Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-07
Nowy Sącz: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z instalacją oraz dostawa i instalacja oprogramowania specjalistycznego zwanych dalej towarem oraz instalacją dla Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu.
Numer ogłoszenia: 271264 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu , ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437708, faks 018 4437865.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z instalacją oraz dostawa i instalacja oprogramowania specjalistycznego zwanych dalej towarem oraz instalacją dla Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z instalacją (dotyczy PAKIETU A) oraz dostawa i instalacja oprogramowania specjalistycznego (dotyczy PAKIETU B i C), zwanych dalej towarem oraz instalacją dla Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu. Szczegóły określają niżej wymienione postanowienia specyfikacji. PAKIET A) a. 1 szt. - komputer-serwer z oprogramowaniem. Szczegóły określone w tabeli nr.1 pkt. 1 załącznika nr. 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanych dalej specyfikacją lub SIWZ. b. 1 szt. - komputer-serwer z oprogramowaniem. Szczegóły określone w tabeli nr.1 pkt. 2 załącznika nr. 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanych dalej specyfikacją lub SIWZ. c. 2 szt. - zestaw komputerowy z oprogramowaniem Microsoft Windows Vista Bussines. (Szczegóły określone w tabeli nr.1 pkt. 3 załącznika nr.1 do SIWZ. ) d. 1 szt. - laptop (Szczegóły określone w tabeli nr.1 pkt. 4 załącznika nr.1 do SIWZ. ) e. 2 szt. - monitor 19- panel LCD (Szczegóły określone są w tabeli nr.1 pkt. 5 załącznika nr. 1 do SIWZ), f. 6 szt. - drukarka laserowa kolorowa A4 (Szczegóły określone są w tabeli nr.1 pkt. 6 załącznika nr. 1 do SIWZ) g. 1 szt. - drukarka do kart katalogowych (Szczegóły określone są w tabeli nr.1 pkt. 7 załącznika nr. 1 do SIWZ, h. 1 szt. - skaner A3 (Szczegóły określone są w tabeli nr.1 pkt. 8 załącznika nr. 1 do SIWZ) i. 1 szt. - skaner A4 (Szczegóły określone są w tabeli nr.1 pkt. 9 załącznika nr. 1 do SIWZ) j. 2 szt. - zasilacz UPS do serwera (Szczegóły określone są w tabeli nr.1 pkt. 10 załącznika nr. 1 do SIWZ) k. 1 szt. - zasilacz UPS do komputera stacjonarnego moc min.400 W (Szczegóły określone są w tabeli nr.1 pkt. 11 załącznika nr. 1 do SIWZ) l. 1 szt. - tablica multimedialna z oprzyrządowaniem (Szczegóły określone są w tabeli nr.1 pkt. 12 załącznika nr. 1 do SIWZ) m. 2 szt. - system operacyjny MS Windows Vista Bussines (Szczegóły określone są w tabeli nr.1 pkt. 13 załącznika nr. 1 do SIWZ) n. 3 szt. - oprogramowanie Office 2007 Professional PL (Szczegóły określone są w tabeli nr.1 pkt. 14 załącznika nr. 1 do SIWZ) o. 4 szt. - oprogramowanie antywirusowe 1 licencja na rok p. 2 szt. - licencja stanowiskowa na Windows Serwer 2003 Standard PAKIET B) a. 1 szt. - licencja na serwer oraz instalacja oprogramowania Musnet Niebieski (Szczegóły określone są w tabeli nr.2 pkt. 1 załącznika nr. 1 do SIWZ) b. 7 szt. - licencja na stanowisko oraz instalacja oprogramowania Musnet Niebieski (Szczegóły określone są w tabeli nr.2 pkt. 2 załącznika nr. 1 do SIWZ) c. 1 szt. - moduł dodatkowy do publikacji danych w Internecie WWW, oraz jego instalacja (Szczegóły określone są w tabeli nr.2 pkt. 3 załącznika nr. 1 do SIWZ) d. szkolenie pracowników z obsługi oprogramowania Musnet Niebieski(Szczegóły określone są w tabeli nr.2 pkt. 4 załącznika nr. 1 do SIWZ) PAKIET C) a. 1 szt. - oprogramowanie systemu PROLIB M21 oraz instalacja (Szczegóły określone są w tabeli nr.3 pkt. 1 załącznika nr. 1 do SIWZ) b. 1 szt. - moduł dodatkowy OPAC WWW do publikacji danych w Internecie oraz jego instalacja ( Szczegóły określone są w tabeli nr.3 pkt. 2 załącznika nr. 1 do SIWZ ) c. szkolenie pracowników z obsługi systemu PROLIB M21(Szczegóły określone są w tabeli nr.3 pkt. 3 załącznika nr. 1 do SIWZ) 2. Pełny opis towarów składających się na niniejsze zamówienie zamieszczony jest w Szczegółowym opisie zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Sprzęt objęty Pakietem A, zwany dalej sprzętem komputerowym będący przedmiotem zamówienia musi posiadać certyfikat zgodności CE i oznakowanie CE. 4. Towar musi być fabrycznie nowy. 5. Towar musi posiadać materiały eksploatacyjne umożliwiające natychmiastową eksploatację. Cena podawana w ofercie powinna uwzględniać ww. materiały eksploatacyjne. Zamawiający wymaga, żeby zamontowane w towarze materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, oryginalne, nieregenerowane i zalecane przez producenta sprzętu (dotyczy pakietu A). 6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia do zainstalowania towaru, tzn. do podłączenia towaru i instalacji systemu, jego uruchomienia i sprawdzenia poprawności działania w miejscu użytkowania (dotyczy pakietów A, B i C). 