To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-24
Łódź: Nr sprawy 161/12. Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 200 000 EURO na usługę serwisu pogwarancyjnego mammografu lorad selenia o numerze seryjnym 28411072525 wraz ze stacją lekarską SVDX-400 o numerze seryjnym 29811071338 dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 271775 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240993 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika, ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy 161/12. Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 200 000 EURO na usługę serwisu pogwarancyjnego mammografu lorad selenia o numerze seryjnym 28411072525 wraz ze stacją lekarską SVDX-400 o numerze seryjnym 29811071338 dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu pogwarancyjnego mammografu lorad selenia o numerze seryjnym 28411072525 wraz ze stacją lekarską SVDX-400 o numerze seryjnym 29811071338 Przedmiot zamówienia stanowi serwis trzyletni mammografu Lorad SELENIA wraz ze stacją opisową zgodnie z zaleceniami producenta, w tym 1 przegląd/rok - łącznie 3 przeglądy. Wg następującej specyfikacji: 1. Przeglądy okresowe: . Regularne przeglądy okresowe - interwał i zakres przeglądów według wymagań producenta, terminy przeglądów uzgodnione z Zamawiającym; . Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego; . Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego; . Kontrola występowania usterek zewnętrznych; . Sprawdzenie, pomiary i korekta fizycznych parametrów ekspozycji; . Sprawdzenie i korekta geometrii wiązki promieniowania; . Sprawdzenie i korekta systemu kompresji piersi; . Sprawdzenie i korekta systemu automatycznej kontroli ekspozycji AEC; . Kontrola jakości obrazów; . Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła; . Inspekcji zużycia części; . Smarowanie ruchomych części mechanicznych; . Konserwacji oprogramowania systemowego i aplikacyjnego; . Sprawdzenie i ocena funkcjonalności aparatu i jego gotowości do pracy; . Przygotowanie szczegółowego protokołu z przeglądu zawierającego wyniki pomiarów w odniesieniu do obowiązujących norm; . Wystawienie Certyfikatu sprawności 2. Zdalna diagnostyka i wsparcie aplikacyjne 3. Naprawy: . Interwencje na wezwanie Zamawiającego w ciągu 48 godzin w dni robocze; . Praca inżyniera w miejscu lokalizacji aparatu wraz z dojazdem; . Diagnozowanie błędów; . Usuwanie usterek oraz naprawa szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części; . Kontrola funkcjonalności aparatu po przeprowadzonej naprawie; . Sporządzenie raportu serwisowego/karty pracy z wykonanych czynności po naprawie 4. Modyfikacje i uaktualnienia: . Wykonywanie wymaganych przez producenta aktualizacji oprogramowania systemowego; . Wykonywanie wymaganych przez producenta modyfikacji aparatu w celu zwiększenia efektywności i bezpieczeństwa pracy aparatu 5. Części zamienne: . Dostawa części specjalnych, tj. lampy rtg i cyfrowego detektora promieniowania w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatne do dalszej eksploatacji. W przypadku wymiany istotnych elementów aparatu, Zamawiający wymaga wykonania testów akceptacyjnych w zakresie testów specjalistycznych (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 18.02.2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznych - rozdz. 1 par. 9 pkt. 7); . Dostawa części zamiennych w ramach kontraktu w celu zastąpienia części wadliwych lub części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu (np. uciskadła); . Dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów; . Dostawa materiałów do przeprowadzenia modyfikacji; . Z przekazania części zużytych lub uszkodzonych stanowiących własność Zamawiającego, wymontowanych z aparatu, sporządzona zostanie odpowiednia notatka w raporcie serwisowym, czynności związane z utylizacją i recyklingiem zużytych części zostaną przeprowadzone przez wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na jego koszt. 6. Czas pracy serwisu: . Prace serwisowe prowadzone będą w godzinach od 8:30 do 17:30 . Prace serwisowe prowadzone będą od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Timko Sp. z o.o., ul. Syrokomli 30, 03-335 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 352395,00
Oferta z najniższą ceną: 352395,00 / Oferta z najwyższą ceną: 352395,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przebudowa pom. zaplecza sanitarn. przy sali gimnast. w ZSiPOWŁ przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu-zad. pn.: "ZAPLECZE SPORTOWE PRZY UL. UŁAŃSKIEJ 2 W ŁOWICZU" w ramach budżetu obywatelskiego na 2025 rok
- 36/ZP/2025 Dostawa artykułów biurowych, przyborów do pisania i galanterii biurowej oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- 32/ZP/2025 " Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej"
- EZ.28.90.2025 Usługa 36 mies.pogwar.obsługi serwis.tomografu komput. Aquilion RXL TSX-101A/UC o nr ser. UCB12Z2055 wraz ze st.rob.Z600 Vitrea o nr ser. CZC2351H5K dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Wykonanie ekspertyzy technicznej z opracowaniem dokumentacji techniczno-budowlanej zawierającej jednoznaczny sposób usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości obiektu Przystanek Przesiadkowy Centrum
- Dostawa środków czystości
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ.28.90.2025 Usługa 36 mies.pogwar.obsługi serwis.tomografu komput. Aquilion RXL TSX-101A/UC o nr ser. UCB12Z2055 wraz ze st.rob.Z600 Vitrea o nr ser. CZC2351H5K dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Wykonanie naprawy cewki kolanowej oraz cewki nadgarstkowej w Rezonansie Magnetycznym model VANTAGE XGV Atlas, nr fabryczny E3A1342016
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.