Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Pruszków: Przebudowa nawierzchni ulicy Niecałej w Pruszkowie.
Numer ogłoszenia: 271715 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ulicy Niecałej w Pruszkowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zakresu prac należy: przebudowa nawierzchni ulicy Niecałej w zakresie: - ułożenia nawierzchni miejsc postojowych z kostki betonowej acropol kasztanowy gr. 8 cm - 428 m2, - ułożenia nawierzchni wjazdów z kostki betonowej piccola nero gr. 8 cm - 296 m2, - ułożenia nawierzchni chodnika z kostki betonowej piccola gr. 8 cm - 543 m2, - ułożenia nawierzchni jezdni z kostki betonowej acropol kasztanowy gr. 8 cm - 709 m2, - ułożenia nawierzchni chodnika z kostki betonowej piccola gr. 6 cm - 159 m2, - ustawienia krawężników betonowych 15x30 - 631 mb, - ustawienia obrzeży betonowych 8x30 - 123 mb, - wykonania podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego pod jezdnią gr. 25 cm - 2378 m2, - wykonania podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego pod wjazdami gr. 15 cm - 117 m2. - ułożenia warstwy odsączającej z piasku gr. 15 cm - 2654 m2, robót sanitarnych- w zakresie wykonania: - demontażu studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr 1200 mm głębokości 3m - 1 kpl. - montażu studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr 1200 mm - 1 szt. - montażu studzienek ściekowych ulicznych o śr 500 mm - 1 szt., - kanałów z rur PVC o śr 160 mm - 2,6 m, robót budowy linii energetycznych - w zakresie wykonania: a/ przebudowy istniejących przyłączy energetycznych napowietrznych na WLZ kablowe typu YKY: - demontażu przewodów izolowanych jednożyłowych o przekroju 6-35 mm2 - 103 m, - ułożenia rur osłonowych z PVW o śr do 140 mm - 70 m, - układania kabli o masie do 1 kg/m w rowach kablowych ręcznie - 29 m, - układania kabli o masie do 1 kg/m w rurach - 13 m, - układania kabli o masie do 3 kg/m w rurach - 127,5 m, - układania kabli o masie do 5,5 kg/m w rurach - 18 m, b/ przebudowy linii energetycznych napowietrznych na kablowe: - demontażu przewodów izolowanych linii napowietrznej nn AsXSn - 0,300 km przew., - demontażu słupów żelbetowych linii nn pojedynczych - 1 szt., - demontażu słupów żelbetowych linii nn bliźniaczych - 2 szt., - demontażu słupów żelbetowych linii nn rozkracznych - 1 szt., - demontażu słupów żelbetowych linii nn bliźniaczych z żerdzi wirowanych - 2 szt., - ułożenia rur osłonowych z PCW o śr do 140 mm - 45 m, - ułożenia rur osłonowych z PCW o śr do 160 mm - 120 m, - układania kabli o masie do 3 kg/m w rurach - 34 m, - układania kabli o masie do 5,5 kg/m w rurach - 153 m, - układania kabli o masie do 5,5 kg/m w rowach kablowych ręcznie - 214 m, - montażu uziomów poziomych w wykopie do 0,6 m - 100 m. c/ przebudowy linii kablowej oświetlenia ulicznego: - demontażu słupów oświetleniowych o masie do 100 kg - 10 szt., - demontażu kabli wielożyłowych na trzpieniu lub wysięgniku - 13 szt., - demontażu kabli wielożyłowych o masie 0,5-1,0 kg - 300 m, - ułożenia rur osłonowych z PCW o śr do 140 mm - 133 m, - układania kabli o masie do 1 kg/m w rowach kablowych ręcznie - 386 m, - układania bednarki w rowach kablowych - 519 m, - montażu latarń oświetleniowych parkowych - 17 kpl..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: - 10 000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: Do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty drogowe wraz z robotami energetycznymi Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 800 000,00zł brutto. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. - 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci energetycznych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a/ posiadają zdolność kredytową lub środki własne w wysokości 1 000 000,00zł. b/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani będą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1/ Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów /załącznik Wykonawcy/ 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/, 3/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/ wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/ b) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/, c) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/, d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/, 4/ Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 1 000 000,00 zł (wystawiona nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert) /załącznik Wykonawcy/ 5/ Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania /załącznik nr 3/, 6/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/ 7/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca /załącznik nr 4/ 8/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności /załącznik nr 5/ 9/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. kserokopie w specjalności: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - energetycznej, oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /załącznik Wykonawcy/ 10/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom /załącznik nr 6/ 11/ Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna/y na dzień składania ofert /załącznik Wykonawcy/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 14/16
pok. 113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.12.2008.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Przebudowa dachu Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
- Projekt pomieszczeń i wyposażenia apteki szpitalnej SPZZOZ w Pruszkowie oraz koncepcja zagospodarowania szatni dla personelu SPZZOZ w Pruszkowie przy ul. Armii Krajowej 2/4
- Wykonanie projektu i budowa doświetlenia 11 (jedenastu) przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w ramach zadania pn. "Budowa sygnalizacji świetlnych i doświetleń przejść dla pieszych"
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4118W ul. Piłsudskiego w Piastowie od skrzyżowania z ul. Lisa Kuli oraz ul. Bohaterów Wolności w Piastowie do skrzyżowania z ul. Warszawską w Piastowie, gmina Piastów.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Budowa linii technologicznej do produkcji materiałów nawozowych z ustabilizowanych osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuchowie i Ciężkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.