Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-09
Biskupiec: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy dróg w ciągu ulic: Warmińskiej, Szpitalnej, Syreny w Biskupcu.
Numer ogłoszenia: 27155 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec , al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7150110, faks 089 7152437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego przebudowy dróg w ciągu ulic: Warmińskiej, Szpitalnej, Syreny w Biskupcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego przebudowy dróg w ciągu ulic: Warmińskiej, Szpitalnej, Syreny w Biskupcu. 2. Zakres rzeczowy robót, będący przedmiotem zamówienia obejmuje: a) Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy dróg w ciągu ulic: Warmińskiej, Syreny, szpitalnej w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 czerwca 2003 r. Dz. U. Nr 120 poz. 1133, - 5 egz. oraz w formie elektronicznej w 1 egz. zawierającego w szczególności: uzgodniony projekt zagospodarowania terenu profile podłużne przekroje poprzeczne i normalne projekt przebudowy oświetlenia dróg projekt przebudowy sieci i przyłączy wod. -kan. w zakresie wskazanym przez PWiK inne niezbędne szczegóły techniczne i opisy wszystkie niezbędne do realizacji projektu uzgodnienia i projekty branżowe np. zakresie kolizji z sieciami gazowymi, telekomunikacyjnymi, energetycznymi, kanalizacyjnymi, wodociągowymi itp. b) Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych poszczególnych branż w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202; poz. 2072) - w formie pisemnej - 2egz. oraz w formie elektronicznej 1 egz. c) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego i ślepego z przedmiarem robót - w formie pisemnej 2 egz. oraz w formie elektronicznej w 1 egz. d) Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. e) Wykonanie we własnym zakresie niezbędnych badań geotechnicznych podłoża gruntowego. f) Wykonanie dodatkowych opracowań i projektów wymaganych przez instytucje i władze. g) Uzyskanie wymaganych uzgodnień. 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty wynikające ze sporządzenia dokumentacji projektowo kosztorysowej i uzyskania uzgodnień projektu w tym m.in. z PZUDP w Olsztynie. 4. Wykonawca dostarczy zamawiającemu 1 egz. dokumentacji projektowej wraz z kosztorysami przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, złożenia dokumentacji z wnioskiem do Starostwa Powiatowego w Olsztynie. Informacja 1. Długość planowanych dróg: ok. 300m 2. Nawierzchnię ulic wykonać: ul. Warmińska i Syreny - kostka brukowa ul. Szpitalna - kostka pol-bruk (planowane utwardzenie pobocza betonową kratą ażurową) 3. Zamawiający dostarczy wypis i wyrys z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego oraz wypis z ewidencji gruntów. 4. Projekt budowlany sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej zgodny z wydanymi przez PWiK Spółka z o.o. w Biskupcu warunkami technicznymi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 50% wartości zamówienia podstawowego w zakresie powtórzenia zgodnego z opisanym przedmiotem zamówienia rodzajem usługi tj. zaprojektowaniem przebudowy wymienionych dróg w dalszych odcinkach
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie 2 usługi polegające na wykonaniu projektu budowy lub przebudowy dróg o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) tj. osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Pzp - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik 3 SIWZ). Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ). Nie dołączenie do oferty załącznika nr 6 do SIWZ Zamawiający potraktuje jako deklarację wykonania zamówienia samodzielnie, bez udziału podwykonawców. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przyczyna/okoliczności- wydłużenie się procesu administracyjnego związanego z uzyskaniem opinii i uzgodnień do projektu, nie wynikających z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Skutek - zmiana w umowie/aneks - Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały wydłużenie się procesu administracyjnego związanego z uzyskaniem opinii i uzgodnień do projektu, nie wynikających z winy Zamawiającego lub Wykonawcy Przyczyna - Wystąpienie usług zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych opóźniających lub wstrzymujących realizację usług zasadniczych. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Zmiana terminu wykonania usług o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych. Przyczyna - Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy. Skutek - zmiana w umowie/aneks - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Biskupcu
al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec pokój nr 10 (KANCELARIA), parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Modernizacja pomieszczenia nr 28 w budynku "B" Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Błogosławie w gminie Zakroczym
- Budowa Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego na 52 łóżka i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego na 22 łóżka w SP ZOZ w Hajnówce.
- Termomodernizacja w systemie "zaprojektuj i wybuduj" budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 15 w Krakowie przy ul. Kluczborskiej 3
- Rewitalizacja obszarów miejskich wraz z działaniami na sieci wodociągowej
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.