eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcutprzetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia przekraczającej kwoty 211 000 euro na dostawę aparatu RTG z ramieniem "C"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-14

POZYCJA 27116

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łańcut: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia przekraczającej kwoty 211 000 euro na dostawę aparatu RTG z ramieniem "C" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, do kontaktów: mgr inż. Agnieszka Markowicz - sprawy proceduralne (Zamówienia Publiczne), ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240146, fax 017 2240231 lub 2252302, e-mail: maragn@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www/zoz-lancut.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony o szacunkowej wartości zamówienia przekraczającej kwoty 211 000 euro na dostawę aparatu RTG z ramieniem "C". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu RTG z ramieniem "C" wraz z przygotowaniem do eksploatacji i przeprowadzenia instruktażu wstępnego dla pracowników zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Aktualna deklaracja zgodności dla zaoferowanych produktów i oznakowanie znakiem CE zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. 2004 Nr 93 poz. 896 z późn. zmianami) - zgodnie z obowiązującym prawem - Załącznik nr 12 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonych "za zgodność z oryginałem". 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pomiędzy 60 000 euro, a 211 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 42

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia (druk ZP-17). Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania/odrzuceniem jego oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia, że wykonawca spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do oferty (dokument ten został przygotowany i dołączony przez zamawiającego do SIWZ). 2. Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do oferty (dokument ten został przygotowany i dołączony przez zamawiającego do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7 do oferty. Dokument ten wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem". 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załaczenia dokumentów, potwierdzających że dostawy zostały wykonane należycie (np. listy pochwalne, referencje) - do oferty należy dołączyć min. 5 dokumentów. Dokumenty te może dołączyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych "za zgodność z oryginałem" - załacznik nr 8 do oferty. Dokument ten wykonawca powinien opracować we własnym zakresie. Wykaz innych wymaganych dokumentów i oświadczeń: 1. Wypełniony formularz ogólny/ofertowy - Załącznik nr 1 do oferty (dokument ten został przygotowany i dołączony przez zamawiającego do SIWZ). 2. Wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 2 do oferty (dokument ten został przygotowany i dołączony przez zamawiającego do SIWZ). 3. Wypełniony Załącznik nr 3 "Zestawienie parametrów i warunków wymaganych" (dokument ten został przygotowany i dołączony przez zamawiającego do SIWZ). 4. Wypełniony Załącznik nr 4 "Zestawienie informacji dotyczących oferowanych warunków gwarancji i serwisu" (dokument ten został przygotowany i dołączony przez zamawiającego do SIWZ). 5. Wykaz osób reprezentujących prawnie wykonawcę do zawarcia umowy - Załącznik nr 9 do oferty (dokument ten został przygotowany i dołączony przez zamawiającego do SIWZ). 6. Dowód wpłaty wadium - Załącznik nr 10 do oferty. Dokument ten należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem". 7. Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 11 do oferty (dokument ten został przygotowany i dołączony przez zamawiającego do SIWZ). 8. Firmowe materiały informacyjne (w języku polskim) z parametrami technicznymi aparatu, potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez zamawiającego - Załącznik/-i Nr 13 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej "za zgodność z oryginałem".

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoz-lancut.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie papierowej w siedzibie zamawiającego - Zamówienia Publiczne (pokój nr 6) lub na pisemną prośbę wykonawcy zostanie przekazana nieodpłatnie pocztą w terminie do 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać do dnia 29.05.2007 r. do godz. 14.00. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 11:00, Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - pokój nr 6 - Zamówienia Publiczne lub sala konferencyjna (Budynek Administracji).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.