eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbąszynek › - budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Platanowej w Zbąszynku

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-05-14

POZYCJA 27095

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zbąszynek: - budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Platanowej w Zbąszynku - budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, przepompowni ścieków, wodociągu i kanalizacji deszczowej na przedłużeniu ulicy Kościelnej w Zbąszynku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Zbąszynek, do kontaktów: Hubert Cichy, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie, tel. 068 3849140, fax 068 3849484, e-mail: urzad@zbaszynek.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zbaszynek.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w ul. Platanowej w Zbąszynku - Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, przepompowni ścieków, wodociągu i kanalizacji deszczowej na przedłużeniu ulicy Kościelnej w Zbąszynku 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Zbąszynek, województwo lubuskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: budowa sieci wodociągowej z rur PCV śr. 160 dł. 909 m, - budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC śr. 200 dł. 908 m, - budowa kanalizacji tłocznej z rur PE, PEHD śr. 90 dł. 474 m, - budowa przepompowni ścieków z materiałów zamawiającego - szt. 1 - budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC Dz 315 dł. 502 m i Dz 450 dł. 57 m. Współny słownik zamówień: 45231300-8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i kanalizacji do odp. ścieków. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - wykonanie zamówienia w określonym przez zamawiającego czasie i kolejności - posiadanie kierownika budowy z uprawnieniami do prowadzenia robót w zakresie prowadzonego postępowania przetargowego. Na podstawie złożonego oświadczenia o przyjęciu warunków przetargu i załączonych dokumentów osób z uprawnieniami do kierowania robotami w zakresie przedmiotu zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - budowa sieci wodociągowej z rur PCV śr. 160 dł. 909 m, - budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC śr. 200 dł. 908 m, - budowa kanalizacji tłocznej z rur PE, PEHD śr. 90 dł. 474 m, - budowa przepompowni ścieków z materiałów zamawiającego szt. 1 - budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC Dz 315 dł. 502 m i Dz 450 dł. 57 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4 - dla całości od dnia podpisania umowy; okres w dniach: 30 - dla zakresu budowy urządzeń w ul. Platanowej.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: A) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień B) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia C) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia D) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie wymagane załączniki określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbaszynek.pl. Opłata: 20; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przy odbiorze przesyłki + koszt przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 10.07.2007. 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:00, Urząd Miejski w Zbąszynku, ul. Rynek 1, sala nr 25.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.