eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DopiewoNr sprawy ROA.271.54.2012 Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie Gminy Dopiewo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-21

Dopiewo: Nr sprawy : ROA.271.54.2012 Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie Gminy Dopiewo
Numer ogłoszenia: 271011 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 498428 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy : ROA.271.54.2012 Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie Gminy Dopiewo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach gminnych, w sezonie zimowym 2012/2013 i 2013/2014 , zgodnie ze standardami zimowego utrzymania , stanowiącymi złącznik nr 1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Długość dróg gminnych utwardzonych to ok. 55 km, natomiast długość dróg gminnych gruntowych to ok. 105,5 km. Zestawienie dróg wraz z przypisanymi przez Zamawiającego ich standardami, stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1). W zakres niniejszego zamówienia wchodzi : a) dostawa potrzebnych materiałów, tj. sól i piasek w odpowiednich ilościach, b) przygotowanie mieszanki w proporcji 1 : 4 tj. 25% soli i 75% piasku, c) załadunek materiałów i zwalczanie gołoledzi na drogach (sól i piasek), d) zwalczanie gołoledzi na chodnikach (sól i piasek), e) rozwiezienie 20 pojemników na piasek w miejsca wskazane przez Zamawiającego, bieżące ich uzupełnianie, a po zakończeniu sezonu zimowego zwiezienie ich we wskazane przez Zamawiającego miejsce i umycie, f) wywóz śniegu z chodników i dróg gminnych wraz z jego załadunkiem i rozładunkiem, g) odśnieżanie dróg, h) odśnieżanie chodników, i) całodobowe dyżury. 2). Zakup potrzebnych materiałów, tj. soli i piasku w odpowiednich ilościach zapewni Wykonawca, który zapewnia także odpowiednie miejsce składowania tych materiałów. 3).Wykonawca zobowiązany jest dysponować bazą sprzętową, przy pomocy której prowadzone będzie zimowe utrzymanie, zapewnić stałą łączność telefoniczną za pomocą telefonu komórkowego oraz zapewnić pełną dyspozycyjność osób i sprzętu o każdej porze bez względu na dni wolne od pracy oraz święta, w tym również prowadzenie prac w godzinach nocnych. 4).Dla standardów II, III i IV realizacja zadania będzie następowała bez poleceń Zamawiającego w czasie określonym dla tych standardów. 5).Dla standardu III i IV dodatkowe miejsca posypywania będą określane każdorazowo w bieżącym dniu przez Zamawiającego. Określony zostanie zakres posypywania na dany dzień. 6). Chodniki do odśnieżania i posypania będą określane każdorazowo w bieżącym dniu przez Zamawiającego. Określony zostanie zakres na dany dzień. 7). Wywóz śniegu będzie następował na podstawie decyzji Zamawiającego (dyspozytora) określającej czas, zakres i miejsce wywozu. 8). Ilość zabiegów zostanie na polecenie Zamawiającego zwiększona w przypadku wystąpienia długotrwałych zjawisk gołoledzi, opadów śniegu, zawiewania. 9).Wykonawca zobowiązany będzie do składania pisemnych meldunków: a) meldunki z wykonania zadań w godz. 7.30 do 15.30 składane będą na bieżąco. b) meldunki z wykonania zadań po godzinie 15.30 składane będą przez Wykonawcę najpóźniej do godz. 9.00 dnia następnego. 10. Meldunki o których mowa w pkt. 9 stanowić będą załącznik do protokołów odbioru usług,. 11. W meldunku Wykonawca poda termin wykonania i rodzaj usługi oraz określi ilość wykonanych prac (km, tony, m3, mb). 3.2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 90.62.00.00-9 3.3. Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dopiewo obejmuje wykonywanie prac porządkowych i usuwanie skutków zimy zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa ruchu, w tym: a) odśnieżanie jezdni, ulic, chodników wraz z zatokami postojowymi, zatokami przystanków komunikacji miejskiej i utrzymaniem stałej przejezdności, b) profilaktyczne zabezpieczenie jezdni przed śliskością zimową, c) usuwanie śliskości zimowej d) odśnieżanie jezdni w technologii mechaniczno-ręcznej , tj. uzupełnienie odpłużenia mechanicznego ręcznym odgarnięciem pokrywy śnieżnej w miejscach niedostępnych dla pługów, e) oczyszczenie ręczne z błota pośniegowego i zmarzliny w strefie przykrawężnikowej oraz przejść dla pieszych, f) usuwanie na bieżąco zmarzliny wokół wpustów ulicznych w celu spływu z jezdni wody powstającej z topniejącego śniegu, g) stałe patrolowanie dróg objętych umową w celu bieżącej oceny skuteczności podejmowanych działań i zastosowanych technologii, korygowania tras przejazdu pługopiaskarek w przypadku utraty przejezdności niektórych odcinków dróg oraz niezwłocznej reakcji na wystąpienie lokalnej śliskości, h) utrzymywanie stałego dyżuru dyspozytorskiego pracującego w ruchu ciągłym, stała obserwacja stanu pogody i analiza danych ze stacji pogodowych i Biura Prognoz IMiGW pod kątem podejmowanych działań, i) pozbycie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi gminnej, j) przy zgarnianiu śniegu z jezdni nie należy zasypywać przejść, przystanków komunikacji miejskiej oraz skrzyżowań, k)Wykonawca nie może dopuścić do powstawania lokalnych zasp utrudniających widoczność i ruch samochodów. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie w zależności od potrzeb do 30.04.2014r. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 90.62.00.00- 9.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 15, 62-070 Dopiewo, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 722222,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 600000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 600000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.