eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzZimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010-2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Grudziądz: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010-2011
Numer ogłoszenia: 271315 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Ignacego Paderewskiego 233, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 4648257, faks 0-56 4648257.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010-2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) podstawienie nośników - środków transportowych do robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011 na terenie powiatu grudziądzkiego z rozpoczęciem pracy w Grudziądzu z siedziby Powiatowego Zarządu Dróg ul. Paderewskiego 233. 2) dostawę piasku w ilości do 3000 Mg i wymieszaniem go z solą drogową, 3) dostawę soli drogowej w ilości do 450 Mg, 4) dostawę żużla w ilości do 200 Mg, 5) odśnieżanie ciągnikiem i pługiem, spycharkami, koparko-ładowarkami, 6) załadunek mieszaniny piasku z solą na piaskarki na składowiskach PZD Zamówienie podzielone jest na 23 zadania: Zadanie A: zwalczanie śliskości zimowej piaskarką P-1 nr 1 i odśnieżanie pługiem lekkim typu P - 064 samochodem Jelcz lub równoważne, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego, Zadanie B: zwalczanie śliskości zimowej piaskarką P - 1 nr 2 i odśnieżanie pługiem lekkim typu P - 011 samochodem Jelcz lub równoważne, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego, Zadanie C: zwalczanie śliskości zimowej piaskarką P - 1 nr 3 i odśnieżanie pługiem lekkim typu P - 011 samochodem Jelcz lub równoważne, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego, Zadanie D: zwalczanie śliskości zimowej piaskarką P - 1 nr 4 i odśnieżanie pługiem lekkim typu P - 064 samochodem Jelcz lub równoważne, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego, Zadanie E: zwalczanie śliskości zimowej piaskarką P - 1 nr 5 i odśnieżanie pługiem lekkim typu P - 064 samochodem Jelcz lub równoważne, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego, Zadanie F: odśnieżanie pługami lekkimi zamontowanymi do ciągnika w gminie Rogóźno i Gruta , Zadanie G: odśnieżanie pługami średnimi typu POD - 5 zamontowanymi do samochodów Jelcz lub równoważne, o ładowności 10 Mg, - 1szt., Zadanie H.: odśnieżanie spycharkami, koparko - spycharkami o mocy 58 - 110 kW (70 - 80 kM) (typu Ostrówek lub równoważne) w gminie Gruta , Łasin i Rogóźno, Zadanie I: załadunek mieszaniny piasku i soli na piaskarki, ładowarkami kołowymi o wysięgu h min. - 2,5 m na składowisku PZD w Grudziądzu, Zadanie J: zakup i dostawę piasku wraz z wykonaniem mieszanki (sól z PZD) na składowisku PZD w Grudziądzu w ilości do 2000 Mg oraz na składowiskach w miejscowości Linowo - do 700 Mg, Radzyń Chełmiński - do 100 Mg i Łasin - 200 Mg RAZEM: piasek - do 3000 Mg Zadanie K: zakup i dostawę żużla w ilości do 200 Mg na składowisko PZD w Grudziądzu, Zadanie L: zakup i dostawę soli drogowej z antyzbrylaczem na składowisko PZD w Grudziądzu w ilości do 450 Mg, Zadanie Ł: odśnieżanie spycharkami o mocy 44- 61 kW (60 - 82 kM) (typu Białoruś lub równoważne) w gminach: Świecie n.Osą, Gruta i Radzyń Chełmiński, Zadanie M: odśnieżanie spycharkami o mocy 74- 133 kW (100- 180 kM) (typu Fadroma lub równoważne) w gminach: Świecie nad Osą, Gruta, Rogóźno, Łasin Zadanie N: odśnieżanie spycharkami o mocy 74- 133 kW (100- 180 kM) (typu Fadroma lub równoważne) w gminie Grudziądz, Zadanie O: odśnieżanie ciągnikiem typu Case o mocy 140 - 207 kW lub równoważne z pługiem w gminie Łasin, Gruta, Rogóźno, Zadanie P: odśnieżanie ciągnikiem typu Ursus 1624 o mocy 130 kW lub równoważne z pługiem w gminie Radzyń Chełmiński, Zadanie R: odśnieżanie ciągnikiem typu Ursus 1224 o mocy 110 kW lub równoważne z pługiem na drogach nr: 1407C, 1408C, 1409C, 1410C, Zadanie S: odśnieżanie ciągnikiem o mocy 68 - 100 kW lub równoważne z pługiem (spycharka) na drogach: 1373C, 1374C, 1375C, 1376C, 1377C, 1389C, 1390C, Zadanie T: odśnieżanie ciągnikiem o mocy 68 - 130 kW lub równoważne z pługiem (spycharka) na drogach: 1369C, 1368C, 1386C, 1387C, 1388C, 1365C, Zadanie U: odśnieżanie koparko-ładowarką o mocy min. 160 kW w gminie Radzyń Chełmiński i Świecie nad Osą, Zadanie W: składowanie mieszanki piasku z solą w ilości do 700 Mg w miejscowości Linowo wraz z załadunkiem mieszanki na piaskarki ładowarkami kołowymi o wysięgu h min. - 2,5 m (94 piaskarki po 7,5 tony) w okresie od 1.11.2010 r. do 15.04.2011 r. w dyżurze całodobowym, Zadanie Z: składowanie mieszanki piasku z solą w ilości do 175 Mg w miejscowości Radzyń Chełmiński wraz z załadunkiem mieszanki na piaskarki ładowarkami kołowymi o wysięgu h min. - 2,5 m (24 piaskarki po 7,5 tony) w okresie od 1.11.2010 r. do 15.04.2011 r. w dyżurze całodobowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje dokonanie zamówień uzupełniających w wysokości: - do 20% wartości zamówienia podstawowego w przypadku zadań J, K, L - do 50% wartości zamówienia w przypadku zadań A-I i Ł-Z

