To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-17
Olsztyn: Sukcesywne dostawy materiałów piśmienniczych, artykułów i urządzeń biurowych i komputerowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych.
Numer ogłoszenia: 271271 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284458 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk, ul. Tuwima 10, 10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5234692, faks 089 5234693.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Naukowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów piśmienniczych, artykułów i urządzeń biurowych i komputerowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów piśmienniczych, artykułów i urządzeń biurowych i komputerowych oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych do Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie i siedziby w Białymstoku. Dostawa obejmuje: Część 1 - Artykuły piśmiennicze: poz. 234 Część 2 - Artykuły i urządzenia biurowe i komputerowe: poz. 43 Część 3 - Materiały eksploatacyjne (tusze i tonery): poz. 91 Czas trwania lub termin wykonania: do 28 lutego 2012r od dnia podpisania umowy. 2.Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość artykułów biurowych materiałów piśmienniczych, urządzeń biurowych i komputerowych oraz w przypadku fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały piśmiennicze, artykuły i urządzenia biurowe i komputerowe oraz fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 2)W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych, pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie: -produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem; -produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 4.Wymagania stawiane wykonawcy: -Wykonawca gwarantuje, że dostarczone tonery i wkłady drukujące będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. -Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. -Jeżeli w trakcie umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. -Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faksem) wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi wykonawca. -Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. -Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. 5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Materiały piśmiennicze, artykuły i urządzenia biurowe i komputerowe oraz fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego na podstawie zamówień składanych faxem lub mailem na numer i adres wskazany przez Wykonawcę. 2) Wykonawca dostarczy zamówione produkty swoim transportem, w ciągu 3 dni roboczych do siedziby zamawiającego, w godz. 7.30 - 15.00 poniedziałek - piątek do zakładu (komórka merytoryczna Instytutu) i osoby wskazanej w zamówieniu. Wielkość dostarczenia każdej partii zamówienia będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy. 3) Wykonawca na dostarczone produkty udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego. 4) W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 5) Zamawiający zastrzega, że ilości opisanego przedmiotu zamówienia wskazane w specyfikacji - załącznik nr 1 oraz formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wybory najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w specyfikacji i formularzu cenowym. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w specyfikacji i formularzu cenowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy. Jednocześnie zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70 procent ceny podanej w formularzu ofertowym...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Handlowe Paxer Jolanta Prusinowska, Grzegorz Prusinowski Spółka Jawna, Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76632,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17853,53
Oferta z najniższą ceną: 17853,53 / Oferta z najwyższą ceną: 18869,87
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa Komax9 Krzysztof Siembida, Towarowa 9, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5829,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3971,52
Oferta z najniższą ceną: 3971,52 / Oferta z najwyższą ceną: 5154,85
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Handlowe Paxer Jolanta Prusinowska, Grzegorz Prusinowski Spółka Jawna, Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17101,07
Oferta z najniższą ceną: 17101,07 / Oferta z najwyższą ceną: 19420,47
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Różne implanty stosowane w chirurgii do zabiegów klatki piersiowej lejkowatej u dzieci.
- Dostawy sukcesywne napojów i wody na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Organizacja wizyty studyjnej do Hiszpanii.
- Usługi utrzymania czystości biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynku Radia Olsztyn
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych na skórę i śluzówkę - powtórka
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 22/2025 Sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Dostawa materiałów biurowych do biura projektu
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Dostawa tonerów i bębnów do drukarek
- Dostawa materiałów biurowych, ksiąg raportów, etykiet samoprzylepnych, etykiet termotransferowych
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.