To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-24
Gdynia: Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 271659 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234395 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6233312, faks 058 6233022.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania transakcji opłacanych kartami płatniczymi na rzecz Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Realizowanie płatności (głównie z tytułu sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i wnoszenia opłat dodatkowych oraz odsetek za zwłokę) z uwzględnieniem przekazywania płatności z danego terminala POS na rachunek bankowy Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia codziennej obsługi transakcji płatniczych dokonywanych kartami płatniczymi (wydanymi w Polsce, UE i poza UE) typu: VISA, Visa Elektron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Vpay. Wykonawca będzie zobowiązany do wyposażenia terminali w czytniki umożliwiające przyjmowanie płatności w technologii zbliżeniowej tzw. Contactless payment i realizowania płatności przy ich wykorzystaniu. Wykonawca może dopuścić także obsługę innych kart z zachowaniem tych samych zasad obsługi i rozliczeń, jakie dotyczą ww. kart płatniczych. Wykonawca dostarczy i zainstaluje zestawy POS (terminal POS + urządzenie PIN PAD+ urządzenie do komunikacji) w lokalizacjach szczegółowo wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby zestawów POS ( zwanych także w treści SIWZ - urządzeniami) - maksymalnie o 3 (trzy) zestawy - w okresie obowiązywania umowy, w tych samych lokalizacjach, jak wskazane w powyższej tabeli lub w lokalizacjach nowych. Oferowane zestawy POS muszą działać w oparciu o łączność przewodową lub bezprzewodową GPRS, zgodnie z zestawieniem w powyższej tabeli. 3. Obowiązki Wykonawcy: Wykonawca zapewni bezpieczeństwo przesyłu danych podczas operacji dokonywanych za pomocą zestawów POS. Wykonawca zapewni, w okresie obowiązywania umowy, opiekę - poprzez przydzielenie Zamawiającemu opiekuna sprawującego nadzór i asystę w przypadku wystąpienia problemów z przyjmowaniem płatności lub ich rozliczaniem. Zamawiający dopuszcza również możliwość, aby wszystkie zagadnienia dotyczące rozliczeń kartowych oraz problemów dotyczących przyjmowania płatności były zgłaszane bezpośrednio do Zespołów Wykonawcy, który po podpisaniu umowy przekaże bezpośrednie kontakty do Zespołów Wykonawcy, tj. numery telefonów stacjonarnych oraz e-maile. Wykonawca zapewni: serwis dwunastogodzinny , tj. realizowanie usług serwisowych w przypadku awarii w ciągu 12 (dwunastu) godzin od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego; w dniach: od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-19.00; możliwość zgłoszenia awarii w sobotę i zapewni serwis w poniedziałek do godz. 12.00. W przypadku stwierdzenia niesprawności działania zestawu Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany zestawu wadliwego POS na wolny od wad w terminie 6 (sześciu) godzin od momentu otrzymania zgłoszenia od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca zapewni możliwość weryfikacji i dokonanie ewentualnej korekty w zakresie ilościowym i wartościowym przeprowadzanych transakcji. Wykonawca będzie zobowiązany do przeszkolenia, wskazanych przez Zamawiającego, pracowników (w liczbie 23 słownie: dwudziestu trzech) w uzgodnionych przez Strony terminach w zakresie przeprowadzania transakcji przy użyciu kart płatniczych i obsługi zestawu POS. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielania bieżącej pomocy i wyjaśnień w sprawach związanych z obsługą kart płatniczych. 4. Obowiązki Zamawiającego: Zamawiający będzie zobowiązany do korzystania wyłącznie z materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, przy czym we własnym zakresie i na własny koszt dokonywać będzie wymiany papieru. 5. Zamawiający oświadcza, że żaden bank, żadne centrum rozliczeniowe, ani żadna kartowa organizacja płatnicza nie rozwiązały z Zamawiającym w trybie natychmiastowym umowy dotyczącej akceptacji kart płatniczych. 6. Wartość zamówienia: Zamawiający szacuje docelową, łączną dla wszystkich terminali, miesięczną wartość sprzedaży na poziomie około 440 000 zł (słownie: czterysta czterdzieści tysięcy złotych). wartość określona powyżej jest wielkością szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do wysokości faktycznie zrealizowanych obrotów poprzez terminale płatnicze. 7. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z istotnymi dla Stron postanowieniami, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego , stanowiących integralną część SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK POLSKA KASA OPIEKI S A O/ I WARSZAWA
jakie przetargi wygrała firma
BANK POLSKA KASA OPIEKI S A O/ I WARSZAWA
- Bank Polska Kasa Opieki S.A., ul. Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 181732,80
Oferta z najniższą ceną: 181732,80 / Oferta z najwyższą ceną: 187803,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW 22 WOJSKOWEGO SZPITALA UZDROWISKOWO - REHABILITACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W CIECHOCINKU
- Usługi przekazów pieniężnych, polegające na transferze do odbiorcy, na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej środków pieniężnych zlecanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 6.000.000,00 zł
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.