eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlesznoWykonanie mechanicznego, dwukrotnego natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego) na nawierzchni betonowej na lotnisku w Mirosławcu Znak postępowania:562/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-13

Oleszno: Wykonanie mechanicznego, dwukrotnego natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego) na nawierzchni betonowej na lotnisku w Mirosławcu Znak postępowania:562/2014
Numer ogłoszenia: 270774 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie mechanicznego, dwukrotnego natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego) na nawierzchni betonowej na lotnisku w Mirosławcu Znak postępowania:562/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na wykonaniu mechanicznego, dwukrotnego natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego) na części nawierzchni drogi startowej na lotnisku wojskowym w Mirosławcu o powierzchni 56 250 m2. Kategoria robót kod CPV: 45235111-4 Roboty budowlane w zakresie nawierzchni lotnisk. 2.Zakres zamówienia: 1)Wykonanie dwukrotnego natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego) na części nawierzchni drogi startowej środkiem AHYDROSIL K lub równoważnym, spełniającym te same wymogi za pomocą opryskiwacza mechanicznego. 2)Natrysk impregnacyjny (hydrofobowy) powinien zostać wykonany na czystej powierzchni dwukrotnie w krótkich odstępach czasu metodą wilgotne na wilgotne (w zależności od temperatury otoczenia i porowatości materiału druga warstwa nakładana nie później niż 30 minut po pierwszej tj. dopóki powierzchnia jest wilgotna); 3)Powierzchnia impregnowana (hydrofobizowana) powinna być nasycona dokładnie i równomiernie; 4)Natrysk impregnacyjny (hydrofobowy) przeprowadzić metoda natrysku opryskiwaczem mechanicznym; 5)Natrysk impregnacyjny (hydrofobowy) przeprowadzić przy suchej pogodzie temperaturze od plus 5oC do plus 30 oC; 6)Wykonawca natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego) zawiadamia pisemnie o terminie planowanego rozpoczęcia czynności związanych z wykonaniem natrysku na 10 dni przed jego wykonaniem Jednostkę Wojskową nr 3378 Drawsko Pomorskie oraz Użytkownika tj. Jednostkę Wojskową 3299 Mirosławiec łącznie z wnioskiem o wydanie przepustek na teren zamknięty; 7)Wykonawca powinien zapewnić całość robocizny, sprzętu, narzędzi, transportu niezbędnych do wykonania natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego). 8)Droga startowa przeznaczona do impregnacji znajduje się na terenie Jednostki Wojskowej 3299 Mirosławiec; 9)Dojazd do lokalizacji wykonania roboty budowlanej - bez przeszkód; 10)Zaplecze wykonania roboty budowlanej - Wykonawca z uwagi na zakres i specyfikę prac nie będzie korzystał z zaplecza -pomieszczenia w ramach wykonywanej umowy; 11)W trakcie wykonywania roboty budowlanej Wykonawca odpowiada za: a)ochronę mienia Zamawiającego, b)przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. w miejscu i czasie jej wykonywania. 12)Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w ciągu 10 dni od daty podpisania umowy listę osób wykonujących robotę budowlaną. 13)Wykonawca zabezpiecza komplet materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania roboty budowlanej; 14)W ramach obowiązywania norm dotyczących systemu oceny i deklaracji zgodności wyrobów budowlanych z Polską Normą lub aprobatą techniczną, należy przestrzegać przepisów wprowadzających wymóg oznakowania produktów znakiem budowlanym dopuszczenia wyrobu do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Oznaczeniami takim powinny być znakowane produkty posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa lub te, których zgodność z polskimi Normami została potwierdzona poprzez wydanie deklaracji bądź certyfikatu zgodności; 15)Materiał użyty do wykonania natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego) nie może rozpuszczać masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych; 16)Do natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego) stosować materiały specjalnie przeznaczone do impregnacji wodoodpornej powierzchniowej (hydrofobizacji). 17)Materiał użyty do wykonania natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego) musi posiadać: Orzeczenie oraz badania Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych dopuszczające do stosowania na lotniskach wojskowych; Aprobatę Techniczną ITB; Aprobatę Techniczną IBDiM. 18)Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną przez Wykonawcę wywiezione z terenu lotniska, bądź złożone w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Użytkownika; 19)Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nieprzyjęciem i niezapłaceniem. 20)Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu bezpiecznego, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość prac i środowisko; 21)Rodzaje sprzętu używanego do wykonania usługi pozostawia się do uznania Wykonawcy. 