7. Ilekroć w opisie towaru przywołano znaki towarowe (nazwy) to taki opis należy rozumieć jako minimalny określający parametry techniczne towaru, i w tym przypadku Wykonawca może zaoferować towar równoważny, tzn. towar o takich samych lub lepszych parametrach, ale przy spełnianiu minimalnych parametrów określonych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółowy opis towaru, z którego w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany towar lub jego element jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych niż towar lub jego element określony przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Towar będący przedmiotem zamówienia, objęty Pakietem A musi posiadać gwarancje w formie karty gwarancyjnej na serwery i monitory - minimum 36-cio miesięczny okres, zestawy komputerowe - minimum 24-ro miesięczny okres, w tym, że na płyty główne i procesory okres gwarancji musi wynosić 36 miesięcy oraz 12-to miesięczny na drukarki i pozostały towar. Gwarancja nie mogą być ograniczone żadnymi warunkami. 9. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia aktualizację programów będących przedmiotem zamówienia, naprawę lub wymianę towaru określonego w pakietach A /sprzęt komputerowy wg następujących zasad: - W czasie 24 godzin /czas reakcji serwisowej/ od daty powiadomienia Wykonawca zobowiązany jest do zidentyfikowania wady/usterki, - W czasie 36 godzin od momentu zidentyfikowania wady/usterki Wykonawca zobowiązany jest do naprawy gwarancyjna towaru na terenie Muzeum Okręgowego. W razie niemożności dotrzymania terminu naprawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy, towar o identycznych parametrach technicznych. Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 7 dni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00 - Serwery komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 33.19.51.00 - Monitory 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.19.59.20 - Tablice magnetyczne 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.21.40.00 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego 48.16.10.00 - Biblioteczny system zarządzania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z Ustawą. 2. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a) komplet ważnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających prawo udziału w postępowaniu i wymaganych niniejszą specyfikacją, b) wyłącznie prawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale VI specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądane dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie przetargowej oświadczeń i dokumentów, jak poniżej: 1.1 oferta sporządzona według formularza stanowiącego załącznik nr 2a, 2b lub 2c do specyfikacji. 1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.4 deklaracja zgodności CE na sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia - Pakiet A 2.Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.2 należy przedstawić w formie oryginału, zaś dokument, o którym mowa w pkt 1.3 i 1.4 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (każda zapisana strona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U Nr 87, poz.605 z późn.zm. 4.Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów i ich nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie w terminie postawionym przez zamawiającego w wezwaniu o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę także, jeśli stwierdzi, że złożone dokumenty nie spełniają wymogów niniejszej specyfikacji, ustawy lub są nieprawdziwe..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.sacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe - Sekretariat
ul.Lwowska 3
33-300 Nowy Sącz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Muzeum Okręgowe - Sekretariat ul.Lwowska 3 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup i sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159
- Zakup i sukcesywna dostawa owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sącz
- Przygotowywanie i dostawa posiłków na potrzeby Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Nowym Sączu w ramach postanowień Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej Centra opiekuńczo-mieszkalne -2025
- Zakup i sukcesywna dostawa owoców i warzyw do domu Pomocy Społecznej ul. Nawojowska 159 w Nowym Sączu
- Utrzymanie oznakowania pionowego dróg gminnych, powiatowych i krajowych na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od dnia 1.01.2025r. do 31.12.2027r. - cz. II - usługi
- Dostarczenie i montaż mebli na wyposażenie Auli im. Profesora Andrzeja Bałandy Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w Gminie Serokomla
- "Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo"
- Dostawa tabletów dla WI - DE-dzp.272-694/24
- "Zakup sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
więcej: Tablice magnetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.