To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-13
Sierakowice: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek na potrzeby realizacji projektów Kompetencje kluczowe najważniejsze w gimnazjum. Rozwój kompetencji kluczowych szansą na wyższą jakość kształcenia w gimnazjach gminy Sierakowice oraz Rozwój kompetencji kluczowych szansą na wyższą jakość nauki w szkołach podstawowych gminy Sierakowice współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
Numer ogłoszenia: 271166 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29240 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice, ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 58 6819500, faks 58 6819575.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek na potrzeby realizacji projektów Kompetencje kluczowe najważniejsze w gimnazjum. Rozwój kompetencji kluczowych szansą na wyższą jakość kształcenia w gimnazjach gminy Sierakowice oraz Rozwój kompetencji kluczowych szansą na wyższą jakość nauki w szkołach podstawowych gminy Sierakowice współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek na potrzeby realizacji projektów Kompetencje kluczowe najważniejsze w gimnazjum. Rozwój kompetencji kluczowych szansą na wyższą jakość kształcenia w gimnazjach gminy Sierakowice oraz Rozwój kompetencji kluczowych szansą na wyższą jakość nauki w szkołach podstawowych gminy Sierakowice współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę w terminie 14 dni od podpisania umowy Dostarczane artykuły muszą być fabrycznie nowe oraz wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy. Materiały eksploatacyjne do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dostarczone przez Wykonawcę muszą być: być dobrej jakości, w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, do których są przeznaczone; zapewniać należyte bezpieczeństwo pracy urządzenia; być fabrycznie nowe przez co zamawiający rozumie materiały 100% nowe, czyli nieregenerowane, ponownie napełniane ani niefabrykowane - zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych, których proces wytwarzania ogranicza się do czynności ponownego napełniania, uzupełniania samego wkładu danego materiału eksploatacyjnego (proszku, tuszu, itp.) i wymiany zużytych zapakowane próżniowo lub w inny sposób zabezpieczający toner przed wilgocią; zabezpieczone na czas transportu oraz przechowywania przed wysypaniem się proszku z kasety. Zabezpieczony musi być także bęben światłoczuły tonera przed uszkodzeniami mechanicznymi jak i dostępem światła; zapakowane w kartonowe opakowania na zewnątrz z opisem zawartości; spełniać normy obowiązujące na tego rodzaju artykuł; wyprodukowane w okresie 12 miesięcy przed datą dostawy i objęte gwarancją Wykonawcy na okres co najmniej 12 miesięcy; posiadać oznaczenie produktu - znak firmowy, symbol i wykaz urządzeń do których jest sosowany ( np. logo producenta lub symbol), termin ważności lub datę produkcji; zapewniać pełną współpracę z oprogramowaniem sprzętu monitorującego stany zasobników z tuszem lub tonerem; Jeżeli zamawiający stwierdzi że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega od wymagań producenta sprzętu ( drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek) Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy wolny od wad w terminie 48 godzin ( w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie ( drogą elektroniczną lub faxem). W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, produkty te muszą być kompatybilne ze sprzętem , do których są zamawiane o parametrach takich samych bądź lepszych ( pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przeze producenta urządzenia. Wykonawca, który oferuje materiały eksploatacyjne równoważne dołączy do oferty oświadczenie lub inny dokument gwarantujący: zwrot kosztów naprawy urządzenia, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie danego materiału eksploatacyjnego, bezpłatna wymianę urządzenia na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych , a naprawa nie poprawi jego poprzedniej użyteczności, w sytuacji gdy Zamawiający w wyniku zastosowania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych utraci gwarancje producenta Urządzenia, Wykonawca przejmuje wszelkie obowiązki gwarancyjne dotyczące urządzeń; Okres gwarancji będzie liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. W przypadku ujawnienia w okresie gwarancji uszkodzeń, wad lub niesprawności materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć nowe, wolne od wad, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zgłoszenia przez zamawiającego drogą telefoniczną, faksem, pisemnie lub droga elektroniczną. W przypadku konieczność wykonania ekspertyzy technicznej dotyczącej dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, koszty wykonania ekspertyzy poniesie Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości w poszczególnym asortymencie lub rezygnacje z danego asortymentu. Ilości materiałów eksploatacyjnych wskazane w załączniki do SIWZ są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę według pisemnego zamówienia Zamawiającego, określające ilość i rodzaj materiałów biurowych w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty zamówienia. Miejscem dostaw jest siedziba Urzędu Gminy Sierakowice ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice. Koszt dostawy przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. Wykaz materiałów eksploatacyjnych oraz orientacyjne ilości określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WESPA" HURTOWNIA ART. PAPIERNICZYCH - JOLANTA IWANKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
"WESPA" HURTOWNIA ART. PAPIERNICZYCH - JOLANTA IWANKIEWICZ
- WESPA Hurtownia Artykułów Papierniczych Jolanta Iwankiewicz, ul. Dąbrowszczaków 1, 80-374 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81924,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39875,19
Oferta z najniższą ceną: 37412,91 / Oferta z najwyższą ceną: 47089,92
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- na dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych i telefonicznych, tonerów i baterii dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
- Dostawa nowych tuszy, tonerów oraz bębnów do urządzeń drukujących.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla JW 4101 w Lublińcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.