Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-14
Kielce: zakup i dostawa szwów chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych,materiałów chirurgicznych specjalistycznych
Numer ogłoszenia: 270873 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa szwów chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych,materiałów chirurgicznych specjalistycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: szwów chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych, materiałów chirurgicznych specjalistycznych w okresie 2 lat wg ilości i asortymentu szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na pakiety (części) od nr1 do nr 12 w załączniku nr1 (załącznik nr1- pakiety/części/) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Pakiet nr1- Szew monofilamentowy, niewchłanialny Pakiet nr2- Szew niewchłanialny syntetyczny Pakiet nr3- Szew niewchłanialny, poliestrowy Pakiet nr4- Szew syntetyczny, wchłanialny Pakiet nr5- Szew syntetyczny, niewchłanialny Pakiet nr6- Szew wchłanialny, syntetyczny Pakiet nr7- Szew wchłanialny, wielowłóknowy Pakiet nr8-Szew wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy Pakiet nr9-Szew niewchłanialny, pleciony Pakiet nr10-Materiały hemostatyczne Pakiet nr11-Gąbka garamycynowa Pakiet nr12- Siatka do zaopatrywania wrodzonych wytrzewień dziecięcych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3, 33.14.11.27-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr1-1300,00 PLN Pakiet nr2-nie wymaga Pakiet nr3-nie wymaga Pakiet nr4-150,00PLN Pakiet nr5-200,00PLN Pakiet nr6-2000,00zł(PLN) Pakiet nr7-400,00PLN Pakiet nr8-nie wymaga Pakiet nr9- nie wymaga Pakiet nr10-800,00PLN Pakiet nr11-nie wymaga Pakiet nr12-300,00PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji dwóch dostaw przedmiotu zamówienia (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert: Pakiet nr 1-dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 2- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 3- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 4- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 8 000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr 5- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 6- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 7- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 8- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 9- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 10- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 11- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł brutto (PLN), Pakiet nr 12- dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto (PLN),
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową poprzez wykazanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy, b) Zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1- pakiety /części/ c)złożyć oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia-pakiet jest dopuszczony do obrotu (na terytorium RP) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, d)Załączyć instrukcję użytkowania przedmiotu zamówienia w języku polskim, potwierdzająca opis wymaganych parametrów- dotyczy wszystkich pakietów, oraz katalog oferowanych wyrobów. e) złożyć wraz z ofertą dokumenty dopuszczające do obrotu oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr107, poz.679): deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat/y/ jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi, wpis lub zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania. Prosimy o zaznaczenie której poz. pakietu dokumenty dotyczą. W przypadku produktów które nie podlegają cytowanej ustawie należy dołączyć stosowne pisemne oświadczenie oraz kompletne karty charakterystyki produktu wydane przez producenta, aktualne świadectwo rejestracji producenta lub atest jakości z podanym składem. Znak CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie. Dokumenty w/w z wyraźnym zaznaczeniem numeru: pakietu i pozycji której dotyczą. f)do oferty należy dołączyć: katalogi, foldery, materiały źródłowe producenta- dla oferowanego przedmiotu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - jakość - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Zmiany osób przedstawionych w ofercie przetargowej do realizacji umowy, jeżeli zmiana tych osób stanie stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (nowe osoby powołane do pełnienia obowiązków muszą spełniać wymagania określone w specyfikacji ) 2)Zmiany osób, jeżeli Zamawiający uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków 3)Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). 4)ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, 5)obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w §, 6)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, przedłużenia się procedury przetargowej, / termin realizacji przedmiotu umowy może ulec przesunięciu przy wcześniejszym wykorzystaniu ilości z umowy/ 7)zmiany numeru konta, o którym mowa w § umowy. 8)zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, urzędowa zmiana stawek podatku VAT, z uwagi na niezależne od stron okoliczności tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiana banków, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, zmiany wymogów szczególnych zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi. 9)Kupujący dopuszcza zmiany umowy w zakresie sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia, liczby opakowań pod warunkiem, że przeliczona ilość z załącznika pakiet pozostanie nie zmieniona 10)Zamiany numeru kat. produktu w przypadku zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia (udokumentowanej) z oferty, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie parametry opisane przez Kupującego. Pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów /zmiana po akceptacji przez Zamawiającego/ 11)Zmiany wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny. 12)Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pawilon A, pokój nr 22 w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Kielcach, ul. Langiewicza 2..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Pawilon A, pokój nr 22 w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Kielcach, ul. Langiewicza 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szew monofilamentowy, niewchłanialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew monofilamentowy, niewchłanialny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szew niewchłanialny syntetyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny syntetyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szew niewchłanialny, poliestrowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, poliestrowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szew syntetyczny, wchłanialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, wchłanialny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szew syntetyczny, niewchłanialny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, niewchłanialny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szew wchłanialny, wielowłóknowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, wielowłóknowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3, 33.14.11.27-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szew wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew wchłanialny, syntetyczny, monofilamentowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3, 33.14.11.27-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szew niewchłanialny, pleciony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny, pleciony.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3, 33.14.11.27-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały hemostatyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały hemostatyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.44.21-4, 33.14.00.00-3, 33.14.11.27-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Gąbka garamycynowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbka garamycynowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3, 33.14.11.27-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Siatka do zaopatrywania wrodzonych wytrzewień dziecięcych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka do zaopatrywania wrodzonych wytrzewień dziecięcych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3, 33.14.11.27-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Kompleksowe czyszczenie oraz dezynfekcja instalacji wentylacyjnej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach Znak sprawy: EZ/237/2024/UG
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Blok Operacyjny Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym świadczone na potrzeby Miejskiego Urzędu Pracy w Kielcach
- Zorg.i przeprowadzenie Kursu Prawa Jazdy kat. B wraz z egzaminami państwowymi dla 10 uczestników projektu: Moje kwalifikacje i umiejętności szansą na lepsze jutro, z jednostek ŚWK OHP w Kielcach
- "Ochrona obiektów, stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów, przegląd i konserwacja lokalnych systemów alarmowych".
- Usługa dobrowolnego ubezpieczenia grupowego na życie pracowników, ich współmałżonków/ partnerów oraz pełnoletnich dzieci pracowników Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rekrystalizowanego siarczanu wapnia zarejestrowanego do stosowania w infekcjach tkanek miękkich i kości
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, w tym cewniki, worki do cewnikowania, chusty trójkątne
- Zakup sprzętu jednorazowego dla wszystkich oddziałów- powtórzenie
- Sukcesywna dostawa sprzętu drobnomedycznego jednorazowego II
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Blok Operacyjny Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- GAZIKI DO DEZYNFEKCJI SKÓRY W PAKIECIE II DLA APTEKI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.