Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-26
Puszczykowo: Świadczenie usług w zakresie serwisu pogwarancyjnego systemu radiologii Cyfrowej AGFA
Numer ogłoszenia: 271802 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust.1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie serwisu pogwarancyjnego systemu radiologii Cyfrowej AGFA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisu pogwarancyjnego systemów zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego wyszczególnionych w załączniku nr 1A do SIWZ. 2. Usługa serwisowa obejmować będzie wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z zaleceniami producenta w liczbie 2 w okresie 12 miesięcy. Każdorazowo po wykonaniu przeglądu okresowego wydany zostanie stosowny certyfikat poświadczający przeprowadzenie prac konserwacyjnych. 3. Usługa serwisowa świadczona będzie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Gwarantowany czas reakcji serwisu - do 4 godzin od momentu zgłoszenia awarii (kontakt telefoniczny). Gwarantowany czas reakcji serwisu - do 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii (wizyta na miejscu). Część II 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisu systemu archiwizacji oraz dystrybucji obrazów medycznych AGFA IMPAX 6x. z oprogramowaniem zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego wyszczególnionych w załączniku nr 1B do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności związane z odtworzeniem istniejących lub ekwiwalentnych funkcjonalności w przypadku ich uszkodzenia lub dysfunkcji przy użyciu oryginalnych aplikacji lub ich nowszej wersji. 3. Usługa serwisowa dla oprogramowania świadczona będzie przez 365 dni w roku i 24 godziny na dobę. Usługa serwisowa świadczona będzie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku awarii czas reakcji serwisu wynosić będzie 2 godziny od momentu zgłoszenia serwisowego (kontakt telefoniczny). W przypadku problemu czas reakcji serwisu wynosić będzie do 4 godziny od momentu zgłoszenia serwisowego (kontakt telefoniczny). W przypadku usterki czas reakcji serwisu wynosić będzie do 24 godziny od momentu zgłoszenia serwisowego (kontakt telefoniczny)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4, 72.51.10.00-0, 72.51.43.00-4, 72.61.10.00-6, 72.70.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zawarte w załączniku nr 5 do siwz,2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia do serwisowania systemu radiografii cyfrowej AGFA.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o.
ul. Kraszewskiego 6
62-041 Puszczykowo
Zamówienia Publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 6 62-041 Puszczykowo Zamówienia Publiczne.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie serwisu pogwarancyjnego systemów zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisu pogwarancyjnego systemów zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego wyszczególnionych w załączniku nr 1A do SIWZ. 2. Usługa serwisowa obejmować będzie wykonywanie przeglądów okresowych zgodnie z zaleceniami producenta w liczbie 2 w okresie 12 miesięcy. Każdorazowo po wykonaniu przeglądu okresowego wydany zostanie stosowny certyfikat poświadczający przeprowadzenie prac konserwacyjnych. 3. Usługa serwisowa świadczona będzie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Gwarantowany czas reakcji serwisu - do 4 godzin od momentu zgłoszenia awarii kontakt telefoniczny. Gwarantowany czas reakcji serwisu - do 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii wizyta na miejscu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4, 72.51.10.00-0, 72.51.43.00-4, 72.61.10.00-6, 72.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług w zakresie serwisu systemu archiwizacji oraz dystrybucji obrazów medycznych AGFA IMPAX 6x. z oprogramowaniem zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisu systemu archiwizacji oraz dystrybucji obrazów medycznych AGFA IMPAX 6x. z oprogramowaniem zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego wyszczególnionych w załączniku nr 1B do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności związane z odtworzeniem istniejących lub ekwiwalentnych funkcjonalności w przypadku ich uszkodzenia lub dysfunkcji przy użyciu oryginalnych aplikacji lub ich nowszej wersji. 3. Usługa serwisowa dla oprogramowania świadczona będzie przez 365 dni w roku i 24 godziny na dobę. Usługa serwisowa świadczona będzie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku awarii czas reakcji serwisu wynosić będzie 2 godziny od momentu zgłoszenia serwisowego (kontakt telefoniczny). W przypadku problemu czas reakcji serwisu wynosić będzie do 4 godziny od momentu zgłoszenia serwisowego kontakt telefoniczny. W przypadku usterki czas reakcji serwisu wynosić będzie do 24 godziny od momentu zgłoszenia serwisowego kontakt telefoniczny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00-4, 72.51.10.00-0, 72.51.43.00-4, 72.61.10.00-6, 72.70.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie stworzenia Arcarium - cyfrowe, kompleksowe i uniwersalne środowisko pracy z rękopisami w Bibliotece Jagiellońskiej, zintegrowane z Jagiellońską Biblioteką Cyfrową .
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Usługa nadzoru autorskiego oraz opieki serwisowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- Projekt, wykonanie i wdrożenie platformy edukacyjnej na potrzeby projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Usługa transmisji danych pomiędzy lokalizacjami Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Lublinie
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.