eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W BUDYNKACH GMINNYCH ORAZ NA TERENACH PRZYLEGŁYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Oława: UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W BUDYNKACH GMINNYCH ORAZ NA TERENACH PRZYLEGŁYCH
Numer ogłoszenia: 27134 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Oława , Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 303 55 01, faks 71 303 55 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI W BUDYNKACH GMINNYCH ORAZ NA TERENACH PRZYLEGŁYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy należy: A. Stałe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych w budynkach ( opis - kolumna 3 w załączniku nr 4 - Wykaz nieruchomości) obejmujące: 1) klatki schodowe - zamiatanie 1 raz w tygodniu 2) korytarze piwniczne - zamiatanie 1 raz na kwartał 3) pralnie, strychy, świetliki - zamiatanie 1 raz na kwartał 4) skrzynki na listy, parapety okienne, lampy, klosze, poręcze na klatkach schodowych, tablice ogłoszeniowe - mycie raz na miesiąc 5) zdejmowanie pajęczyn ze ścian na klatkach schodowych, strychach , piwnicach - raz na kwartał 6) klatki schodowe - mycie jeden raz w miesiącu 7) okna i drzwi na klatce schodowej, strychu oraz grzejniki w innych pomieszczeniach wspólnego użytku - mycie dwa razy w roku ( wiosna, jesień) 8) ściany ( jeżeli pozwala na to ich stan techniczny - powłoka malarska) - mycie 1 raz na kwartał na całej ich powierzchni 9) wywieszanie flag (flagi dostarcza Zamawiający) z okazji świąt państwowych i lokalnych oraz wywieszanie zawiadomień, obwieszczeń i informacji. 10) usuwanie zbędnych ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków z elewacji ścian budynków z wyłączeniem malowania farbą elewacji i tablic ogłoszeniowych na klatkach schodowych- na bieżąco 11) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich usterek i awarii wynikających z eksploatacji budynków oraz nieterminowego wywozu nieczystości stałych przez firmy oczyszczania - na bieżąco 12) sprzątanie przy kontenerze na śmieci w promieniu 1 m - na bieżąco 13) stałe i bieżące usuwanie (wynoszenie, załadunek i wywożenie) z pomieszczeń użytku wspólnego mieszkańców odpadów budowlanych w przypadku, gdy nie da się ustalić ich pochodzenia , nieczystości nietypowych, wielkogabarytowych na dodatkowe zlecenie Zamawiającego za dodatkową zapłatą 14) Fakt wywozu i składowania odpadów budowlanych oraz przedmiotów wielkogabarytowych należy każdorazowo udokumentować okazując oryginały dokumentów (faktur) potwierdzających przyjęcie w/w odpadów na wysypisko komunalne. Szczegółowy harmonogram wykonywania poszczególnych prac Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram Wykonawca zamieszcza w każdej klatce. B. Stałe utrzymanie czystości powierzchni zewnętrznych przyległych do budynków ( opis - kolumna 4 w załączniku nr 4 - Wykaz nieruchomości) obejmujące: 1) codzienne zbieranie śmieci z chodników, 1 raz w tygodniu zamiatanie 2) w okresie zimowym usuwanie śniegu, błota i lodu z chodnika, przeciwdziałanie gołoledzi (z wyłączeniem używania soli), oraz posypywanie chodników piaskiem lub innym materiałem szorstkim (transport i koszt materiału pokrywa Wykonawca) C. Sprzątanie terenów zielonych ( opis - kolumna 5 w załączniku nr 4 - Wykaz nieruchomości ) 1) koszenie terenów zielonych wraz z grabieniem - 1 raz w miesiącu ( do 15 każdego miesiąca w okresie maj- wrzesień) 2) zbieranie i usuwanie śmieci - codziennie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ustawy ust.6 w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego , dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień , zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli posiada opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000zł Ocena spełniania powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy - załącznik nr 2 i dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wzór umowy w sprawie zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 3.Klauzule zmian w umowie - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wskutek zmiany obowiązującej stawki VAT - zmiana wynagrodzenia wykonawcy na skutek zmian ilości powierzchni do sprzątania powstałych w wyniku przekształceń własnościowych lub na skutek niedokładności pomiarów powierzchni dokonanych przez zamawiającego na etapie przygotowania postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Oławie, 55-200 Oława, pl. Zamkowy 15, pok.5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Urzad Miejski w Oławie, 55-200 Oława,pl. Zamkowy 15,pok.14 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.02.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.