Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-31
Włocławek: DIZ-57-2010
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - uzupełnienie
Numer ogłoszenia: 270948 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 412-94-32, faks 054 4129432.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DIZ-57-2010 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - uzupełnienie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I CEWNIKI DO MOCZU, CEWNIKI DO ODSYSANIA DRÓG ODDECHOWYCH, ZGŁĘDNIKI ŻOŁĄDKOWO-JELITOWE l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1. Cewnik Foleya dwudrożny, silikonowany, jałowy, pakowany podwójnie, op. zbiorcze po 10 szt. rozm. 10 ch/ dł 28cm szt. 476 rozm. 12 ch / dł 40cm szt. 476 rozm. 14 ch / dł 40cm szt. 748 rozm. 16 ch / dł 40cm szt. 2820 rozm. 18 ch / dł 40cm szt. 7550 rozm. 20 ch / dł 40cm szt. 1500 2. Worki do moczu, jednorazowego użytku z dolnym odpływem i zaworem p/zwrotnym 2 litrowe szt. 85000 3. Woreczki do moczu dla noworodków i niemowląt, jałowe, dla chłopców op. zbiorcze po 200 szt. ok. 100 ml szt. 4350 4. Woreczki do moczu dla noworodków i niemowląt, jałowe, dla dziewczynek, op. zbiorcze po 200 szt. ok. 100 ml szt. 4350 5.Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, op. zbiorcze po 10 sztuk rozm. 6 ch szt. 13600 rozm. 8 ch szt. 15100 rozm. 10 ch szt. 15100 rozm. 12 ch szt. 14180 rozm. 14 ch szt. 33000 rozm. 16 ch szt. 33000 rozm. 18 ch szt. 17000 6.Cewnik do odsysania z lewego oskrzela rozm. 14ch dł. 60cm szt. 22650 7.Cewnik do podawania tlenu przez nos, op. zbiorcze po 10 sztuk dł. 140 -150cm szt. 11800 8. Zgłębnik żołądkowo-dwunastniczy, dwukanałowy, PCV, oznaczenie głębokości cewnika, dł. 114 cm- 120 cm, op. zbiorcze po 25 sztuk rozm. 16 ch - 5,3mm szt. 1700 rozm. 18 ch - 6.0mm szt. 1700 rozm. 20 Ch- 6,7 mm szt. 850 PAKIET II DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1. Pojemnik z łopatką (do pobierania próbek kału) op. zbiorcze 100 szt. 20 ml szt. 37400 op. 374 2. Kieliszki do leków wielorazowe szt. 5100 3. Kieliszki do leków jednorazowe szt. 11350 4.Szpatułka drewniana op. po 100 szt. op. 340 5.Pojemniki na zużyte igły, op. zbiorcze 30 szt. 200 ml szt. 10370 6.Pojemniki na zużyte wenflony 700-1000 ml szt. 18900 7. Zaciskacz do pępowiny szt. 6600 8.Opaski identyfikacyjne dla noworodków op. po 50 szt. szt. 33050, op. 646 9. Opaski identyfikacyjne dla dorosłych op. po 50 szt. szt.11350, op. 227 PAKIET III PIELUCHOMAJTKI l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1. Pieluchomajtki noworodkowe 2-5kg szt. 20400 2. Pieluchomajtki dziecięce 5-10kg szt. 2346 8-12kg szt. 2346 12-25kg szt. 3774 3. Pieluchomajtki dla dorosłych L szt. 85000 XL szt. 8980 PAKIET IV Podkłady higieniczne l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1.Podkład higieniczny 40 x 60 cm szt. 13600 60 x 90 cm szt. 40800 PAKIET V Podkłady higieniczne wzmocnione l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1. Podkład higieniczny 80-210cm szt. 16050 PAKIET VI Pokrycia higieniczne nieprzemakalne w rolce l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1. Pokrycia higieniczne ok. 50 x 40cm rolki po ok. 50m 680 ok. 60cm x 50cm rolki po ok. 50m 408 PAKIET VII Wkłady dla kobiet l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1. Wkłady anatomiczne dla kobiet Midi ok. 15x33 szt. 76500 Maxi ok. 20x45 szt. 25500 2. Pieluchy anatomiczne ok. 31x62 szt. 11220.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Kupujący zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych artykułów o do 20 % w trakcie trwania umowy. Kupujący zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki w oparciu o art. 67 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, wymienionych w Rozdziale VI niniejszej specyfikacji w systemie -spełnia-nie spełnia-. 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 SIWZ Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 SIWZ Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw sprzętu jednorazowego użytku w zakresie objętym przedmiotem zamówienia dla placówek służby zdrowia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością ; co najmniej 3 dostawy za łączną wartość brutto : Pakiet I - 300 000,00 zł Pakiet II - 45 000,00 zł Pakiet III - 130 000,00 zł Pakiet IV - 60 000,00 zł Pakiet V - 35 000,00 zł Pakiet VI - 3 000,00 zł Pakiet VII - 100 000,00 zł), zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 3 SIWZ Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. Celem potwierdzenia warunku określonego w rozdziale V pkt 4 SIWZ Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. pisemne oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
6. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. Wszystkie dostarczone artykuły muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2004r., Nr 93, poz.896, z późn. zmn. ), tzn. Wykonawca winien przedstawić jeden z dokumentów dotyczących wyrobu: - deklarację zgodności i oznaczenie znakiem zgodności CE, - świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu - świadectwo jakości lub też świadectwo dopuszczenia do stosowania - pozytywną opinię o wyrobie medycznym. b. folder handlowy c. W celu określenia przydatności asortymentu do użycia oraz celem obiektywnego i równego traktowania podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie dostarczyć próbki oferowanego asortymentu z ważnym terminem przydatności do zużycia (co najmniej 6 m-cy) w następującej ilości: Pakiet I - po 5 sztuk z pozycji 1-7, po 2 sztuki z każdego rozmiaru Pakiet II-VII po 2 sztuki z każdej pozycji Każda z próbek musi być opisana w języku polskim. Próbki należy dostarczyć w dniu otwarcia ofert na adres Szpital Wojewódzki , ul. Wieniecka 49, 87- 800 Włocławek, Zamówienia Publiczne, pokój 303. Dostarczone próbki winny być umieszczone w odrębnym od Oferty opakowaniu i odpowiednio oznaczone: PRÓBKI do przetargu DIZ-57-2010 na dostawę rękawic medycznych PAKIET..... Do Oferty należy dołączyć protokół ilości dostarczonych próbek. Próbki są materiałem zużywalnym, dlatego też nie podlegają zwrotowi. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
7. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany -Druk ofertowy-, zgodnie z Załącznikiem nr 1 oraz -Formularz asortymentowo- cenowy-, zgodnie z Załącznikami nr 1A-1G do niniejszej specyfikacji; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem -TAJNE-. W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - ocena użytkownika - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek , pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, pokój 303 (budynek administracji, pokój 303).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I CEWNIKI DO MOCZU, CEWNIKI DO ODSYSANIA DRÓG ODDECHOWYCH, ZGŁĘDNIKI ŻOŁĄDKOWO-JELITOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1. Cewnik Foleya dwudrożny, silikonowany, jałowy, pakowany podwójnie, op. zbiorcze po 10 szt. rozm. 10 ch/ dł 28cm szt. 476 rozm. 12 ch / dł 40cm szt. 476 rozm. 14 ch / dł 40cm szt. 748 rozm. 16 ch / dł 40cm szt. 2820 rozm. 18 ch / dł 40cm szt. 7550 rozm. 20 ch / dł 40cm szt. 1500 2. Worki do moczu, jednorazowego użytku z dolnym odpływem i zaworem p/zwrotnym 2 litrowe szt. 85000 3. Woreczki do moczu dla noworodków i niemowląt, jałowe, dla chłopców op. zbiorcze po 200 szt. ok. 100 ml szt. 4350 4. Woreczki do moczu dla noworodków i niemowląt, jałowe, dla dziewczynek, op. zbiorcze po 200 szt. ok. 100 ml szt. 4350 5.Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych, op. zbiorcze po 10 sztuk rozm. 6 ch szt. 13600 rozm. 8 ch szt. 15100 rozm. 10 ch szt. 15100 rozm. 12 ch szt. 14180 rozm. 14 ch szt. 33000 rozm. 16 ch szt. 33000 rozm. 18 ch szt. 17000 6.Cewnik do odsysania z lewego oskrzela rozm. 14ch dł. 60cm szt. 22650 7.Cewnik do podawania tlenu przez nos, op. zbiorcze po 10 sztuk dł. 140 -150cm szt. 11800 8. Zgłębnik żołądkowo-dwunastniczy, dwukanałowy, PCV, oznaczenie głębokości cewnika, dł. 114 cm- 120 cm, op. zbiorcze po 25 sztuk rozm. 16 ch - 5,3mm szt. 1700 rozm. 18 ch - 6.0mm szt. 1700 rozm. 20 Ch- 6,7 mm szt. 850.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1. Pojemnik z łopatką (do pobierania próbek kału) op. zbiorcze 100 szt. 20 ml szt. 37400 op. 374 2. Kieliszki do leków wielorazowe szt. 5100 3. Kieliszki do leków jednorazowe szt. 11350 4.Szpatułka drewniana op. po 100 szt. op. 340 5.Pojemniki na zużyte igły, op. zbiorcze 30 szt. 200 ml szt. 10370 6.Pojemniki na zużyte wenflony 700-1000 ml szt. 18900 7. Zaciskacz do pępowiny szt. 6600 8.Opaski identyfikacyjne dla noworodków op. po 50 szt. szt. 33050, op. 646 9. Opaski identyfikacyjne dla dorosłych op. po 50 szt. szt.11350, op. 227.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III PIELUCHOMAJTKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1. Pieluchomajtki noworodkowe 2-5kg szt. 20400 2. Pieluchomajtki dziecięce 5-10kg szt. 2346 8-12kg szt. 2346 12-25kg szt. 3774 3. Pieluchomajtki dla dorosłych L szt. 85000 XL szt. 8980.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV Podkłady higieniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1.Podkład higieniczny 40 x 60 cm szt. 13600 60 x 90 cm szt. 40800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V Podkłady higieniczne wzmocnione.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1. Podkład higieniczny 80-210cm szt. 16050.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI Pokrycia higieniczne nieprzemakalne w rolce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1. Pokrycia higieniczne ok. 50 x 40cm rolki po ok. 50m 680 ok. 60cm x 50cm rolki po ok. 50m 408.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena użytkownika - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII Wkłady dla kobiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Nazwa asortymentu rozmiar j.m. potrzebna ilość 1. Wkłady anatomiczne dla kobiet Midi ok. 15x33 szt. 76500 Maxi ok. 20x45 szt. 25500 2. Pieluchy anatomiczne ok. 31x62 szt. 11220.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. ocena użytkownika - 20
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY KUCHNI GŁÓWNEJ
- Sukcesywna detaliczna dostawa paliw płynnych dla samochodów służbowych i sprzętu
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Zakup ambulansu z wyposażeniem dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.