Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-17
Żagań: ZIMOWE UTRZYMANIE ALEJEK I CHODNIKÓW ZLOKALIZOWANYCH PRZY TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU - na okres od 15.10.2011 r. do 31.03.2012 r.
Numer ogłoszenia: 271663 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253159 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE ALEJEK I CHODNIKÓW ZLOKALIZOWANYCH PRZY TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU - na okres od 15.10.2011 r. do 31.03.2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Zakres usługi przewidzianej do wykonania obejmuje: Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu na okres od 15 października 2011r. do 31 marca 2012 r. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) w okresie opadów śniegu i gołoledzi odśnieżanie i posypywanie piaskiem lub środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie, alejek i chodników; b) zwalczanie i likwidacja śliskości pośniegowej i gołoledzi na alejkach i chodnikach; c) utrzymanie ciągłej komunikacji pieszej na alejkach i chodnikach oraz w rejonie przejść dla pieszych poprzez odśnieżanie; d) wywożenie śniegu i lodu - w miarę zaistniałych potrzeb, e) oczyszczenie z piasku alejek i chodników objętych zimowym utrzymaniem. 2.2. Zasady zimowego utrzymania alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej: a) ustala się jeden standard utrzymania alejek i chodników : - całodobowe odśnieżanie alejek i chodników na całej szerokości, - całodobowe zwalczanie śliskości, na całej szerokości alejek i chodników np. poprzez posypywanie piaskiem lub środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie, - całodobowe usuwanie błota pośniegowego, na całej szerokości alejek i chodników b) odstąpienie od standardu utrzymania alejek i chodników może nastąpić w przypadku wystąpienia skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych i pogodowych ( zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania alejek i chodników). c) Zamawiający zabrania składowania śniegu i lodu na terenach zieleni miejskiej; d) Zamawiający oczekuje aby Wykonawca utrzymywał całodobową dyspozycyjność osób odpowiedzialnych za realizację prac oraz za podjęcie natychmiastowych działań związanych z usunięciem powstałego zagrożenia. e) Wykonawca jest zobowiązany dysponować czynnym całodobowo numerem telefonu do kontaktów w sprawie prowadzenia akcji zimowego utrzymania alejek i chodników. Numer telefonu należy podać Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy, 2.3.Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy obejmuje również : a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza robót, b) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku i składowania materiałów niezbędnych do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, c) koszty ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy, d) koszty wykonania oznakowań alejek i chodników w przypadku wyłączenia ich z zimowego utrzymania w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, o których mowa w punkcie 2.2 litera b. 2.4.Tryb prowadzenia akcji zimowego utrzymania alejek i chodników: a) rozpoczęcie akcji następuje w dniu wystąpienia opadów i trwa do momentu całkowitego usunięcia śniegu i zwalczenia śliskości na alejkach i chodnikach, b) Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłaszać na piśmie rozpoczęcie i zakończenie akcji zimowego utrzymania alejek i chodników w następujących terminach : - w dni robocze: tego samego dnia, - w dni wolne od pracy i święta : w pierwszy dzień roboczy następujący po rozpoczęciu lub zakończeniu akcji. 2.5.Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa- tj. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008z późn. zm.), polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością oraz zgodnie z przepisami BHP. 2.6.Materiały użyte do wykonania prac związanych z zimowym utrzymaniem muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960). 2.7.Materiały przeznaczone do zimowego utrzymania alejek i chodników mogą być składowane na terenie miasta tylko w estetycznych plastykowych skrzyniach. 2.8. Pojazdy mechaniczne użyte do prowadzenia prac wymienionych w przedmiocie zamówienia powinny: a) być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę, b) posiadać aktualne badania techniczne i świadectwo dopuszczenia do ruchu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA I ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA I ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O., ŻAGAŃ, 68-100 UL. NOWOGRÓDZKA 2, 68-100 ŻAGAŃ, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174851,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3456,00
Oferta z najniższą ceną: 2456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3456,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.