Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Wieliczka: Zakup usług opieki nad uczniami Zespołu Szkół im
Br. Alojzego Kosiby w Wieliczce podczas zajęć hipoterapii
Numer ogłoszenia: 271236 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Brata Alojzego Kosiby , ul. Niepołomska 26c, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278 52 78, faks 12 278 52 78.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.pl/zss
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług opieki nad uczniami Zespołu Szkół im Br. Alojzego Kosiby w Wieliczce podczas zajęć hipoterapii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie opieki nad czterema niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby podczas 14 wyjazdów na zajęcia hipoterapii w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami 2/. Opiekun w ramach świadczenia usługi zobowiązany jest do: a/.sprawowania opieki nad 4 uczestnikami zajęć hipoterapii w czasie dowozu, odwozu, w trakcie trwania zajęć, przerwy w zajęciach, w szczególności pomocy w czynnościach samoobsługowych (korzystanie z łazienki, spożywanie posiłku itp.), b/.przejście szkolenia w zakresie opieki nad dziećmi i pomocy w prowadzeniu zajęć prowadzone przez hipoterapeutę. c/.pomoc hipoterapeutom w prowadzeniu zajęć, w szczególności pomoc dzieciom we wsiadaniu i zsiadaniu z konia, prowadzenie konia podczas trwania zajęć, obecność podczas zajęć teoretycznych w stajni i na ujeżdżalni. d/. opieka nad dziećmi podczas oczekiwania na zajęcia, organizowanie czasu wolnego (organizacja zabaw dla dzieci), rozdawanie posiłków oraz pomoc w ich spożywaniu. e/.dokonania ewaluacji i przygotowania raportu z ewaluacji w formie pisemnej po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia (opinia o uczniu w dniu rozpoczęcia zajęć oraz po ich zakończeniu, opis zachowania ucznia podczas zajęć), f/.dbania o właściwe oznaczenie wszelkich materiałów wytworzonych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zasadami POKL, g/.postępowania zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i sprawowania nadzoru nad przestrzeganiem tych zasad przez uczniów w czasie sprawowania opieki, h/. wyjazdu z przewoźnikiem realizującym usługę transportu do miejsc zamieszkania dzieci i odbiór dzieci z wyznaczonych miejsc, i/. opieki nad uczniami oczekującymi na transport po zakończeniu zajęć, j/. przekazywania dzieci pod opiekę rodziców, opiekunów prawnych po zakończeniu zajęć, 3/.Harmonogram zajęć ustala Zamawiający przed podpisaniem umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują jedną osobą (w danej części) posiadającą kwalifikacje do pracy na stanowisku nauczyciela w szkole specjalnej dla dzieci upośledzonych umysłowo, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. nr 50, poz. 400.), która ukończyła kurs pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi z upośledzeniem umysłowym.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 2/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - jeżeli dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych sytuacjach (np. trudności w rekrutacji uczestników zajęć, zdarzenie losowe, niedyspozycja zdrowotna uczestnika itp.) możliwość zmniejszenia ilości uczestników poddanych opiece do minimum 3 osób w grupie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.eu/zssprojekt
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka, pok.2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby w Wieliczce ul. Niepołomska 26 c, 32-020 Wieliczka, pok.4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami . Zamówienie finansowane w 100% ze środków POKL, w tym 85% płatne ze środków europejskich a 15% dotacja celowa z budżetu państwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprawowanie opieki nad 4 niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami podczas 14 zajęć hipoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie opieki nad czterema niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby podczas 14 wyjazdów na zajęcia hipoterapii w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn.Przeżywaj i mów z nami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprawowanie opieki nad 4 niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami podczas 14 zajęć hipoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie opieki nad czterema niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby podczas 14 wyjazdów na zajęcia hipoterapii w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn.Przeżywaj i mów z nami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprawowanie opieki nad 4 niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami podczas 14 zajęć hipoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie opieki nad czterema niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby podczas 14 wyjazdów na zajęcia hipoterapii w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprawowanie opieki nad 4 niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami podczas14 zajęć hipoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie opieki nad czterema niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby podczas 14 wyjazdów na zajęcia hipoterapii w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprawowanie opieki nad 4 niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami podczas14 zajęć hipoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie opieki nad czterema niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby podczas 14 wyjazdów na zajęcia hipoterapii w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprawowanie opieki nad 4 niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami podczas14 zajęć hipoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie opieki nad czterema niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby podczas 14 wyjazdów na zajęcia hipoterapii w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sprawowanie opieki nad 4 niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami podczas14 zajęć hipoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie opieki nad czterema niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby podczas 14 wyjazdów na zajęcia hipoterapii w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sprawowanie opieki nad 4 niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami podczas14 zajęć hipoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie opieki nad czterema niepełnosprawnymi intelektualnie uczniami Zespołu Szkół im Br. A. Kosiby podczas 14 wyjazdów na zajęcia hipoterapii w ramach realizacji projektu nr POKL.09.01.02-12-179/10 pn. Przeżywaj i mów z nami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa kotew: część 2 - elementy do kotew stalowych wklejanych"
- Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, realizowana ze środków Funduszu Solidarnościowego
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce w roku 2025 roku
- Dostawa silników SN do zespołów pompowych głównego odwadniania Kopalni Soli "Wieliczka".
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 2 - zaprawy, cementy"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zajęcia z logopedą/neurologopedą
- Świadczenie usług w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno - rehabilitacyjno - opiekuńczego na terenie powiatu lęborskiego w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
więcej: Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.