To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Mogilany: Świadczenie usług pn. Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od dnia 05.09.2011 r. do dnia 22.12.2011 r.
Numer ogłoszenia: 271056 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227016 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach, ul. Rynek 2A, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 012 2701025, faks 012 2701025.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pn. Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od dnia 05.09.2011 r. do dnia 22.12.2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjach w Gminie Mogilany od dnia 05.09.2011 r. do dnia 22.12.2011 r. Wykonanie tego zadania obejmuje : - przygotowanie posiłków ( drugich dań ) z własnych produktów żywnościowych o odpowiedniej temperaturze, gramaturze, wartości kalorycznej i odżywczej zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia, - dowóz posiłków do szkół w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną, - transport posiłków w atestowanych termosach lub atestowanych naczyniach jednorazowych; - wydanie wyporcjowanego gorącego posiłku dla uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Mogilany w dniach trwania nauki w szkole. 2. Dla porównania ofert cenę oferty należy skalkulować w oparciu o maksymalną przewidzianą do dożywiania w okresie od 5 września 2011 r. do 22 grudnia 2011 r. liczbę 60 uczniów czyli 60 posiłków, cenę za 1 posiłek oraz przyjętą liczbę dni tj. 77. 3. Liczba uczniów może ulegać zmianie, nie będzie jednak większa od przyjętej maksymalnej w tej ofercie tj. 60. 4.Wydawanie posiłków będzie przeprowadzone na podstawie wykazów ilościowych przygotowanych przez zamawiającego. Liczba uczniów może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem. 5. Faktyczna liczba uczniów szkół podstawowych i gimnazjów objęta dożywianiem znajdująca się na wykazie przygotowanym przez Wykonawcę, którym w danym dniu wydano posiłek będzie potwierdzona przez dyrektora danej szkoły. 6. Jadłospis układany będzie przez wykonawcę dekadowo i składany w dwóch egzemplarzach Kierownikowi GOPS i Dyrektorom Szkół. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektorów szkół będą brane pod uwagę przez Wykonawcę. 7. Jadłospis tygodniowy będzie składał się z drugich dań : dań jarskich lub mięsnych z surówką (3 razy w tygodniu). Drugie danie powinno składać się z : ziemniaków lub zamiennika (np. kasza, ryż, makaron), mięsa i surówki albo - nie częściej niż dwa razy w tygodniu - innych potraw (tj. np. naleśniki, pierogi, ryż z jabłkami ) lub dania półmięsnego (tj. np. bigos, fasolka po bretońsku, łazanki z mięsem i kapustą, itp.) o gramaturze zgodnej z danymi w pkt.9 opisu przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. 9. Wymagana gramatura i kaloryczność posiłków : A ) uczniowie szkół podstawowych Gramatura obiadu Drugie danie : - danie mięsne - od 100 g, - kasza, ryż, ziemniaki - 150 g, - surówka lub jarzyna - 100 g. Danie jarskie i półmięsne - od 400 g. B ) uczniowie gimnazjum : Gramatura obiadu Drugie danie : - danie mięsne - od 150 g, - kasza, ryż, ziemniaki - 200 g, - surówka lub jarzyna - 150 g. Danie jarskie i półmięsne - od 450 g. Każdy gorący posiłek powinien zawierać co najmniej 900 kcal. 10. Dożywianie uczniów obejmuje następujące placówki oświatowe : 1). Szkoła Podstawowa w Bukowie; 2). Szkoła Podstawowa w Gaju; 3). Gimnazjum w Gaju; 4). Szkoła Podstawowa w Konarach; 5). Szkoła Podstawowa w Lusinie; 6). Szkoła Podstawowa w Libertowie; 7). Szkoła Podstawowa we Włosani; 8). Szkoła Podstawowa w Mogilanach; 9). Gimnazjum w Mogilanach. 11. Godzinę dostarczania posiłków Wykonawca ustali z Dyrektorami wyżej wymienionych szkół. 12. Prowadzący żywienie przyjmuje na siebie wszystkie sprawy organizacyjne związane z przygotowaniem i wydawaniem posiłków. 13. Produkcja, przechowywanie, dostarczanie posiłków powinno odbywać się zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnej żywności. 14. Posiłki muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. 15. Wykonawca jest zobowiązany do zabierania naczyń i sztućców jednorazowych w dniu wydawania posiłków lub w dniu następnym. 15. Kontrola jakości posiłków będzie się odbywała w nieustalonym dla wykonawcy terminie. 16. Oferent powinien zaproponować cenę jednostkową posiłku, która obejmuje: - wartość jednego posiłku ( wsad do kotła ); - koszt przygotowania posiłku ; - koszt dowozu posiłków do poszczególnych szkół; - wydanie posiłku; - koszt naczynia jednorazowego i sztućców. 17. Za przygotowanie posiłków o nieodpowiedniej jakości lub niezgodnej z ustalonym jadłospisem wykonawcy zostanie nałożona kara pieniężna..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAŻYNA NIECHAJ GASTRO-PARTNER
jakie przetargi wygrała firma
GRAŻYNA NIECHAJ GASTRO-PARTNER
- Gastro - Partner s.c., ul. Piłsudskiego 10, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25581,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27212,00
Oferta z najniższą ceną: 27212,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29706,60
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.