22)Wykonawca zabezpiecza środki transportu niezbędne do prawidłowego wykonania natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego). 23)Z przeprowadzonego wykonania natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego) należy sporządzić protokół odbioru robót. 24)Potwierdzenie czynności z wykonania natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego) Protokolarnego odbioru robót dokona komisja powołana przez Zamawiającego przy współudziale użytkownika - Jednostki Wojskowej 3299. 25)Faktura wystawiona za wykonanie natrysku impregnacyjnego (hydrofobowego) wraz z załącznikiem powinna być złożona w kancelarii jawnej Jednostki Wojskowej nr 3378 Drawsko Pomorskie. Płatność faktury w ciągu 30 dni od daty wpływu jej do kancelarii jawnej Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie. Załącznikiem do faktury jest protokół odbioru robót (wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy) zawierający wyszczególnienie wszystkich dokumentów sporządzonych i przekazanych do Sekcji Infrastruktury Lotniskowej. 26)Obmiar roboty budowlanej nie jest wymagany w związku z umową ryczałtową. 3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o zestawienie robót stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót). Wykonawca dodatkowo może przeprowadzić wizję lokalną na przyszłym terenie wykonywania robót. W oparciu o opis przedmiotu zamówienia i na podstawie wizji lokalnej wykonawca sam określi wartość robót i przedstawi w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). 4.Każdy z Wykonawców może przeprowadzić wizję lokalną terenu, przed terminem złożenia oferty, w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. W tym celu należy skontaktować się z osobami odpowiedzialnymi: p. Artur CIECHAN - tel. 67 250 53 40, kom. 885 210 349, Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z wyznaczoną osobą nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne pytania dot. treści SIWZ, należy kierować bezpośrednio na do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.51.11-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 4 500,00 zł Szczegółowe wymagania dot wadium zostały określone w SIWZ Rozdział IX. Wymagania dotyczące wadium (art. 45, art. 46 uPzp)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 4). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT; b) zmiany spowodowanej wystąpieniem zamówień dodatkowych, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy,występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym strona może się powołać na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje w formie pisemnej drugą stronę w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia. b) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów; intensywnych opadów deszczu, niskich i wysokich temperatur, silnych wiatrów, burz, itp. uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych zgodnie z wymogami technologii, przy czym Wykonawca może się powołać na zaistnienie niekorzystnych warunków atmosferycznych tylko wtedy, gdy poinformuje w formie pisemnej Zamawiającego w ciągu 3 dni od dnia ich zaistnienia. Okoliczności ww. powinny być potwierdzone przez przedstawiciela wykonawcy i potwierdzone przez Kierownika Sekcji Infrastruktury Lotniskowej Zamawiającego. d)okoliczności i przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót budowlanych przez Zamawiającego, e)konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i lub uzyskania zmiany pozwolenia na budowę, jeżeli przepisy prawa tego wymagają, f)nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, w szczególności niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, g)odmiennych, ale istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych niezależnych od żadnej ze stron umowy w tym również napotkania podczas prowadzonej inwestycji na urządzenia będące własnością osób trzecich np: kabli elektrycznych, kabli energetycznych, linii telekomunikacyjnych, rur itp. Termin realizacji ulegnie przedłużeniu o czas wstrzymania robót z wyżej wymienionych przyczyn nie dłuższy jednak niż czas ich trwania. 3)inne zmiany: a)zmiany osób wskazanych w umowie po stronie Zamawiającego jak i po stronie Wykonawcy o których mowa w §2 umowy. Zamawiający zaakceptuje osoby wskazane przez Wykonawcę jeśli posiadają kwalifikacje i doświadczenie takie same lub wyższe od osób wymienionych w wykazie osób załączonym do SIWZ. b)zmiany podwykonawców oraz zakresu robót im powierzonych, c)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami - w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 3378 DRAWSKO POMORSKIE, ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO Budynek nr 42 - pomieszczenie nr 110.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 09:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 3378 DRAWSKO POMORSKIE, ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO Zgodnie z SIWZ: Rozdział XV. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.