Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-11
Pabianice: kurs WŁASNA FIRMA
Numer ogłoszenia: 271748 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach , ul. Waryńskiego 11, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 0-42 2157086 w. 265, faks 0-42 2152300.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kurs WŁASNA FIRMA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi szkoleniowej pod nazwą:WŁASNA FIRMA dla 7 osób bezrobotnych do 25 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pabianicach. Celem szkolenia jest zdobycie przez jego uczestników umiejętności prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Program szkolenia powinien zawierać takie zagadnienia jak: - pojęcie działalności gospodarczej - 1 h, - decyzja o wyborze rodzaju działalności gospodarczej - 2 h, - wymogi związane z prowadzeniem działalności gospodarczej - 2 h, - proste formy prawne działalności gospodarczej - 1 hy, - analiza rynku pracy - 2 h, - etapy zakładania działalności gospodarczej - 1 h, - ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - 2 h, - zatrudnianie rodziny - 1 h, - kierowanie firmą i jej reprezentowanie - 2 h, - księgowość - 8 h, - marketing - znaczenie i korzyści - 2 h, - klient w centrum zainteresowania firmy, PR - 2 h, - zatrudnianie i zwalnianie pracowników - 2 h, - umowa sprzedaży wyrobów i towarów - 2 h, - umowy o świadczenie usług - 2 h, - podatki w działalności gospodarczej - 4 h, - biznesplan - 6 h, - strategia reklamowo - promocyjna - 2 h, - symulowanie prowadzenia firmy - 3 h, - rozwiązywanie konkretnych problemów - 3 h, - pomoc w przygotowaniu wniosków i biznesplanów - 10 h..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych uprawnionych do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zgodnie z art. 20 ust 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach runku pracy (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 674 ze zm.) prowadzony przez, właściwy ze wzglę-du na siedzibę instytucji szkoleniowej, Wojewódzki Urząd Pracy aktualizowany zgodnie z przepisami.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli przeprowadził co naj-mniej 3 szkolenia grupowe spełniające łącznie następujące warunki: a)Szkolenia mieszczą się w obszarze szkolenia w zakresie umożliwiającym zdobycie umiejętności prowadzenia działalności gospodarczej. Przez obszar szkolenia Zamawiający rozumie obszary szkolenia wymienione w tabeli załączonej do wniosku o wpis do rejestru instytucji szkoleniowych określonego w załączniku do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 paź-dziernika 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365). Szkolenie będące przedmiotem niniejszego zamówienia mieści się w obszarze Zarządzanie i administrowanie - Zakładanie i prowadzenie własnej firmy. b)Przez szkolenie grupowe rozumie się grupy przynajmniej 10 osobowe.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli będzie dysponował w trakcie szkolenia: Salą dydaktyczną przystosowaną do realizacji przedmiotu zamówienia w części teoretycznej, adekwatną do wielkości grupy, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i aku-styką zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepu-blicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2003r.,Nr 6,poz. 69 ze zm.), Rozporzą-dzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn. Dz.U.2003,Nr 169,poz. 1650 ze zm.), Rozporządzenia Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usy-tuowanie (Dz.U.2002,Nr 75,poz. 690 ze zm.). Pomieszczeniami przystosowanymi do realizacji zajęć praktycznych zamówienia. Pracownią do ćwiczeń, wyposażoną adekwatnie do wielkości grupy w odrębne stanowiska komputerowe z wykazem licencji na systemy operacyjne oraz programy użytkowe wykorzystywane podczas realizacji szkolenia. Podać miejsce (adres) do zajęć teoretycznych i praktycznych. Jeżeli wykonawca polega na potencjale technicznym do wykonania zamówienia in-nych podmiotów i wskazał urządzenia, którymi będzie dysponował, do wykazu na-leży dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku realizacji szkolenia w miejscu nie będącym w posiadaniu Wykonawcy, należy przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego miejsce odbywania szkolenia do oddania lokalu do dyspozycji Wykonawcy na czas wyko-nywania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadanie przez kadrę wykładowców stosownego wykształcenia oraz minimum dwuletniego stażu pracy dydaktycznej. Kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształ-cenia i uprawnień, jeżeli jest ustawowy obowiązek posiadania takich uprawnień.. Przez staż pracy dydaktycznej Zamawiający rozumie pracę jako wykładowca, na-uczyciel, nauczyciel akademicki lub prowadzenie szkoleń jako trener, wykładowca.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
listy referencyjne
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat - 30
- 3 - kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 15
- 4 - posiadanie przez instytucję szkoleniową potwierdzenia jakości usług - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP zakazuje się dokonywania zmian postano-wień zawartej umowy, jednakże Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy (w sytuacji zaistnienia okoliczności niezna-nych i niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy i w okresie trwania jej realizacji) dotyczącej: a)skierowania mniejszej liczby osób na szkolenie, w przypadku braku kompletnej listy osób w momencie rozpoczęcia szkolenia oraz, gdy po rozpoczęciu szkolenia nastąpi rezygnacja ze szkolenia przez uczestnika, a instytucja szkoleniowa uzna za możliwe przystąpienie do szkolenia kolejnej osoby biorąc pod uwagę możliwość ukończenia przez nią szkolenia; b)miejsca szkolenia w szczególnie uzasadnionych przypadkach pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę miejsca szkolenia o takich samych warunkach lokalowych na terenie miasta Pabianic, po przedstawieniu dokumentów najmu lokalu oraz opisu warunków lokalowych; c)kadry dydaktycznej w szczególnie uzasadnionych przypadkach i pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę kadry posiadającej takie same lub wyższe doświadczenie i kwalifikacje, po przedstawieniu wykazu osób będących wyko-nywać zamówienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://puppabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 95-200 Pabianice ul. Waryńskiego 11, pok. 218 (Bud.B, II piętro)od poniedziałku do piątku w godz. od 08.00 do 14.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 13:00, miejsce: 95-200 Pabianice ul. Waryńskiego 11, w Sekretariacie pok. 206 (Bud.A, II piętro)od poniedziałku do piątku w godz. od 08.00 do 14.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie będzie organizowane w ramach projektu pod nazwą: MŁODZI NIEZALEŻNI współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Euro-pejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja projektu odbywa się w ramach: Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2 Wsparcie oraz pro-mocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Usługa przygotowania, dostarczenia i zapewnienia obsługi wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Bychlewie, w tym oddziału przedszkolnego
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do obiektów MOSiR w Pabianicach
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Dostawa oleju opałowego do szkół i świetlicy na terenie Gminy Pabianice w 2025 roku
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
więcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.