu, ul. Chrobrego 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 4 w Bytomiu, ul. Chrobrego 9, sekretariat szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zabezpieczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów i napraw przewoźnej maszyny wyciągowej typu B-1200/DC-50 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana konsol i uchwytów kablowych w szybie "Staszic" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Pompownia "Pstrowski"
- Zakup i dostawa roślin do nasadzeń na terenie Gminy Bytom wraz z roślinami cebulowymi - w pięciu zadaniach.
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, tj. z terenu nieruchomości położonej przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach na działce o nr 286/3 " dla SRK S.A.
- "Dostawa zbrojenia szybowego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK z podziałem na 4 cześci.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie wycieczek dla pracowników/emerytów/rencistów i uprawnionych członków rodzin Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu
- Usługi związane z realizacją obozów szkoleniowych dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki - 2 części
- Zorganizowanie wycieczki autokarowej do Niemiec (Szwajcaria Saksońska) dla pracowników oraz emerytów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych w ramach Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji w Gminie Siewierz
- Usługa kompleksowej organizacji wyjazdu na targi EXPO 2025 w Osace w terminie 12-21.05.2025r.
- Kompleksowa obsługa spotkania piknikowego pracowników organizowanego przez Instytut Techniki Budowlanej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.