eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Grudziądz: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH
Numer ogłoszenia: 27108 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Ośrodek Szkolenia Kierowców, ul. gen. Józefa Bema 2, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4582700, 4582814, 4582793, fax 056 4582729.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: TYPY POJAZDÓW, ASORTYMENT DLA POSZCZEGÓLNYCH TYPÓW POJAZDÓW ZAWIERAJĄ ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ NR 2, 3, 4

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) dysponują niezbędną wiedzę i doświadczeniem oraz potencjał techniczny a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) posiadają potencjał finansowy zapewniający realizację zamówienia zgodnie z zamówieniem dostaw, przy założeniu, iż zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie do 30 dni od wykonania dostawy i dostarczenia faktury, d) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 Ustawy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.wypełniony formularz ofertowy stanowiącym załącznik nr 1, do niniejszej SIWZ, 2.wypełniony formularz cenowy wraz z ceną ofertową brutto oraz zgodny z wymienionym asortymentem odpowiednio wg załączników nr 2, 3, 4 do niniejszej SIWZ; 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty zgodny z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 stycznia 2004r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U. z dnia 2 marca 2004r.), 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczenia Społecznego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.podpisane (w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej) przez uprawniona osobę oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, 6.zaparafowany na każdej stronie wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAMAWIAJĄCEGO LUB WYŻEJ PODANEJ STRONIE INTERNETOWEJ..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:00, miejsce: W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO - SZTAB, KANCELARIA JAWNA pok. 227.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - SAMOCHODY CIĘŻAROWE.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TYPY POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH, ASORTYMENT DLA POSZCZEGÓLNYCH TYPÓW ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II - SAMOCHODY DOSTAWCZE I MIKROBUSY.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TYPY POJAZDÓW DOSTAWCZYCH I MIKROBUSÓW, ASORTYMENT DLA POSZCZEGÓLNYCH TYPÓW ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III - SAMOCHODY OSOBOWE.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TYPY POJAZDÓW OSOBOWYCH, ASORTYMENT DLA POSZCZEGÓLNYCH TYPÓW ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.