Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-04
Stryków: Odbiór, transport i skaładowanie odpadów 2008 rok
Numer ogłoszenia: 2717 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Strykowie, ul. Batorego 25, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 042 7198198, fax 042 7198198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i skaładowanie odpadów 2008 rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i skaładowanie odpadów o kodzie (20 03 01), od Zamawiającego do składowiska odpadów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne Oryginalny kod CPV: 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży Kod CPV wg słownika 2008: 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.500,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniające warunki określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna Decyzja Wojewody, właściwego dla lokalizacji składowiska odpadów, na które transportowane będą odpady odbierane od Zamawiającego, zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów, w tym o kodzie 20 03 01 4. Umowa regulująca współpracę przedmiotów występujących wspólnie (dotyczy podmiotów występujących wspólnie) 5. Dokumenty stwierdzające, że Wykonawca lub osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do transportu odpadów o kodzie 20 03 01, oraz inne uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6. Dokumenty potwierdzające, że w okresie 2 lat przed terminem składania ofert zrealizowali, z należytą starannością, co najmniej dwa zadania odpowiadające wartością i zakresem przedmiotowi zamówienia. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 i 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Stryków ul. Batorego 25 pokój nr. 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 95-010 Stryków ul. Batorego 25 pokój nr. 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI STRYKÓW
więcej: przetargi STRYKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- Kompleksowa organizacja wyjazdu dla studentów wraz z opiekunami na targi ITM Industry Europe 2025
- Konserwacja, opróżnianie i czyszczenie separatorów ropopochodnych i osadników
- Czyszczenie i konserwacja separatorów oraz wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej znajdującej się w pasie dróg wojewódzkich w RDW Olecko w 2025r.
więcej: Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.