Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Wrocław: Dostawa oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do siedziby Rejonu w Wołowie
Numer ogłoszenia: 27088 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do siedziby Rejonu w Wołowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do siedziby Rejonu w Wołowie według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe 34.92.84.50 - Pachołki 34.92.84.60 - Słupki drogowe 34.92.84.70 - Elementy oznakowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy :a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK SA IV Oddział Wrocław, nr 431500 1793 1217 9002 3658 0000, b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;d) gwarancjach bankowych ; e) gwarancjach ubezpieczeniowych;f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie- podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. I. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował ( zakończył ) 2 zadania obejmujące dostawę oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, o wartości nie mniejszej niż 80,0 tys. zł każda. Wykonawca powinien przedstawić Certyfikat - zaświadczenie potwierdzające jakość produktów ( stałych odblaskowych znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego) Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podsta-wie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt. I muszą spełniać łącznie.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. III.2. ( poniżej ), na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art.24 ust.1 pkt1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe ). Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. Wykonawca powinien załączyć Certyfikat - zaświadczenie potwierdzające jakość produktów ( stałych odblaskowych znaków drogowych i , urządzeń bezpieczeństwa ruch drogowego). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 i 5 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 2. 7. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę 8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia a) oświadczenie wymienione w pkt 1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców b) dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt 4 i5 winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 3 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu,Rejon w Wołowie, 56-100 Wołów, Ul. Piłsudskiego 10, pokój nr 9. Cena 1 egzemplarza SIWZ 10,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu,Rejon w Wołowie, 56-100 Wołów, Ul. Piłsudskiego 10, pokój nr 1 ( Sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- Przebudowa i remont schodów i strefy głównego wejścia budynku A Szkoły Podstawowej nr 80 przy ul. Polnej 4 we Wrocławiu
- Dostawa akcesoriów do kruszenia kamieni nerkowych, kleszczyków zaciskowych oraz elektrod
- Remont pomieszczeń administracyjno -socjalnych - Oddział Drogowy Rudna.
- Realizacja robót budowlanych dla inwestycji realizowanej w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 07310 pn.: Budowa drogi dla pieszych w ul. Melioranckiej we Wrocławiu
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tablic informacyjnych.
- Budowa dwóch parkingów oraz przebudowa ulicy Bronisława Malinowskiego w Białogardzie
- Zakup wraz z montażem elementów bezpieczeństwa ruchu (...) w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez PZDW - "Zmiana stałej organizacji ruchu - 4 zadania"
- Dostawa oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
- Sprzedaż wraz z dostawą do siedziby ZDP w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 8 - znaków drogowych i słupków.
- "Budowa drogi gminnej relacji Worowice-Wyroby - Bromierzyk na terenie Gminy Staroźreby"
więcej: Pachołki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.