Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont przewodów kominowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych w Warszawie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, do kontaktów: Maria Biziuk, ul. 11 Listopada 13/15, 03-446 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8186741, fax 022 8186741, e-mail: zamow@znk.waw.pl, www.znk.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont przewodów kominowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych w Warszawie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu- porządkowania przewodów kominowych i wentylacyjnych wraz z robotami towarzyszącymi w 12-stu budynkach położonych na terenie Dzielnicy Praga Północ. Zakres prac zostanie ustalony na podstawie protokółów okresowej kontroli przewodów kominowych celem uzyskania szczelności i drożności przewodów, prawidłowości podłączeń przewodów z pomieszczeń które obsługują, prawidłowości podłączeń do przewodów urządzeń, pieców i kuchni węglowych, prawidłowości obsadzenia kratek wentylacyjnych, rozet, drzwiczek i innych elementów, prawidłowej struktury ciągów murowanych łącznie z częścią w obrębie poddasza i ponad połacią dachową , prawidłowego wyprowadzenia przewodów spalinowych gazowych ponad połać dachową, wykonania prawidłowej obróbki kominów murowanych i z elementów prefabrykowanych przy połaci dachowej wraz ze wszystkimi robotami towarzyszącymi obejmującymi odtworzenie lub wykonanie ław kominiarskich, zgodnej z przepisami ilości przewodów kominowych i wentylacyjnych dla istniejących pomieszczeń oraz roboty towarzyszące. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia ogółem netto 469 158,90 zł w tym: część I - 177 570,10 zł, część II - 88 785,05 zł, część III- 114 018,70 zł, część IV - 88 785,05 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 100;
III.1) Wymagane wadium: 13600 zł w tym:I-5000; II-2600; III-3400; IV-2600. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi nie podlegać wykluczeniu na zasadach art. 24 ust. 1 i ust. 2 , spełniać wymogi art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz postanowienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia m.in: - dysponuje do kierowania i nadzorowania robót co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie branży ogólnobudowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do IIB; - zrealizował w okresie od 01.01.2000 r do 31.12.2004 r zamówienia o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia tj. remont przewodów kominowych i wentylacyjnych w co najmniej pięciu budynkach, w tym przynajmniej w trzech budynkach wielorodzinnych zamieszkałych; - posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50 000 zł; - udzieli na wykonane roboty co najmniej 12 miesięcznego okresu gwarancji.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.07.2005, cena - 40. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.07.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 22.09.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.07.2005, godzina 11:15, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 110.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi Piątego Przeglądu Artystycznego Twórczości Osób Starszych
- "Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta, systemów ogrzewania pacjenta oraz maceratora na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ UL. BORKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. GRANICZNEJ DO GRANICY DZIAŁKI 146/5 WRAZ BUDOWĄ OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO NA KANALE WAWERSKIM
- Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław
- Wybór podmiotu, który przeprowadzi szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie chirurgicznej asysty lekarza zgodnie z obowiązującym Programem (...) dla maksymalnie 2 osób.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 37/ZP/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Poprawa efektywności energetycznej kompleksu budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy Kraszewice i Posterunku Policji
- Budowa nowego budynku przeznaczonego dla opieki dzieci do lat3,wraz z niezbędną infrastrukturą-w ram.RFPŁ w ram.zad.pn.Utworzenie22nowych miej.op.dla dz.w wieku do lat3w ram.nowej inst.w gm.Kaliska
- Modernizacja wybranej infrastruktury społecznej Gminy Kurów
- Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice postępowanie III
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.