Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-07
Pobiedziska: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2009/2010 oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej im. prof. J. Kostrzewskiego w Węglewie
Numer ogłoszenia: 270934 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2009/2010 oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej im. prof. J. Kostrzewskiego w Węglewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Gminy Pobiedziska w roku szkolnym 2009/2010.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego określonego w dziale III pkt 1 SIWZ mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Za spełnienie warunku określonego w dziale VIII pkt. 1.1. Zamawiający uzna Wykonawców posiadających: a) wpis do właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej b) aktualną koncesję, lub licencję, w zakresie wykonywania krajowego transportu drogowego osób - dotyczy zadania 2.1. oraz 2.2 c) posiadają zezwolenie na przewozu regularne - specjalne określone ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2004 r nr 204 poz. 2088 z późn. zm.) - dotyczy tylko zadania 2.1. 3. Za spełnienie warunku określonego w dziale VIII pkt. 1.2. Zamawiający uzna: a) posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania zamówienia tj. co najmniej dwa autobusy, z aktualnymi badaniami technicznymi i aktualną polisą ubezpieczeniową - dotyczy zadania 2.1. b) posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania zamówienia tj. min. jeden autobus, który umożliwi transport min. 15 osób w tym jedną osobę niepełnosprawną na wózku - dotyczy zadania 2.2. c) zatrudniają minimum dwóck kierowców z wymaganymi kwalifikacjami do prowadzenia pojazdu - dotyczy zadania 2.1. d) zatrudniają minimum jednego kierowcę z wymaganymi kwalifikacjami do prowadzenia pojazdu - dotyczy zadania 2.2. 4. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia. 5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w dziale VIII pkt 1.1., 1.2., 1.3. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (każdy z członków konsorcjum składa oddzielnie oświadczenie o spełnianiu warunków zamówienia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, ze wykonawca spełnia warunki określone w dziale VIII SIWZ Wykonawca do oferty powinien dołączyć: 1.1. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 1.2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, sporządzone według wzoru 1.3. aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję w zakresie wykonania krajowego transportu osób 1.4. aktualne zezwolenie na przewozy regularne - specjalne określone ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowych (Dz.U. z 2001 r nr 125 poz. 1371 z późn. zm.) (dotyczy tylko zadania 2.1.) 1.5. wykaz autobusów przeznaczonych do realizacji zamówienia zawierający w szczególności: markę, nr rejestracyjny liczbę miejsc, rok produkcji, nr polisy ubezpieczeniowej z określoną datą ważności. 1.6. Wykaz osób, które będą realizować zamówienie (kierowców) wraz z kopiami ich uprawnień do kierowania pojazdami niezbędnymi do realizacji zamówienia zawierający: nr świadectwa, kwalifikacji kierowców, numer serię i kategorię prawa jazdy kierowców, datę ważności szkolenia bhp. - 1.7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej aktualnej na dzień składania ofert 1.8. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnione ( załączyć w przypadku gdy konieczne) 1.9. Oświadczenie o podwykonawcach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach
ul. Kościuszki 4
62-010 Pobiedziska
pokój 42, III piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 2.1. Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół, Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Odnowiciela i Gimnazjum w Pobiedziskach, Szkoły Podstawowej im. gen. J. Kąkolewskiego w Pomarzanowicach oraz Szkoły Podstawowej im. prof. J. Kostrzewskiego w Węglewie w roku szkolnym 2009/2010 w formie zakupu biletów miesięcznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: a) Przewidywana liczba osób do przewozu wynosi ok. 330; b) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2009/2010, począwszy od 01 września 2009 r. do 25 czerwca 2010 r. c) Dowóz dzieci do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 8.25. Dowóz rozpocząć należy nie wcześniej niż 6.50. d) Odwóz dzieci po zakończeniu zajęć szkolnych ok godz. 13.00 - 16.00 e) Godziny wymienione w pkt. c) i d) mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 7 dni przed ich wprowadzeniem. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia. Liczba ta zostanie ustalana miesięcznie poprzez zamówienie biletów na dany miesiąc. g) Wymaga się aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobusach miejsca siedzące. h) Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadały aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową; i) Pojazdy służące do przewozu osób muszą być utrzymane w czystości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej im. prof. J. Kostrzewskiego w Węglewie w roku szkolnym 2009/2010..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przewidywana liczba kilometrów dziennie wynosi ok. 130 km; b) Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2009/2010, począwszy od 01 września 2009 r. do 25 czerwca 2010 r. c) Przywozy i odwozy szkolne będą odbywały się według rozkładu ustalonego przed rozpoczęciem roku szkolnego. d) Trasa dowozu może ulec zmianie w trakcie trwania roku szkolnego. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach co najmniej 5 dni przed ich wprowadzeniem. e) Autobus winien mieć minimum 15 miejsc siedzących oraz jedno miejsce do przewożenia osoby niepełnosprawnej na wózku. f) Pojazdy służące do przewozu osób muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadały aktualne badania techniczne i aktualną polisę ubezpieczeniową; g) Pojazdy służące do przewozu osób muszą być utrzymane w czystości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI POBIEDZISKA
więcej: przetargi POBIEDZISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- usługi transportu sanitarnego
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/18/ZP/2025
- Świadczenie usługi transportowej w formie cyklicznego przewozu dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością oraz ich opiekunów faktycznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kazimierz Biskupi do placówek oświatowych wraz z opieką osób uprawnionych
- 12/TP/I/25 ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU MEDYCZNEGO I SANITARNEGO NA RZECZ SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.