To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-22
Międzychód: SUKCESYWNA DOSTAWA NICI CHIRURGICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ORAZ PŁYNÓW DEZYNFEKCYJNYCH I PIELUCH JEDNORAZOWYCH
Numer ogłoszenia: 27106 - 2011; data zamieszczenia: 22.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196838 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482011, faks 095 7482711 wew. 122.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA NICI CHIRURGICZYCH, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ORAZ PŁYNÓW DEZYNFEKCYJNYCH I PIELUCH JEDNORAZOWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici chirurgicznych, materiałów opatrunkowych oraz płynów dezynfekcyjnych i pieluch jednorazowych. Przez dostawę w/w przedmiotu Zamawiający rozumie cykliczną dostawę nici chirurgicznych, materiałów opatrunkowych oraz płynów dezynfekcyjnych i pieluch jednorazowych w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 15 pakietów. Wykonawca może składać ofertę na poszczególne pakiety, przy czym dany pakiet musi być oferowany w całości, brak którejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty jako niekompletnej. Każdy z Pakietów będzie oceniany osobno, co oznacza, iż postępowanie przetargowe na każdy Pakiet może być rozstrzygnięty na korzyść innego Wykonawcy. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora Szpitala. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67. Ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Wymagane warunki dla oferowanych nici chirurgicznych, materiałów opatrunkowych oraz płynów dezynfekcyjnych i pieluch jednorazowych: -Oferowany przez dostawcę towar musi spełniać normy określone w Rejestrze Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych dopuszczonych do obrotu w Polsce - do potwierdzenia kopiami na życzenie Zamawiającego. -Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać stosowne świadectwa jakości lub świadectwa dopuszczenia do obrotu, lub świadectwa rejestracji, lub świadectwa dopuszczenia do stosowania, lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym albo znak CE i został zgłoszony w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (w myśl obowiązujących przepisów prawa). -Każdy preparat dezynfekcyjny powinien posiadać Kartę Charakterystyki, którą Oferent zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w przypadku wyboru jego oferty. -Wymaga się, aby każde opakowanie zbiorcze oferowanych wyrobów zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim oraz zawierającą wszystkie wymagane informacje. Na każdym opakowaniu przedmiotu zamówienia winien być podany numer serii i data ważności. -Asortyment, który jest przedmiotem postępowania przetargowego musi posiadać odpowiednie: zaświadczenia lub certyfikaty lub atesty lub świadectwa dopuszczające do użytkowania w lecznictwie szpitalnym. Podane ilości asortymentu w Formularzu Asortymentowo-Cenowym są ilościami szacunkowymi. Wykonawca wyceniając swoją ofertę winien zaokrąglać ilości do pełnych opakowań w górę. W przypadku zakupu mniejszych ilości od podanych w poszczególnych pakietach Wykonawca/Dostawca nie będzie rościł prawa do konieczności wykupu pozostałej części..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00 - 24.43.16.00 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 36.71.30.00 - 36.71.30.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET NR 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MADENS, HETMAŃSKA 35/8, 60-251 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4767,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4139,40
Oferta z najniższą ceną: 4139,40 / Oferta z najwyższą ceną: 7550,76
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET NR 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZARYS, POD BOREM 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13847,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11952,00
Oferta z najniższą ceną: 11952,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16062,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET NR 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- YAVO, BAWEŁNIANA 17, 97-400 BEŁCHATÓW, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4093,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4620,24
Oferta z najniższą ceną: 4620,24 / Oferta z najwyższą ceną: 4620,24
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET NR 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- YAVO, BAWEŁNIANA 17, 97-400 BEŁCHATÓW, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6482,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5212,56
Oferta z najniższą ceną: 5212,56 / Oferta z najwyższą ceną: 8188,44
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET NR 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAND PROD, STANISŁAWA LESZCZYŃSKIEGO 40A, 02-496 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1729,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1449,92
Oferta z najniższą ceną: 1449,92 / Oferta z najwyższą ceną: 1779,60
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: PAKIET NR 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZARYS, POD BOREM 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 756,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 622,80
Oferta z najniższą ceną: 622,80 / Oferta z najwyższą ceną: 706,68
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: PAKIET NR 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AESCULAP CHIFA, TYSIĄCLECIA 14, 64-300 NOWY TOMYŚL, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 607,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 568,00
Oferta z najniższą ceną: 568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 568,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: PAKIET NR 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- YAVO, BAWEŁNIANA 17, 97-400 BEŁCHATÓW, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 127,80
Oferta z najniższą ceną: 127,80 / Oferta z najwyższą ceną: 127,80
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: PAKIET NR 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZARYS, POD BOREM 18, 41-808 ZABRZE, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 212,40
Oferta z najniższą ceną: 212,40 / Oferta z najwyższą ceną: 222,12
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: PAKIET NR 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CENTROWET-CEZAL, DĄBROWSKIEGO 133/135, 60-543 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39046,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37176,50
Oferta z najniższą ceną: 37176,50 / Oferta z najwyższą ceną: 39015,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: PAKIET NR 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, ŻÓLKIEWSKIEGO 20/26, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33036,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32346,94
Oferta z najniższą ceną: 32346,94 / Oferta z najwyższą ceną: 32346,94
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: PAKIET NR 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMANN POLSKA, PARTYZANCKA 133/151, 95-200 PABIANICE, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39881,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34347,30
Oferta z najniższą ceną: 34347,30 / Oferta z najwyższą ceną: 34347,30
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: PAKIET NR 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, ŻÓŁKIEWSKIEGO 20/26, 87-100 TORUŃ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41342,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36163,30
Oferta z najniższą ceną: 36163,30 / Oferta z najwyższą ceną: 36163,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- DOWÓZ DZIECI I UCZNIÓW DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ NA TERENIE GMINY MIĘDZYCHÓD.
- "Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap II"
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA DOSTAWIE/SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z USŁUGĄ DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SPZOZ MIĘDZYCHÓD
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzychód
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawy materiałów szewnych
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.