To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-17
Ogłoszenie nr 27170 - 2017 z dnia 2017-02-17 r.
Błonie: "Zakup i dostawa nawozów mineralnych" do Zakładu Doświadczalnego w Radzikowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 11460-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików, krajowy numer identyfikacyjny
7948000040, ul.
Radzików
,
05870
Błonie, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227 253 715, faks
227 253 715, e-mail
m.kozlowski@zdhar.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdhar.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowy Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa nawozów mineralnych" do Zakładu Doświadczalnego w Radzikowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Opis przedmiotu zamówienia Kod CPV: 24 41 00 00-1,24 44 00 00-0 3.1 Ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, b) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, c) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, d) Zamawiający wymaga od Wykonawcy samodzielnego wykonania zamówienia. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa podanych poniżej nawozów mineralnych w 2017 r. dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego Radzików. Nr. zadania Nazwa - nawóz mineralny Wielkość opakowania jedn. Miary (kg.) Planowane zapotrzebowanie na rok 2017 (tony) Termin realizacji 1 2 3 4 5 I.Nawóz mineralny Zadanie 1 Saletra amonowa 34% N 500-600 48 28.02.2017 II.Nawóz mineralny Zadanie 2 Mocznik 46% N 500-600 120 28.02.2017 III.Nawóz mineralny Zadanie 3 NPK - wieloskładnikowy o zawartości: N - min. 0 %, P - min. 12%, K - min. 24%. 500-600 96 28.02.2017 IV.Nawóz mineralny Zadanie 4 Saletrzak 27% N 500-600 24 28.02.2017 X Razem x 288 x Uwaga: a) Zamawiający dopuszcza dla zadania nr. 3 stosowanie zamienników w postaci nawozów równoważnych, o granulacie jednorodnym, b) Zamawiający nie dopuszcza dla zadania nr. 1, 2, 4 stosowania zamienników w postaci nawozów równoważnych, c) Zamawiający nie dopuszcza podziału jednego zadania na części, d) Zamawiający zastrzega sobie prawo ilościowych zmian przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, e) Termin dostawy poszczególnych partii nawozów wymienionych w SIWZ zostanie ustalony przy zawarciu umowy. 3.3 Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego: 3.3.1 Termin przydatności do stosowania - min.12 miesięcy od dnia dostawy. 3.3.2 Oferowane nawozy muszą być przeznaczone do stosowania w rolnictwie. 3.3.3 Nawozy (opakowania) muszą być oryginalnie zamknięte i oznakowane właściwymi etykietami z podaniem niezbędnych danych zgodnych z obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami. 3.3.4 Nawozy mineralne muszą być dostarczone transportem umożliwiającym mechaniczny rozładunek w magazynach ZD. 3.3.5 Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia w opakowaniach typu big-bag legalizowanych i plombowanych o wadze 500-600kg. 3.3.6 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność rodzajową i ilościową. 3.3.7 Wykonawca zapewnia dostawy nawozów dopuszczonych do stosowania i obrotu handlowego na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami. 3.3.8 Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt realizacji zamówienia, w tym: za przebieg i terminową dostawę, za szkody wyrządzone w przypadku dostarczenia nieodpowiedniego nawozu, za straty powstałe z winy Wykonawcy - do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 3.4.9 Reklamacje dotyczące stwierdzonych wad dostarczonego nawozu załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do 3 dni licząc od dnia zgłoszenia. 3.5. Dokumenty dostawy muszą zawierać: wykaz towaru, numer rejestracyjny pojazdu, o którym mowa w (załączniku nr.8), wykaz - imię i nazwisko osób odpowiedzialnych za transport - przewożących kierowców (załączniku nr.7). 3.6. Płatność za odebrane nawozy mineralne są w systemie bezgotówkowym, zakup - Zamawiający będzie realizował przelewem na rachunek wskazany przez dostawcę w terminie 30 dni od daty otrzymania i potwierdzenia odbioru nawozów oraz prawidłowo wystawionej faktury. 4. Termin i miejsce wykonania zamówienia. 4.1 Termin wykonania zamówienia - od 6.02.2017r.do 21.02.2017r. Dostawa pierwszej partii nawozów rozpocznie się w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 4.2 Podział nawozów na ilości oraz miejsce dostawy podano w poniższej tabeli: Nr. zadania Nazwa - nawóz mineralny Wielkość opakowania jedn. Miary (kg.) Zapotrzebowanie dla IHAR-PIB ZD w Radzikowie Zapotrzebowanie dla IHAR-PIB ZD o/ Młochów 1 2 3 4 5 I.Nawóz mineralny Zadanie 1 Saletra amonowa 34% N 500-600 0 48 ton II.Nawóz mineralny Zadanie 2 Mocznik 46% N 500-600 48 ton 72 tony III.Nawóz mineralny Zadanie 3 NPK - wieloskładnikowy o zawartości: N - min. 0 %, P - min. 12%, K - min. 24%. 500-600 24 tony 72 tony IV.Nawóz mineralny Zadanie 4 Saletrzak 27% N 500-600 24 tony 0 X Razem x 96 ton 192 4.2 Dostawy jednostkowe nawozów odbywać się będą na podstawie zamówień przesyłanych e-mail, telefonicznie lub faksem, składanych sukcesywnie wg zapotrzebowania w okresie trwania umowy. 4.3 Zakończenie dostawy - ostatniej partii nawozów mineralnych 28.02.2017r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
24440000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Saletra amonowa 34% N |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48672.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 48672.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Mocznik 46% N |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT148800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 148800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: NPK - wieloskładnikowy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT86400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 86400.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Saletrzak 27% N |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19968.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19968.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 39
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wszyscy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a ich oferty nie podlegają odrzuceniu. Po uwzględnieniu przyjętych kryteriów i zsumowaniu wszystkich punktów dla każdej części, wybrane oferty uzyskały max ilość punktów tj. 100. Podstawa prawna z dnia 29stycznia 2004 Pzp art. 91. SIWZ oznaczony: IHAR-PIBZD.PN01/2017
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.