To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-23
Warszawa: Usługi konserwacji oraz modernizacji systemu ZSIORiN - SZ-23/02/2014.
Numer ogłoszenia: 27120 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22064 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, al. Jana Pawła II 11, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 652 93 50, faks 22 654 52 21.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji oraz modernizacji systemu ZSIORiN - SZ-23/02/2014..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w następującym zakresie: 1. Konserwacji oprogramowania aplikacyjnego istniejącego Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Ochronie Roślin i Nasiennictwie zwanego dalej System ZSIORiN ,wraz ze wsparciem technicznym on site. 2.Modernizacji systemu ZSIORiN..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Informatyczne BIUMER Zbigniew Jasiak
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Informatyczne BIUMER Zbigniew Jasiak
- Usługi Biurowe i Informatyczne BIU-MER Zbigniew Jasiak, ul. Konduktorska 8/25, 00-775 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75800,00
Oferta z najniższą ceną: 75800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75800,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z ogłoszeniem bankructwa przez firmę Rodan Systems S.A., która dotychczas świadczyła usługi w zakresie konserwacji, utrzymania i rozwoju Zintegrowanego Systemu w Ochronie Roślin i Nasiennictwa zaistniała pilna konieczność wyłonienia podmiotu, który mógłby płynnie przejąć te działania. Dodatkowo w związku z wejściem w życie w dniu 31.12.2013 roku Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 27 listopada 2013 r. w sprawie wzorów świadectw i informacji dotyczących oceny materiału siewnego oraz Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 27 listopada 2013 r. w sprawie mieszanek materiału siewnego zaistniała bardzo pilna konieczność wykonania zmian w 8 dokumentach z pionu nasiennictwa.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego - dwóch deduplikatorów Quantum
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sidra
- U/16/2025 Wsparcie administracyjne Platformy czasopism Uniwersytetu Opolskiego
- Odnowienie wsparcia dla zintegrowanego systemu informatycznego posiadanego przez Zamawiającego.
- Wymiana serwerów wraz z macierzą i odtworzenie danych zintegrowanego systemu zarządzania szpitalem
- Zakup oprogramowania antywirusowego dla systemów IT w Powiatowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.