To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-24
Kielce: Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach, obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264D w Kielcach oraz letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 i działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264d.
Numer ogłoszenia: 27087 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101657 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Kielcach, ul. Wesoła 56, 25-363 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3642810, faks 0-41 3642847.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych w obiektach Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 w Kielcach, obiekcie Urzędu Celnego przy ul. Ściegiennego 264D w Kielcach oraz letnie i zimowe utrzymanie terenu na działce Izby Celnej przy ul. Wesołej 56 i działce Urzędu Celnego w Kielcach przy ul. Ściegiennego 264d..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres wymaganych usług : 1. Czynności opisane w przedmiocie zamówienia wykonywane na terenie: KIELCE, ul. Wesoła 56 Budynek główny - trzy piętrowy, podpiwniczony, powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 100 m2 powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia 1355,00 m2 Ilość stanowisk pracy - 64 Pięć pomieszczeń sanitarnych wyposażonych w: muszle klozetowe - 10 szt. lustra - 5 szt. pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 6 szt. pojemniki na mydło w płynie - 5 szt. pojemniki na papier toaletowy - 10 szt. Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 350 m2 Budynek oficyny - parterowy powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) - 221,50 m2 Dwa pomieszczenia sanitarne wyposażone w: muszle klozetowe - 3 szt. pisuar - 1 szt. lustra - 2 szt. pojemniki na ręczniki papierowe (składanka) - 2 szt. pojemniki na papier toaletowy - 3 szt. Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 15 m2 Letnie i zimowe utrzymanie terenu: - Codzienne zamiatanie parkingu i chodników - 680m2, - Koszenie trawników wg. potrzeb - 120m2 - Odśnieżanie wg. potrzeb parkingu i chodników przez pracowników bez użycia sprzętu ciężkiego - 680m2 Zamawiający wymaga, by osoby sprzątające pozostawały do dyspozycji zamawiającego w godzinach od 14.00 do 17.00. 2. Czynności opisane w przedmiocie zamówienia wykonywane na terenie: KIELCE, ul. Ściegiennego 264 D Budynek UC Kielce, OC Kielce - dwu piętrowy powierzchnia biurowa z wykładzinami dywanowymi - 160,40 m2 powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładzina zmywalna) oraz glazura i terakota w pomieszczeniach sanitarnych - łączna powierzchnia 980,60 m2 Ilość stanowisk pracy - 112 Dziewięć pomieszczeń sanitarnych wyposażonych w: muszle klozetowe - 9 szt. pisuar - 3 szt. lustra - 6 szt. pojemniki na ręczniki papierowe - 6 szt. pojemniki na papier toaletowy - 9 szt. pojemniki na mydło w płynie - 8 szt. Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 280,00 m2 Letnie i zimowe utrzymanie terenu - Codzienne zamiatanie parkingu i chodników - 700 m2, - Koszenie trawników wg. potrzeb - 200 m2 - Odśnieżanie wg. potrzeb parkingów i chodników przez pracowników bez użycia sprzętu ciężkiego - 700m2 Zamawiający wymaga, by osoby sprzątające pozostawały do dyspozycji zamawiającego w godzinach od 10.00 do 17.00. W godzinach od 10 do 14 jedna osoba powinna utrzymywać czystość ciągów komunikacyjnych, w pozostałych godzinach cała ekipa -sprzątanie pokoi wraz z wycieraniem na mokro powierzchni podłóg w całym budynku 3. Czynności opisane w przedmiocie zamówienia wykonywane na terenie: KIELCE, ul. Wesoła 56- Strefa Wydzielona strefa w budynku głównym zlokalizowana na drugim piętrze powierzchnia biurowa z podłogami do zmywania (wykładziny zmywalne) - 227 m2 Ilość stanowisk pracy - 13 Powierzchnia szklana: okna, drzwi - 75 m2 3.1 Do wykonania przedmiotu tej części zamówienia, niezbędne będzie posiadanie przez osoby sprzątające poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli poufne, bądź pisemne wyrażenie zgody przez pracownika wykonującego czynności (a nie przez Firmę) do poddania się procedurze uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa. 3.2 Zamawiający wymaga, by osoby sprzątające pozostawały do dyspozycji zamawiającego w godzinach od 12.00 do 15.00. 3.3 Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia swoim pracownikom: 1) odzieży roboczej - estetycznej, oznaczonej w widocznym miejscu logo Wykonawcy, 2) odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej- zgodnie z przepisami i zasadami BHP. 4.Wizję lokalną terenu objętego przedmiotem zamówienia, Wykonawca może przeprowadzić w dni robocze, w godzinach urzędowania po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, jednak nie później niż dzień przed terminem składania ofert. W ramach ceny oferty we wszystkich obiektach należy ująć środki higieniczne takie jak: - mydło w płynie do pojemników typu Merida - o delikatnym zapachu, glicerynowe, nawilżające, - papier toaletowy co najmniej dwuwarstwowy w kolorze szarym lub białym - niepylący (wielkość rolki dopasowana do standardowych pojemników), - ręczniki papierowe w listkach, dopasowanych do standardowych podajników typu Merida, w kolorze szarym, beżowym lub białym - niepylące - środki myjące, czyszczące, dezynfekujące, neutralizujące zapachy toalet - o delikatnej nucie zapachowej, - wkłady do WC, - odświeżacze powietrza - o delikatnym zapachu, - worki foliowe do koszy na śmieci oraz inne środki czystości niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH "MAAG" KRZYSZTOF BUSZKO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH "MAAG" KRZYSZTOF BUSZKO
- Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko, ul. Hauke Bosaka 1, 25-217 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 212586,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 144360,00
Oferta z najniższą ceną: 144360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 547200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą endoprotez piersi dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 973 Busko-Zdrój - Nowy Korczyn, w m. Badrzychowice, w m. Strożyska, w m. Ucisków odcinek I, w m. Ucisków odcinek II, odcinek o łącznej długości równej 986 mb
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Remont drogi wojewódzkiej nr 767 m. Bogucice Pierwsze od km 5+880 do km 6+755 dł. 875 mb
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców - Warszawa część II oraz Oddział Terenowy Kraków
- Utrzymanie czystości w wybranych pomieszczeniach na S. M. im. H. Reymana oraz podczas imprez organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie, na terenie S. M. im. H. Reymana .
- Wykonywanie usług gospodarczych, utrzymania porządku i czystości oraz obsługi portierskiej w budynkach użytkowych i budynku mieszkalno - użytkowym zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
- Wykonanie usług porządkowych w budynku siedziby Dyrekcji ZBMIITBS Sp. z o.o. oraz w siedzibach Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr 4 ,6 i 10 w Gliwicach - pełna nazwa - w dokumentach zamówienia
- "Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku w obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Ożarowie Mazowieckim, położonych na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki" cz. A i cz. B
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.