eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańZIMOWE UTRZYMANIE ALEJEK I CHODNIKÓW ZLOKALIZOWANYCH PRZY TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU - na okres od 15.10.2011 r. do 31.03.2012 r.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-17

Żagań: ZIMOWE UTRZYMANIE ALEJEK I CHODNIKÓW ZLOKALIZOWANYCH PRZY TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU - na okres od 15.10.2011 r. do 31.03.2012 r.
Numer ogłoszenia: 271663 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253159 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE ALEJEK I CHODNIKÓW ZLOKALIZOWANYCH PRZY TERENACH ZIELENI MIEJSKIEJ W ŻAGANIU - na okres od 15.10.2011 r. do 31.03.2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Zakres usługi przewidzianej do wykonania obejmuje: Wykonanie prac związanych z zimowym utrzymaniem alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej w Żaganiu na okres od 15 października 2011r. do 31 marca 2012 r. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) w okresie opadów śniegu i gołoledzi odśnieżanie i posypywanie piaskiem lub środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie, alejek i chodników; b) zwalczanie i likwidacja śliskości pośniegowej i gołoledzi na alejkach i chodnikach; c) utrzymanie ciągłej komunikacji pieszej na alejkach i chodnikach oraz w rejonie przejść dla pieszych poprzez odśnieżanie; d) wywożenie śniegu i lodu - w miarę zaistniałych potrzeb, e) oczyszczenie z piasku alejek i chodników objętych zimowym utrzymaniem. 2.2. Zasady zimowego utrzymania alejek i chodników zlokalizowanych przy terenach zieleni miejskiej: a) ustala się jeden standard utrzymania alejek i chodników : - całodobowe odśnieżanie alejek i chodników na całej szerokości, - całodobowe zwalczanie śliskości, na całej szerokości alejek i chodników np. poprzez posypywanie piaskiem lub środkami dopuszczonymi do stosowania w tym zakresie, - całodobowe usuwanie błota pośniegowego, na całej szerokości alejek i chodników b) odstąpienie od standardu utrzymania alejek i chodników może nastąpić w przypadku wystąpienia skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych i pogodowych ( zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania alejek i chodników). c) Zamawiający zabrania składowania śniegu i lodu na terenach zieleni miejskiej; d) Zamawiający oczekuje aby Wykonawca utrzymywał całodobową dyspozycyjność osób odpowiedzialnych za realizację prac oraz za podjęcie natychmiastowych działań związanych z usunięciem powstałego zagrożenia. e) Wykonawca jest zobowiązany dysponować czynnym całodobowo numerem telefonu do kontaktów w sprawie prowadzenia akcji zimowego utrzymania alejek i chodników. Numer telefonu należy podać Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy, 2.3.Zakres prac oraz odpowiedzialności Wykonawcy obejmuje również : a) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza robót, b) ponoszenie kosztów zakupu, załadunku i składowania materiałów niezbędnych do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, c) koszty ubezpieczeń, podatków, koszty działalności Wykonawcy, d) koszty wykonania oznakowań alejek i chodników w przypadku wyłączenia ich z zimowego utrzymania w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, o których mowa w punkcie 2.2 litera b. 2.4.Tryb prowadzenia akcji zimowego utrzymania alejek i chodników: a) rozpoczęcie akcji następuje w dniu wystąpienia opadów i trwa do momentu całkowitego usunięcia śniegu i zwalczenia śliskości na alejkach i chodnikach, b) Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłaszać na piśmie rozpoczęcie i zakończenie akcji zimowego utrzymania alejek i chodników w następujących terminach : - w dni robocze: tego samego dnia, - w dni wolne od pracy i święta : w pierwszy dzień roboczy następujący po rozpoczęciu lub zakończeniu akcji. 2.5.Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa- tj. Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008z późn. zm.), polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością oraz zgodnie z przepisami BHP. 2.6.Materiały użyte do wykonania prac związanych z zimowym utrzymaniem muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960). 2.7.Materiały przeznaczone do zimowego utrzymania alejek i chodników mogą być składowane na terenie miasta tylko w estetycznych plastykowych skrzyniach. 2.8. Pojazdy mechaniczne użyte do prowadzenia prac wymienionych w przedmiocie zamówienia powinny: a) być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę, b) posiadać aktualne badania techniczne i świadectwo dopuszczenia do ruchu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA I ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O., ŻAGAŃ, 68-100 UL. NOWOGRÓDZKA 2, 68-100 ŻAGAŃ, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174851,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3456,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2456,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3456,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.