To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-13
Jarosław: ROBOTY BRUKARSKIE
Numer ogłoszenia: 271074 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240084 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarosław, ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6248610, faks 016 6248613.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BRUKARSKIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: ROBOTY BRUKARSKIE 2. Przedmiot zamówienia obejmuje; roboty brukarskie, układanie kostki na ciągach pieszych i drogach, roboty ziemne, podbudowy z kruszywa i warstwy odcinającej. Na przedmiot zamówienia wchodzi wykonanie między innymi następujących robót budowlanych; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, drogi dojazdowej do Świetlicy Wiejskiej we wsi Zgoda (działka nr ewid. gruntów - 224/6); - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, chodnika w planowanym parku we wsi Sobiecin (działka nr ewid. gruntów - 195/1 i 197/5); - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, chodnika przy Szkole Podstawowej w Pełkiniach (działka nr ewid. gruntów - 214); - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, chodnika przy Domu Kultury w Pełkiniach (działka nr ewid. gruntów - 304); Szczegółowe rozwiązania według dokumentacji technicznej (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz przedmiary robót (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: Dokumentacja techniczna - Załącznik Nr 1 do SIWZ Przedmiary robót, kosztorysy ofertowe - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn. jeżeli jakikolwiek element lub czynność są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata (36 miesięcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z nowych materiałów i urządzeń własnych - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm. ) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub innej części SIWZ, zostały wskazywałyby do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowa jakimi muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych. Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nie równoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać: aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAWITKOWSKI ROMAN - USŁUGI BUDOWLANE "ROMEX"
jakie przetargi wygrała firma
ZAWITKOWSKI ROMAN - USŁUGI BUDOWLANE "ROMEX"
- USŁUGI BUDOWLANE ROMEX, ZAWITKOWSKI ROMAN, UL. DOJAZDOWA 33, 37-500 JAROSŁAW, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156836,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 145399,54
Oferta z najniższą ceną: 118950,90 / Oferta z najwyższą ceną: 145399,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę mostu na rzece Szkło w m. Charytany w ciągu drogi powiatowej Nr 1715R Miękisz Nowy - Duńkowice w km 4+815
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę mostu w km 1+580 drogi powiatowej Nr 1701R Gorzyce - Kostków - Pełkinie w m. Leżachów Osada
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę mostu w km 4+154 drogi powiatowej Nr 1705R Surmaczówka-Zapałów w m. Surmaczówka
- Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego pacjentów SP ZOZ w Jarosławiu
- Remont drogi wewnętrznej wraz z przylegającymi chodnikami i krawężnikami.
- Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb i przetworów rybnych z podziałem na części
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej - budowa chodnika przy drodze powiatowej Hucisko - Budki II
- Modernizacja chodnika wraz z remontem nawierzchni bitumicznej jezdni w ul. Krętej w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Przebudowa i budowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1417 S Jeleśnia - Pewel Wielka - Hucisko - Kurów polegająca na budowie chodnika dla pieszych w km. 5+323 - 6+323 w miejscowości Pewel Wielka
- Budowa fragmentu chodnika w ul. Niepołomickiej na odc. pomiędzy ul. Przemian i ul. F. Muzyka - w ramach zadania pt.: "Programu budowy i modernizacji chodników"
- "Przebudowa układu komunikacyjnego w rejonie przystanków autobusowych na ulicy Głównej, w pasie drogi powiatowej nr 2484P w Pobiedziskach"
- Przebudowa ul. Gen. W. Andersa w Mrągowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.