eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieWykonanie prac modernizacyjno remontowych lokalu socjalnego przy ul. Wyszyńskiego 5/5 w Świnoujściu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Świnoujście: Wykonanie prac modernizacyjno remontowych lokalu socjalnego przy ul. Wyszyńskiego 5/5 w Świnoujściu
Numer ogłoszenia: 271481 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248735 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac modernizacyjno remontowych lokalu socjalnego przy ul. Wyszyńskiego 5/5 w Świnoujściu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjno remontowych lokalu socjalnego przy ul. Wyszyńskiego 5/5 w Świnoujściu. 1. W zakres prac objętych zamówieniem wchodzą: 1.Wymiana instalacji elektrycznej w mieszkaniu, z wydzieleniem obwodów, zamontowaniem rozdzielni mieszkaniowej zgodnie z istniejącą mocą oraz wymiana tablicy podlicznikowej i zabezpieczenia przelicznikowego, wymiana osprzętu elektrycznego tj. gniazd i wyłączników (gniazda kuchnia 4 szt, pok. 4 szt, łazienka 2szt, p.p 1 szt ), 1 kpl. 2.Wymina stolarki okiennej na stolarkę okienną PCV z nawiewnikami o wydajności co najmniej 30 m3/h każdy, 3 szt 3.Wymiana drzwi wejściowych do mieszkania i pomalowanie ościeży od strony klatki schodowej w kolorach zbliżonych, 1 szt 4. Montaż kratki nawiewnej w drzwiach do łazienki 1 szt 5.Wymiana wewnętrznej instalacji wod-kan ( w technologii rur wielowarstwowych np. PEX lub polipropylenowych) wraz z wykonaniem dodatkowego podejścia pod umywalkę oraz pod pralkę w łazience z zaworem zwrotnym 1 kpl. 6.Sprawdzenie instalacji gazowej z ewentualną naprawą wraz z wymianą kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem (kuchenka gazowa z przyłączem elastycznym ok. 1m o parametrach zbliżonych do firmy POLAR ). Instalację gazową należy oczyścić i odmalować w kolorze żółtym, 7.Demontaż wanny z baterią , muszli ustępowej , spłuczki, piecyka gazowego, zlewozmywaka z baterią 1kpl. 8. Ułożenie fartuchów glazury w kuchni i łazience ( kabina natryskowa, umywalka, zlewozmywak), 9.Montaż urządzeń sanitarnych: -brodzik, kabina, bateria prysznicowa, syfon, -umywalka, bateria, syfon, - bojler elektryczny 80l o parametrach zbliżonych do firmy BIAWAR - miska ustępowa typu kompakt, sedes, spłuczka, -zlewozmywak, bateria zlewozmywakowa, syfon, szafka pod zlewozmywak- typowa, - biały montaż o parametrach zbliżonych do firmy np. KOŁO 10 Wymiana terakoty w łazience, 11. Zerwanie wykładziny PCV w kuchni i przedpokoju. Nabicie na podłogi płyty wiórowej wraz z ułożeniem wykładziny PCV oraz montażem listew przyściennych ( kuchnia, pokój przedpokój), 12.Przestawienie pieca kaflowego, 1 szt 13. Demontaż szafki podokiennej w kuchni , pawlacza oraz szafy w przedpokoju, 14.Montaż grzejników elektrycznych w pomieszczeniu kuchni i łazienki , o mocy 90- 120W/m2 powierzchni, 15.Wymiana kratek wentylacyjnych 2 szt 16. Wykonanie przecierki tynku, przygotowanie ścian do malowania oraz malowanie farbą emulsyjną całości lokalu, 17.Zamurowanie okienka pomiędzy kuchnia , a łazienką z obustronnym wykonaniem tynku, 18.Inne prace towarzyszące. Uwaga: Szczegółowy zakres prac remontowych został określony w zał. nr 1 do SIWZ. 2. Wykonawca do odbioru winien przedłożyć: 2.1. pozytywną opinię kominiarską stwierdzającą: a) prawidłowe działanie przewodów wentylacyjnych w kuchni i łazience. b) prawidłowe działanie nawiewników. 2.2. Protokoły z prób i pomiarów instalacji wodnej, kanalizacyjnej, gazowej i elektrycznej. 2.3. Inwentaryzację budowlaną powykonawczą lokalu z naniesionymi obmiarami powierzchni poszczególnych pomieszczeń. Obmiary i zestawienia winny być wykonane zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 7 i ust. 2 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego. W ustawie szczegółowo zostało określone pojęcie powierzchni lokalu, sposób obmiaru powierzchni użytkowej lokalu oraz pozostałe zasady obliczania powierzchni (PN-ISO 9836:1977). a) rzuty lokali. Rzuty winne zostać przedstawione ze wskazaniem obmiarów w świetle. b) plan sytuacyjny. 2.4. Deklaracje i dopuszczenia wszystkich użytych materiałów i środków w trakcie prac remontowych. 2.6. Dokumentację zdjęciową powykonawczą lokalu na płycie CD. 3. Wymagania szczególne: Zapewnić należy prawidłowy przepływ powietrza, infiltrowanego przez nawiewniki przez przegrody budowlane, wykonując montaż drzwi wewnątrz lokalowych (szczelina minimum 80 cm2) oraz dobierając drzwi posiadające kratki nawiewne w pomieszczeniach sanitarnych tj. kuchni i łazienki (minimum 220 cm2). Dobór nawiewników winien umożliwiać kierowanie powietrza w kierunku sufitów oraz uniemożliwiać całkowite ich zamkniecie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.26.26.30 - Wznoszenie pieców 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LANDER Patryk Kapysz, ul.Grunwaldzka 68/18, 72-600 Świnoujście, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25926,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25899,48

  • Oferta z najniższą ceną: 25899,48 / Oferta z najwyższą ceną: 27000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.