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 34.92.71.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 2 dostawy/usługi, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej jeżeli przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony kosztorys ofertowy - parafowany wzór umowy - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - jeżeli podpisy na ofercie i załącznikach nie wynikają z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: - zmianę terminu zakończenia przedmiotu umowy na skutek przedłużenia się okresu występowania opadów śniegu lub mrozów, - zmiany stawki podatku VAT wynikającej z odrębnych przepisów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgrudziadzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Paderewskiego 233 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Paderewskiego 233 86-300 Grudziądz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości zimowej piaskarką P-1 nr 1 i odśnieżanie pługiem lekkim typu P - 064 samochodem Jelcz lub równoważne, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości zimowej piaskarką P - 1 nr 2 i odśnieżanie pługiem lekkim typu P - 011 samochodem Jelcz lub równoważne, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości zimowej piaskarką P - 1 nr 3 i odśnieżanie pługiem lekkim typu P - 011 samochodem Jelcz lub równoważne, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości zimowej piaskarką P - 1 nr 4 i odśnieżanie pługiem lekkim typu P - 064 samochodem Jelcz lub równoważne, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości zimowej piaskarką P - 1 nr 5 i odśnieżanie pługiem lekkim typu P - 064 samochodem Jelcz lub równoważne, dróg powiatowych w rejonie określonym przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie pługami lekkimi zamontowanymi do ciągnika w gminie Rogóźno i Gruta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie pługami średnimi typu POD - 5 zamontowanymi do samochodów Jelcz lub równoważne, o ładowności 10 Mg, - 1szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie H.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie spycharkami, koparko - spycharkami o mocy 58 - 110 kW (70 - 80 kM) (typu Ostrówek lub równoważne) w gminie Gruta , Łasin i Rogóźno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załadunek mieszaniny piasku i soli na piaskarki, ładowarkami kołowymi o wysięgu h min. - 2,5 m na składowisku PZD w Grudziądzu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie J.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawę piasku wraz z wykonaniem mieszanki (sól z PZD) na składowisku PZD w Grudziądzu w ilości do 2000 Mg oraz na składowiskach w miejscowości Linowo - do 700 Mg, Radzyń Chełmiński - do 100 Mg i Łasin - 200 Mg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie K.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawę żużla w ilości do 200 Mg na składowisko PZD w Grudziądzu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie L.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawę soli drogowej z antyzbrylaczem na składowisko PZD w Grudziądzu w ilości do 450 Mg,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie Ł.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie spycharkami o mocy 44- 61 kW (60 - 82 kM) (typu Białoruś lub równoważne) w gminach: Świecie n.Osą, Gruta i Radzyń Chełmiński.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie M.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie spycharkami o mocy 74- 133 kW (100- 180 kM) (typu Fadroma lub równoważne) w gminach: Świecie nad Osą, Gruta, Rogóźno, Łasin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie N.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie spycharkami o mocy 74- 133 kW (100- 180 kM) (typu Fadroma lub równoważne) w gminie Grudziądz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie O.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem typu Case o mocy 140 - 207 kW lub równoważne z pługiem w gminie Łasin, Gruta, Rogóźno.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem typu Ursus 1624 o mocy 130 kW lub równoważne z pługiem w gminie Radzyń Chełmiński.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie R.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem typu Ursus 1224 o mocy 110 kW lub równoważne z pługiem na drogach nr: 1407C, 1408C, 1409C, 1410C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem o mocy 68 - 100 kW lub równoważne z pługiem (spycharka) na drogach: 1373C, 1374C, 1375C, 1376C, 1377C, 1389C, 1390C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie T.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie ciągnikiem o mocy 68 - 130 kW lub równoważne z pługiem (spycharka) na drogach: 1369C, 1368C, 1386C, 1387C, 1388C, 1365C.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie U.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie koparko-ładowarką o mocy min. 160 kW w gminie Radzyń Chełmiński i Świecie nad Osą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie W.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: składowanie mieszanki piasku z solą w ilości do 700 Mg w miejscowości Linowo wraz z załadunkiem mieszanki na piaskarki ładowarkami kołowymi o wysięgu h min. - 2,5 m (94 piaskarki po 7,5 tony) w okresie od 1.11.2010 r. do 15.04.2011 r. w dyżurze całodobowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie Z.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: składowanie mieszanki piasku z solą w ilości do 175 Mg w miejscowości Radzyń Chełmiński wraz z załadunkiem mieszanki na piaskarki ładowarkami kołowymi o wysięgu h min. - 2,5 m (24 piaskarki po 7,5 tony) w okresie od 1.11.2010 r. do 15.04.2011 r. w dyżurze całodobowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.