eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Stargard Szczeciński: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 271237 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim , ul. I Brygady 35, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 5784014, faks (091) 5780537.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupstargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: I) sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem w następującym zakresie: Jednostki komputerowe - 15 szt., laptopy - notebooki - 3 szt., urządzenie do zabezpieczania sieci - 1 szt., dysk sieciowy - 4 szt., pendrive USB 16GB - 2 szt., niszczarki dokumentów - 2 szt., przełącznik sieciowy - 4 szt., przełącznik sieciowy nabiurkowy zarządzalny - 8 szt., procesor do komputera firmy DELL Optiplex 960 MT - 2 szt., pamięć do komputera - 4 szt., dysk twardy wewnętrzny - 6 szt., modernizacja infokiosku - 1 szt., drukarka laserowa czarno - biała - 5 szt., drukarka atramentowa - 1 szt., pamięć RAM 2GB - 10 szt., monitor - 1 szt., klawiatura - 7 szt., myszki komputerowe - 20 szt., pendrive szyfrowany - 2 szt., karta pamięci do karty cyfrowej - 1 szt.; II) oprogramowanie komputerowe w następującym zakresie: Odnowienie licencji programu antywirusowego - 32 szt., pakiet antywirusowy - 15 szt.,system operacyjny - 10 szt.,edytor tekstu - 12szt., pakiet biurowy - 2 szt., arkusz kalkulacyjny - 7 szt., Upgrade Licencji Novell - 10 szt., ubezpieczenie wersji - 10 szt.; III) program - system informacji prawnej - 1 szt.; IV) serwer - system składowania danych i wirtualizacji wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.82.20.00 - Serwery komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawców oświadczenia potwierdzającego jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W przypadku IV części zamówienia - Serwer - system składowania danych i wirtualizacji wraz z oprogramowaniem - warunek zostanie spełniony, jeżeli: 1) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw i wdrożeń systemu składowania danych i wirtualizacji, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, co najmniej sześć dostaw w zakresie IV części przedmiotu zamówienia tj. dostawy i wdrożenia systemu składowania danych i wirtualizacji. Wykaz dostaw i wdrożeń systemu składowania danych i wirtualizacji należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia 2) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w realizacji dostaw i wdrożeń systemu kopii bezpieczeństwa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, co najmniej sześć dostaw w zakresie IV części przedmiotu zamówienia tj. dostawy i wdrożenia systemu kopii bezpieczeństwa. Wykaz dostaw i wdrożeń systemu składowania danych i wirtualizacji należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca na potwierdzenie warunku złoży stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawców oświadczenia potwierdzającego jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia, określonego w SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W przypadku IV części zamówienia - Serwer - system składowania danych i wirtualizacji wraz z oprogramowaniem - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże odpowiednią i uprawnioną kadrę do realizacji IV części zamówienia, spełniającą następujące minimalne wymagania: - minimum 2 osoby posiadające certyfikat oprogramowania wirtualnego VCP, - minimum 1 osoba posiadająca certyfikat MCITP Server Administrator Microsoft Windows Server 2008, - minimum 1 osoba posiadająca certyfikat MCSA Microsoft Windows Server 2003 . Wymagana kadra musi posiadać doświadczenie z zakresu wdrażania wymienionych systemów oraz posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji o klauzuli -poufne- zgodnie z art. 36 ust. 2 Ustawy z dnia 22 stycznia 1999r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz.U. z 2005r. Nr 196, poz. 1631). Wykaz kadry należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z załączonymi: - życiorysami zawodowymi (CV) każdej osoby. Każdy załączony życiorys zawodowy musi być podpisany przez osobę, której dotyczy. - wyżej wymienionymi certyfikatami. Każdy certyfikat załączony w formie kopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. - aktualnymi poświadczeniami bezpieczeństwa upoważniającymi do dostępu do informacji o klauzuli -poufne-. Dokument złożony w formie kopii musi być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń potwierdzających jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca na potwierdzenie warunku złozy stosowne oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawców oświadczenia potwierdzającego jego spełnienie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, stawianych przez Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić następujące dodatkowe dokumenty: 1) formularz oferty cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ 2) dokument, z którego wynika upoważnienie do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z innych dokumentów już załączonych do oferty. 