Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-31
Lublin: Usługi polegajace na przeprowadzeniu okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (spalinowych i wentylacyjnych) oraz usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów spalinowych i wentylacyjnych na terenie działania CI OR Lublin, WOI Kielce
Numer ogłoszenia: 271406 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Wacława Moritza 2, 20-900 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7106300, 7106301, 7106302, faks 81 7106300, 7106301, 7106302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi polegajace na przeprowadzeniu okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (spalinowych i wentylacyjnych) oraz usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów spalinowych i wentylacyjnych na terenie działania CI OR Lublin, WOI Kielce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych oraz usuwaniu zanieczyszczeń z przewodów kominowych spalinowych i wentylacyjnych w obiektach Poczty Polskiej S.A., na terenie działania CIOR Lublin, WOI Kielce. Wykaz obiektów, w których będą świadczone usługi wraz z określeniem ilości poszczególnych prac do wykonania stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania: a) jednokrotnego czyszczenia przewodów i kanałów wentylacyjnych wraz z usuwaniem wszelkich znajdujących się tam zanieczyszczeń - w przeciągu 3 tygodni od daty podpisania umowy; b) dwukrotnego czyszczenia przewodów i kanałów spalinowych (przewodów i kanałów od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym) wraz z usuwaniem wszelkich znajdujących się tam zanieczyszczeń - pierwsze czyszczenie w przeciągu 3 tygodni od daty podpisania umowy, drugie czyszczenie - w pierwszym półroczu roku 2011; c) okresowej kontroli stanu technicznego przewodów i kanałów spalinowych i wentylacyjnych, tj.m/n: . sprawdzeniu stanu technicznego, drożności i szczelności przewodów i kanałów wentylacyjnych i spalinowych - w przeciągu 3 tygodni od daty podpisania umowy; . sprawdzeniu prawidłowości podłączeń kratek wentylacyjnych, pieców, przyborów gazowych, itp. - w przeciągu 3 tygodni od daty podpisania umowy. Z przeprowadzonej kontroli Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu protokoły (w przeciągu 3 tygodni od daty podpisania umowy). Szczegółowy wykaz czynności objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 3 do wzoru umowy. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia stanowi projekt umowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów 71.31.54.10 - Kontrola systemu wentylacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium, w wysokości: 400,00 złotych, przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Bank Pocztowy S.A. CRS w Bydgoszczy 82 1320 0019 0099 0750 2000 0009 Dopuszczalne są również inne formy wniesienia wadium przewidziane przez ustawę Prawo zamówień publicznych: a) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) gwarancje bankowe; c) gwarancje ubezpieczeniowe; d) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42 poz. 275). Wykonawca, który nie wniesie wadium przetargowego zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w niniejszej SIWZ. Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie. Gwarancja wnoszona w innej formie niż pieniężna musi obejmować cały okres związania ofertą i zawierać w swojej treści podstawy do jej realizacji zgodne z podstawami utraty wadium zawartymi w art. 46 ust. 5 ustawy oraz art. 46 ust. 4 a.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę: . w zakresie czyszczenia przewodów kominowych - uprawnionych kwalifikowanych pracowników kominiarskich; . w zakresie przeprowadzenia okresowej kontroli stanu technicznego przewodów kominowych: a) osób posiadających kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim - w odniesieniu do przewodów dymowych oraz grawitacyjnych przewodów spalinowych i wentylacyjnych; b) osób posiadającymi uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności - w odniesieniu do przewodów kominowych, o których mowa w pkt a), oraz do kominów przemysłowych, kominów wolno stojących oraz kominów lub przewodów kominowych, w których ciąg kominowy jest wymuszony pracą urządzeń mechanicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Formularzem cenowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1a do Formularza ofertowego (do edycji udostępniono kolumny 4, 7, 11, 14); 2. Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika - pełnomocnictwo.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: a) zmiana oznaczenia stron umowy, danych niezbędnych do wystawienia faktury wynikająca ze zmian organizacyjnych; b) zmiana częstotliwości wykonywania przeglądów poszczególnych rodzajów przewodów kominowych oraz czyszczenia przewodów w przypadku zmiany przepisów prawa w tym względzie; c) zmiana przepisów prawnych, w szczególności stawki VAT; warunkiem wprowadzenia tych zmian jest wejście w życie przepisów, które pozostają w związku z umową i zastosowanie których jest wymagane dla działania stron zgodnie z obowiązującym porządkiem prawnym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, 25-351 Kielce ul. Sienkiewicza 7, I pietro, pokój 14..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie, 25-351 Kielce ul. Sienkiewicza 7, I pietro, pokój 14..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- "Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu"
- Dostawa cięgnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Ochrona mienia w obiektach przy ul. Długiej 6, 8 w Lublinie wraz z zabezpieczeniem mienia
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Usługa - opracow. ekspertyzy stanu techn. budynku w m. Gniewczyna Łańcucka wraz z oceną oraz określ. zakresu i kosztu niezbędnych robót budow., umożliwiających wykorzystanie go jako budynku garażowego
- Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Lubelskiej
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.