To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-06
Zagórz: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY ZAGÓRZ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY PRZEZ OKRES 4 LAT
Numer ogłoszenia: 27076 - 2015; data zamieszczenia: 06.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10742 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagórz, ul. 3 Maja 2, 38-540 Zagórz, woj. podkarpackie, tel. 013 4622062, faks 013 4622062.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY ZAGÓRZ ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY PRZEZ OKRES 4 LAT.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Zagórz oraz jednostek organizacyjnych Gminy przez okres 4 lat. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - otwarcie i prowadzenie oraz sporządzanie wyciągów bankowych do następujących rachunków: a) rachunków bieżących budżetu Gminy Zagórz oraz jednostek organizacyjnych Gminy; b) rachunków pomocniczych do wymienionych rachunków bieżących; c) rachunków walutowych; - otwieranie rachunków bankowych, poza tymi o których mowa w czynnościach przygotowawczych do realizacji bankowej obsługi Gminy, będzie następowało nie później niż następnego dnia roboczego po dniu złożenia przez Zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego. - realizowanie poleceń przelewu w formie papierowej i elektronicznej. - wpłaty i wypłaty gotówki; - wydawanie druków czeków gotówkowych; - przyjmowanie środków na lokaty; - przechowywanie środków pieniężnych na oprocentowanych rachunkach bieżących i pomocniczych (liczonych wg stawki WIBID dla depozytów jednomiesięcznych, ustalonej na podstawie notowań stawki WIBID z poprzedniego m-ca kalendarzowego pomniejszoną o marżę banku). - potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne i papierowe z ustaleniem salda dokładnego opisu dokonanej operacji); - uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji; - naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca; - usługę wyzerowania wskazanych rachunków bieżących Urzędu, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach bieżących jednostek organizacyjnych na rachunek Gminy; - zapewnienie Zamawiającemu w pełni funkcjonalnego systemu bankowości elektronicznej wraz z odpowiednim oprogramowaniem; - umożliwienie stosowania podpisu elektronicznego w ramach systemu bankowości elektronicznej; - zapewnienie wsparcia merytorycznego i technicznego dla Zamawiającego; - prowadzenia systemu płatności masowych w szczególności w zakresie podatków: od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych oraz łącznego zobowiązania pieniężnego, a także opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Do dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową Wykonawca musi posiadać oddział, placówkę, filię lub przedstawicielstwo na terenie Miasta Zagórza umożliwiających w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat, przyjmowanie przelewów. W terminie do 24 miesięcy od zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest posiadać oddział, placówkę, filię lub przedstawicielstwo na terenie Miasta Zagórza umożliwiające w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat, przyjmowanie przelewów, bezpośrednio przy ciągach komunikacyjnych, przy których zlokalizowane są przystanki komunikacji publicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK POLSKA KASA OPIEKI - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
BANK POLSKA KASA OPIEKI - S.A.
- Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna, ul. Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 0,00
Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 37682,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łopuszno i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 01.03.2025 r. do 28.02.2029 r."
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.