3)wykaz sprzętu komputerowego i oprogramowania komputerowego odpowiednio dla każdej części zamówienia wraz z nazwami modeli, urządzeń podzespołów, oprogramowania oraz ceną - załącznik nr 5 do SIWZ. 4)zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 9a,b,c,d do SIWZ. 5)w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na I część zamówienia -Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem- do oferty musi załączyć wymagane certyfikaty i dokumenty: a)15 sztuk jednostek komputerowych bez monitorów: - Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 w języku polskim dla producenta komputera - wymagany stosowny dokument oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. - Certyfikat potwierdzający poprawną współpracę z zastosowanym systemem operacyjnym. W przypadku zaoferowania systemu operacyjnego firmy Microsoft wystarczający jest wydruk ze strony producenta (Windows Logod Products List) potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows 7 - x86. - W przypadku zaoferowania systemu operacyjnego firmy Microsoft dodatkowo wydruk ze strony producenta (Windows Logod Products List) potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu komputera z systemem operacyjnym Windows XP Professional (dopuszczalne oświadczenie wykonawcy). - Wydruk wyniku testu programu Sandra Lite 2010.SP2 Procesor Arithmetic (z proponowanego zestawu komputerowego z zainstalowanym systemem Windows XP 32 bits), w szczególności parametrów: Dhrystone i Whetstone. (Program można pobrać ze strony http://www.sisoftware.co.uk/). - Poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 wykazany wg normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) powinien wynosić nie więcej niż 23 dB (raport badawczy wykonany przez niezależne laboratorium na proponowany komputer lub raport badawczy wykonany przez niezależne laboratorium na jeden model komputera z proponowanej serii - potwierdzone stosownym dokumentem w języku polskim, dopuszczamy oświadczenie producenta jednostki komputerowej w języku polskim). - Wydruk adresu linka do strony internetowej producenta, na której znajdują się najnowsze sterowniki i uaktualnienia oprogramowania dla oferowanego komputera. - Certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych w języku polskim firmy, która będzie serwisować sprzęt (załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnianie wymogu). - Dokument w języku polskim potwierdzający, że firma serwisująca posiada autoryzację producenta. - Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. b) 3 sztuki laptopów - notebooków: - CE na laptop - netebook jako całość w języku polskim - wymagany stosowny dokument oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. - Certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001 w języku polskim dla producenta komputera - wymagany stosowny dokument oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. - Certyfikat potwierdzający poprawną współpracę jednostki z systemem Microsoft Windows XP lub równoważny w języku polskim - wymagany stosowny dokument oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem (dopuszczalne oświadczenie wykonawcy). - Wydruk wyniku testu programu SiSoftware Sandra Lite 2010.SP2 Procesor Arithmetic (z proponowanego laptopa z zainstalowanym systemem Windows XP 32 bits), w szczególności parametrów: Dhrystone i Whetstone. (Program można ściągnąć ze strony: http://www.sisoftware.co.uk/). 6) W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na IV część zamówienia -Serwer - system składowania danych i wirtualizacji wraz z oprogramowaniem- do oferty musi załączyć wymagane certyfikaty i dokumenty: a) oświadczenie wystawione przez producenta o gwarancji świadczonej w miejscu instalacji urządzenia z czasem reakcji w trybie NBD realizowanej przez autoryzowany serwis producenta, b) Certyfikat ISO9001 firmy świadczącej serwis oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, c) Certyfikaty producenta potwierdzające przeszkolenie co najmniej dwóch inżynierów Oferenta z zakresu technicznej obsługi oferowanej biblioteki wystawione nie później niż 3 miesiące przed złożeniem oferty - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, d) oświadczenie producenta, że dostarczone urządzenie będzie fabrycznie nowe i wyprodukowane w 2010r., e) oświadczenie producenta, że oferowane urządzenie jest zgodne z zapisami specyfikacji technicznej przetargu, wydane 2010 roku, f) oświadczenie producenta, że urządzenie jest zgodne z europejskimi normami dotyczącymi CE - oświadczenie musi być podpisane i wystawione nie później niż 1 miesiąc przed ogłoszeniem postępowania przetargowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące istotne zmiany umowy: 1) zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego. W przypadku zmiany osoby Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym Wykonawcę w formie pisemnej. 2)zmiana osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Wykonawcy. W przypadku zmiany osoby Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego w formie pisemnej. 3) zmiana kadry przewidzianej do realizacji IV części przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy osoba wskazana w ofercie nie będzie mogła zrealizować zamówienia, Wykonawca będzie musiał przedłożyć propozycję osoby, która spełniać będzie takie same wymagania. Wraz z propozycją Wykonawca będzie musiał złożyć wszelkie niezbędne dokumenty wskazane w SIWZ. 4) zmiana terminu wykonania zamówienia w wyniku sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstały z winy Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia. 5) w przypadku, gdy ulegnie zmianie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości wynagrodzenia określonego w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupstargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, ulica Pierwszej Brygady 35 - pok.208.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie Szczecińskim, ulica Pierwszej Brygady 35 - pok.204 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.